כמה מילים. בטח הייתם מתים להיות בריאים.

בתנאים של היום, אין מה לדאוג. רופא פטור מדאגה. תמיד יהיו חולים, ואפילו יותר, יותר במספר וגם בחומרה. יותר חולים מסובכים שאפילו צדקה, תפילה, ו"תרופות" חדישות לא יואילו למחלתם. מסכנים. אומללים. ישלמו מכיסם בשביל עוד כימיקלים עם תופעות לוואי קשות.

היצרנים של "כל מיני מוצרים לא חיוניים באופן מוחלט", הם האסון של המין האנושי.
קחו למשל את יצרן הקרם לשיזוף. וכאלו יש המון. הם שכנעו את האוכלוסיה הבהירה שהשמש מרשעת ועושה סרטן.
אם הייתי אלון או ארז או ברוש או אקליפטוס, ומאזין לפרסומות של ד"ר פישר, לדוגמא, הייתי מתחיל להאמין שיש לשים קרם קרם שיזוף על העלים ועל המחטים, נגד חשיפה ממושכת לשמש. כל יום. כל היום. להוציא ימי חורף חורף. ואני כותב את החיבור הזה ביום גשם. הכנרת עלתה ב 20 ס"מ בשלושת הימים האחרונים.
בארה"ב יש היום 5.4 מיליון חולי אלצהיימר. מעל גיל 65, לכל אדם שמיני שם יש אלצהיימר. לא רע בשביל מעצמה, המשכנעת את אזרחיה למרוח קרם שיזוף. בעוד 20 שנה, לפי החישוב, כל פנסיונר רביעי יהיה כזה אלצהיימר חמוד.

איזו שאלה? בטח המדענים מחפשים תרופה. האמת היא שכבר היא קיימת. שמן קוקוס. חפשו באינטרנט. אלא שבעוד חוקר דֶמֶה מחפש "תרופה" שיצליח למכור, חוקר חכם חושב על מניעה.
חסימת המגע של עור האדם עם קרני השמש, ע"י קרמים בעלי כל מיני מקדמי הגנה שונים, לא זו בלבד שמפריעה ליצירת ויטמין D, ועל זה כל הקוראים כאן, כולל אני, יודעים, אלא גם פוגעת בייצור כולסטרול פוספט, ועל זה חלקכם, וגם אני, לא ידענו היום, או אתמול, בהתאמה.

הצליחו לשכנע אותנו שכולסטרול הוא רע. בשביל להמתיק את הגלולה ספרו לנו שקיים גם כולסטרול טוב.
אז אנחנו מפחדים מהכולסטרול הכללי וגם מאותו תת- כולסטרול, ה- LDL- שהוא ממש רוע בהתגלמותו. כך ספרו לנו בכל אמצעי התקשורת, כולל מפי הרופאים, שהם תחנות ממסר של יצרניות הסטטינים לסוגיהן.
ולכן הם לוחצים לעשות בדיקת דם כדי שבסוף משהו ידחוף לנו כדור נגד וגם ידחוף יד לכיס, בצורה עקיפה, כדי שנקנה אותו כדור מיותר, מיותר לרובנו.
הם גאונים, יצרני הסטטינים. כמה טוב שיש להם עדרים של רופאים חסרי בקרה והבנת התהליכים האמיתיים שמתחת לפני השטח, וכך הם, הרופאים, הופכים לסרסורי הסטטינים. מילא, זונות חיוניות לאוכלוסית הגברים. הסטטינים הם, בגדול, אסון.
בקיצור, הכולסטרול חיוני לגוף. אין כולסטרול רע כמו שאין כולסטרול טוב. יש רק אינטרס גדול. כל סוגי הכולסטרול הם תגובת הגוף למזער נזקים.
מה קורה כשמקטינים מלאכותית את ייצור הכולסטרול?
— סיכוי לדיכאון
— מחשבות התאבדות, וגם ביצוע המחשבה.
— התנהגות תוקפנית
— עליה בשכיחות הסרטן
— עליה בשכיחות פרקינסון
וזו רק רשימה חלקית, כדי שנוכל לזכור.

כתבתי לא מזמן, או שמא לא, שהמגנזיום הוא הסטטין הכי טוב, מה שאומר שאם לא היה לנו מחסור במגנזיום, הכולסטרול בכלל היה בערכים נמוכים יותר, כי רמת הכולסטרול, וכך כבר רשמתי, היא רמת ברירת המחדל כדי לשמור על גוף האדם מפני נזקי האדם עצמו, שמאמין לפרסומת ופוגע בעצמו.
המוח הוא 2% ממשקל הגוף, אבל הוא מכיל 25% מתכולת הכולסטרול בכל הגוף. עצרו שניה ותחשבו. תבינו את חשיבות הכולסטרול לקיומו ולפעילותו של מחשב העל, הכי שקיים בעולם. מחשב עם יכולת למידה מתוך התבוננות וראיה וקריאה ועוד. לומד ללא הרף, אם לא מזבלים לו, למוח, את המוח, כמו למשל משרד הבריאות, הממליץ על ים חיסונים ועל הצורך להוריד את החום, כאילו החום הוא רע ולא נועד, מידי שמים, להרוג חיידקים ולהגדיל את זרימת הדם עם החמצן, הכדוריות הלבנות והנוגדנים, לצורך ניצחון מהיר. וכל המוריד את החום הטוב, מפריע לתהליך ההחלמה הטבעי.

נתרכז באותם מִמְרַחים או מותזים חוסמי קרינת שמש.
בלעדי מכת אור השמש בעור, נפגע יצור ויטמין D, לו צמוד אטום גפרית וגם cholesterol sulfate, שהיא מולקולת כולסטרול עם אטום גפרית. ד"ר סטפני סנפיי, מ- MIT, מצאה כי צמצום אספקת הגופרית תורמת להופעת מחלת אלצהיימר . חלק מהגופרית המגיעה למוח מקורה באותן המולקולות שהזכרנו, והן נוצרות בעור. קרם שיזוף פוגע בתהליך היצור. החסר גם של גופרית, מעלה שכיחות מחלה הרסנית זו.
אני, אינטואיטיבית, הייתי מוסיף לויטמין D בכמוסה גם איזו רבע כפית של גופרית, בצורת MSM או
DMSO, בהתאמה.

כמה מילים על הגופרית:
הגופרית חשובה מאד לקיום תא בפרט והגוף בכלל. הגופרית מקטינה את נזקי הסוכר לגוף, כאשר הרמות של הגלוקוז גבוהות. הסוכר בחולי סוכרת מעודד תהליכים דלקתיים. הגופרית מגינה עלינו מפניו.
אותו הדבר במוח.
הגופרית הקשורה לחלבונים השונים במוח, ובמעטפת תאי המוח, סופגת את יכולת החבטה של עודף סוכר
במוח, כמו בגוף.
וגם, יוני הגפרית יוצרים שדה טעון שלילית מסביב לתאים. החיידקים גם כן שליליים (בעוד מובנים). כך שהגופרית מפריע לחיידק להתקשר לממברנת התא קודם שהוא מתכנן חדירה לתוכו.
מחסור גופרית בגוף, ובייחוד במוח, הופך את המוח לרגיש יותר לפיגועי רדיקלים חופשיים, ואלצהיימר בין היתר. לפי אותה המומחית, גם רמות נמוכות של כולסטרול קשורות לשכיחות גבוהה של סוגי השיטיון למיניהם.
השוואה בין חולי אלצהיימר לבריאים מראה כי דווקא אותו LDL, המכונה "הכולסטרול הרע", דווקא הוא נמוך בחולים אלצהיימר. אז תחשבו לפני שאתם מפקידים את חייכם ומוחכם בידי מחלקי הסטטינים למיניהם.

גם רמות נמוכות של ויטמין D קשורות לאלצהיימר. העלאת רמת ויטמין זה משפרת תפקודים.
ממש כמו שהעלאת רמת ויטמין B12 מצמצמת את הסיכוי לפתח תת פעילות מוחית, שיטיון.

לסיכום- צמצמו את השימוש בקרם שיזוף. יש בגדים מתאימים, יש כובע, יש גם משקפי שמש. להיחשף לשמש אבל במידה.
ויטמין D- לדאוג למינון מירבי.
ויטמין B12- לדאוג למינון מירבי.
שמן קוקוס- מזון למוח.
פחות סוכר, פחות פרוקטוז
אל תתנו להפחיד אתכם עם הכולסטרול שלכם. אם הוא עולה, תבינו שיש סיבה. טפלו בסיבה, והוא ינהג בהתאם.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן