מי האידיוט שאומר בלי מלח לחולי יתר לחץ דם?

נסה לומר לרופא שלך או למומחה למחלות פנימיות או אפילו למומחה ללחץ דם
שהוא טועה ביחסו העויין למלח- הוא יצחק לך בפנים.
זה ידוע שמלח קשור ללחץ דם, למחלות לב ולמחלות כליה- כך הוא יאמר.
הרפואה שלו בנויה על יסודות מוצקים- מבוססת על עובדות!!!
נשבע לכם- גם לי החדירו את הקביעה הזו, עד כי קל יותר להחדיר קולונוסקופ לא משומן לתחת מאשר להוציא את הדיעה הזו אודות המלח מהמוח הרפואי הממוצע.
אז בחודש אפריל השנה, 2011, רשם חוקר גרמני שכל הקביעה ההיא היא Bullshit, ויותר מזה, אין שום המוני מחקרים בנושא, כך שלא ניתן להגדיר אותה כמבוסס על עובדות.

למעשה אין כל עבודה רצינית, לפי כללי הרפואה הנכונה, שמראה כי צריכת מלח גבוהה מקפיצה את לחץ הדם. וזו בעיה קשה כי מיליארדים קשישים בעולם תקועים על דיאטה דלת מלח מאד עד כי המוני מאושפזים קשישים מגיעים נבולים לחדרי מיון עם עדות ברורה לחסר קשה או בינוני של נתרן בדם.
וזו מכה קטלנית להרבה קשישים.
אתה בא בימים, בשנות השבעים או השמונים, ומתלונן באוזני הרופא על חולשה. או על סחרחורת, או על בלבול-
הוא יחייך, הרופא שלך, ויאמר לך: מותק. זה הגיל.
אלא שיש לא מעט סיבות לתלונות אלו.
אחת מהן הוא חסר מלח, חסר נתרן, פועל יוצא של שנים תחת הנחיה שהמלח לא טוב ללב, ללחץ דם….

אותו חוקר גרמני מצא כי קשישים רבים מדי התקבלו למיון עם חסר נתרן, מלח, כי אמרו להם, עוד כשהיו צעירים, כי מלח עושה לחץ דם. ואם היה להם לחץ דם גבוה אז הם קבלו תרופות שחלקן גורמות לאיבוד נתרן בשתן ואם נצרף גם את צמצום הנתרן בתזונה, והרי לנו קשיש ללא טורגור, מה שקרוי "מתח פנימי של הצמח", ירוד. נפול..

מה שהבחור מצא שצמצום דרסטי של צריכת מלח מעלה את סיכויי התקף לב וגם מוות.

בשלושה ניסיונות עם חולי אי ספיקת לב וכליה, נמצא כי תזונה דלת מלח קשורה בצורה ברורה לעליה במספר האשפוזים, לשכיחות גבוהה של אירועים קרדיווסקולרים וגם למוות. זה לא היה אמור לקרות!

ד"ר דיוויד מק`קקון מאוניברסיטת קליפורניה אומר גם הוא כי ההמלצה לתזונה דלת מלח אינה מבוססת על מחקר אלא על דמוניזצית הנתרן ע"י רשויות הבריאות (אולי כי נחוץ "אויב" כדי להפחיד בו חולים פוטנציאליים).
גם הוא טוען כי דיאטה דלת מלח קשורה למחלות לב וכלי דם.

אל תקשו על החיים שלכם.
בזקו מלח על המאכלים. שיהיה להם טעם של פעם. כמו גד מלוח. רק אל תגזימו. ולבריאותכם- קנו מלח הימליה. לא ידוע לרבים. נחשב למעולה. יש לי בבית ובסלט ובמרק ובאורז המלא…

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן