על הרופאים ככלל ועל הטחורים בפרט.

מה הקשר בין הנושאים שבכותרת? אני חושב שאין אבל במחשבה שניה ואני זוכר שהטחורים נמצאים בת.. ומבין הרופאים המצויים יש שאינם שווים לת…

עם הזמן השאלות הופכות לקשות יותר:
האם לרופא שלי יש בכלל מושג מה הוא עושה ומה הוא רושם במרשמיו?
השאלות נשאלו גם קודם בוא האינטרנט, אבל כיום, כאשר גוגל ורעיו מאפשרים לקרוא כל הגיג על כל נושא רפואי שעלה ממוחם הקודח של מטופלים ומטפלים במרחבי היקום האינטרנטי, ונרשם באי שם, רואים יותר ויותר את מערומיו של הרופא הממוצע, ביחוד איך הרופאה הפסיכיאטרית הצליחה להרוג בטיפול קל רישום ילדה יפיפיה אי שם בארה"ב או באנגליה או בצרפת, בעקבות מתן תרופת רצח זו או אחרת.
איך תעשיות אכזריות הורגות בנו תוך מציצת תוכן הארנק או הויזה, לטובתם האישית והחמדנית.

זה על הרופאים בכלל.
האמינו לי, יש להזהר מהם מאד.
חוות דעת נוספת חיונית, אפילו דרך האינטרנט ורופא שראשו פתוח למשבים חדשים או שכן/ שכנה נבונים. היום הרפואה העדכנית בהישג יד.
שלא תבינו אותי לא נכון- יש רופאים שהם מלאכים (ומלאכים תמיד אין רבים) ויש גם בעלי מקצוע טובים,
כמו מנתחים, פלסטיקאים, אורטופדים, גניקולוגים ועוד.
אבל מהרוב- ונשמרתם לנפשותיכם.

אבל בפרק זה אני רוצה גם להתמקד בטחורים, ואני חושב שתמצאו חומר בנושא גם בפרק על מערכת העיכול, בספרי "שוטי החלב".
הטחורים הם בגדול כלי דם שטחיים, באזור פי הטבעת, שחיוניים כדי לאטום היטב את המעי, וזה מאפשר שליטה טובה אפילו על נפיחה הרוצה החוצה. כאשר הלחץ הבטני עולה- ישיבה ממושכת בשירותים המלווה בלחיצות הגונות במטרה ברורה, הריון או סתם חולשת אגן לאחר לידות מרובות,
אזי הורידים מתנפחים ויוצאים החוצה. היום ומחר וכך זמן מה, והרי בידכם טחור
כאלו ראיתי המונים. אולי עשרות אלפים בקריירה ארוכה.
הזרקתי, קשרתי, חתכתי…בקיצור: התעוללתי בבשר החי.

למען האמת, הייתי מומחה לתחת של שירותי בריאות כללית שנקזה את מטופלי רמת גן, גבעתיים, בני ברק ופתח תקווה.
רב- תחת (רס"ן במיל, למען האמת).

מאחת הזקנות שבאו למרפאה למדתי כי דבש על הטחורים זה נפלא. חומר היגרוסקופי מעולה, רק שמחירו גבוה וחבל היה לי, בגלל החינוך הפולני, למרוח אותו שם ולא על פרוסת לחם לבן (באגט?)
מרוח בחמאה. אז עברתי לסוכר לבן (זול) עם קצת מי ברז, שיצרו משחה היגרוסקופית, שצמקה את גודלו של טחור במידה רבה. 3-4 פעמים ביום מורחים על פד מן הסוכר הלח, מניחים על המקום הרגיש
ומושכים תחתונים תומכים למקומם הטבעי.

זה מה שהפך לאמצעי ראשוני בטיפול בטחורים.
וכך, כשאני מטייל לי באתרים משלי, ראיתי עוד דרך טיפולית, בעזרת חומץ תפוחי עץ. אני מניח שאורגני ואיכותי עשוי להיות טוב יותר. סתם עניין של טעם. אין ספק שמצווה לנסות, גם אחרי הלידה. הטבע הציע לנו הרבה דרכים לעקוף את הציוד שבשימושו התמחה הרופא, אפילו שעל פי ההגדרה, הוא ואני קולגות.
הנה המקור:

I have been trying the apple cider vinegar for my very large protruding, bleeding hemorrhoid. Thank God it has shrunk considerably in two days. I have placed raw acv on a cotton square and hold the protrusion within the folded cotton pad (the protrusion is long in size). I did this three times already and the bleeding stopped with the first application. It was a bruise, (from the protrusion rubbing against my underwear) not pouring blood as in some cases I read. I then inserted some coconut oil and pushed it back with my finger. It was out again this morning but I repeated the same procedure. The hemorrhoid was definitely smaller and no blood came off on the cotton bud. I just did it again and am very pleased with the progress. I think if it keeps shrinking in this manner it will be very tiny within a week. I have had this hemorrhoid since I was fifteen and I am now fifty four. I was thinking of surgery but was fearful because I have been told recovery is extremely painful. I am so thankful for those of you who take the time to let us know what works and what does not work for you."

וזה מה שהיה לי לומר על הרופאים ולהאיר את חשכת הטיפול בטחורים.

ראשית חכמה..שתהא היציאה רכה…

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן