על רופאי סוכרת חל איסור לרפא חולי סוכרת.

כמה מילים על הסוכרת

איך שלא תביט, אומרים לי החכמים, בבסיס כל פעילות נמצא הכסף.
השאיפה היא להעבירו מאוכלוסיות היעד לכיסים מוגדרים, שאין בהם קרקעית. אלו הם דמויי בולענים, קורצים לי החכמים, שהסכימו על הגדרת אותם הכיסים, השייכים לאנשים חכמים מאד, שיודעים לנתב את התזרימים, בכיסוי מתאים, לכיוונים המתאימים.
לא הייתה לי ברירה, מתוך אי נחת, להסכים איתם.
כולם זה ככה? עוד ניסיתי להציל קמצוץ מהאמונה שיש בי כאילו, בין העשירונים הגבוהים, יש שאוהבים בני אדם.
כולם הם ככה- היה הקביעה הסופית של החכמים.
משרד הבריאות לא רוצה שהעם יהיה בריא?, שאלתי.
לא. משרד הבריאות אינו מעוניין כלל שאוכלוסיית ישראל תהיה בריאה.
איך זה, שאלתי.
ככה זה. אמרנו לך זה כסף. משרד הבריאות נלחם למען שימור הבורות. נקרא לה בורות אכזרית.

מה היה קורה אם לא היו חולי סוכרת מבוגרים, ויש כאלו אולי חצי מיליון בישראל- נשאלתי.
היה נפלא, עניתי.
ומי היה מפסיד, ובגדול?
אף אחד, עניתי בשמחה.
טמבל, נעניתי, מומחי הסוכרת מה יהיה להם לעשות? ויצרניות מכשירי מדידת סוכר מה יהיה עליהם?
ואחיות של מרפאות הסוכרת מה יהיה עליהן? ויצרניות גלוקופאג`ים למיניהם ומזקקי ויצרני האינסולין לסוגיו, ארוכי טווח, בינוניי הטווח, קצרי הטווח וכל מיני הורמונים מפילי סוכר לקרשים, מה יהיה עליהם? ומשרד הבריאות שיש לו אנשים הפעילים בנושא הסוכרת, וגם חברות פרסום ויחצ"נים ותועמלנים ומארגני כינוסים?
ד"ר אבני היקר, אתה בכלל קולט מה היה קורה אם פתאום, אברקדברה, אין סוכרת בישראל. כמה מאות או אלפים היו מאבדים זכות הקיום, ממש כמו אלו שסידרו את האותיות אחרי שהמציאו את הדפוס ופתאום באה המקלדת?
באלוהים, אמרתי לעצמי, זו באמת בעיה בעיה.
וזה, אמרו לי החכמים, הבסיס לצורך בשימור הבורות, שהיא, עם היד על הלב, כורח קיומי למאות ולאלפים החיים בזכות הסוכרת. אתה אולי תציל, ע"י חיסול הסוכרת, מאות אלפים של "עמך", כאלו בני אדם פשוטים, אבל אתה הורס את חייהם של מאות מהאנשים הכי טובים, הכי חכמים, שיש במדינה. כמו הורוביץ מ"טבע", למשל.
באלוהים, אמרתי לעצמי, זו באמת בעיה בעיה.

סוכרת היא רעה חולה, העולה בחיי אדם, ועוד קודם האדם מת, הוא דועך בעליבות. הרגל הולכת, הראיה הולכת, הכליה הולכת, הלב הולך, אירוע מוחי בא, ולכל מהלך ההליכה יש מומחים ויש כאילו "תרופות" שהם סמים רפואיים שעולים לא בזול. סחיטה תבונית עד הסוף. ויש מי שמתקיים, וגם יש מי שמרוויח, וגם מי שעושה הון.
ומי השותפים לבורות זו, שבזכותה הסוכרת מחזיקה מעמד ואפילו הכפילה עצמה בעשורים האחרונים? החכמים יותר!

משרד הבריאות
הרופאים
אמצעי התקשורת, המגדירים עצמם לכלבי שמירה.

שלא תחשבו שזו בעיה מקומית, בישראל. ארגון הבריאות העולמי ספר ומצא כי יש יותר ממה שחשבו. יש 285 מיליון חולי סוכרת. 138 מיליון חיים בסין ובהודו, ו 36 מיליון נמצאים בארה"ב וברוסיה. והמספרים, תודה לאל, בנסיקה.
אם הייתי יצרן תרופות חכם, הייתי נערך לכך. במחשבה שניה אני מבין שיצרני ה"תרופות" יודעים בדיוק כמה צורכים את תרופתם כל שנה או כל חודש.
ולמה אומרים שזו אכזריות, שזו בורות מושתלת? מטופחת?
כי סוכרת ניתנת לחיסול. חיסול מהיר. תוך שבוע, תוך שבועיים, תוך 6 שבועות, בתנאי שהמחלה מתגוררת בגופה 4 שנים ולא הרבה יותר. אי אפשר להחזיר רגל שכבר נמצאת בשקית עם פורמלין, בואכה המחלקה הפתולוגית, אלא שעד שזו לא נכרתה, יש מה להציע. לא "תרופות"(!) אלא שינוי תזונתי.
שהרי כל הסוכרת העלובה נובעת מתזונה לא כשרה לחיי אדם.

אופס, שכחתי לרשום. הצפי למכירות של זריקות וכדורים לאותם האומללים, ב 2015, הוא 48 ביליון דולר. בשנת 2011 המכירות הסתכמו ב 35 ביליון. עשו בעצמכם את החשבון, איזה שתרצו. וזה המון בהתחשב בעובדה העצובה- אף זריקה ואף כדור לא נועד לרפא אף חולה.
מאות מיליוני החולים משמשים סטטיבים, ניצבים, בהצגת הסחיטה הגדולה. ואנחנו מדברים רק על מחלה אחת. רק על הסוכרת.
מישהו מרוויח הון עתק שגודלו לא נקלט במוח "עמך". אין לו כל כוונה לכרות את הענף הנפלא הזה. כי הבראת מאות מיליוני חולי סוכרת תחסל את אותו הענף. חשוב לשמור את ההמונים בעלטת הבורות. יש לכם סוכרת. אין מה לעשות, אלא לקנות עוד "תרופות".
זו בורות אכזרית.
כי הסוכרת היא מחלה רעה, היוצרת תלות בהמון "אנשי מקצוע". אפילו חולת סוכרת בהיריון היא סיכון לה ולעובר. חולה סוכרת בסכנת אובדן מתמדת של עין ולב וכליה ואירוע מוחי ורגל. סוכרת היא גזר דין מוות דחוי. ורק הבורות מונעת חיסול מגיפה זו. כי חיסולה הוא אסון כלכלי. וכסף, אמרו חכמים, הוא בבסיס הקיום האנושי!
באמת?
משרד הבריאות, בלחץ היצרניות, תוך שכנוע הרופאים והאחיות ודרכם את העם, מבהירים לנו כי לסוכרת אין מרפא.
לידיעה כללית. כל שנה נחתכות 84,000 רגליים לחולי סוכרת בארה"ב.

למען האמת, יש מה לעשות. וזה לא עולה כמעט כלום. רק מוּדעות. כמו אי עקיפה בקו לבן או עצירה באור אדום. ידעתם- חייתם.

סוכרת ניתנת למניעה. סוכרת ניתנת לריפוי. אין קשר בין גנטיקה לסוכרת. גם אם אין לך גנטיקה של חזיר, זה לא אומר שלא תהיה כמוהו.
בוודאי שיש חשיבות לכמות הפחמימות בתזונה שתרפא סוכרת, אך יש חשיבות לעוד תוספים.
בבריאָת הסוכרת נחוצים רעלים, כמו כספית וגם גורמי דלקת, כמו בעיות בחניכיים וזהום בשורשי שיניים, כמו כימיקלים שדוחפים למזון התעשייתי כדי להאריך חיי מדף (ולקצר חיי אדם). כל אלו, ממש כמו קרינה וחלקיקים רדיואקטיביים, פוגעים בתא, בייחוד בממברנה של התא.

קל ליצור סוכרת בחיות מעבדה. תן להן מתכת כבדה ויש לך צ`יק צ`אק חיה עם סוכרת למטרות ניסוי. תן כספית או ארסן או אפילו פלואוריד ויש לך חיה מוכנה.
בתנאי היום איש המערב קולט דרך המזון (טוּנה!!!) והמים והאוויר מ"ג אחד של כספית. מיליגרם אחד? קטן עלינו. אבל אם זוכרים שבאותו מיליגרם זעיר יש 3000 טריליון אטומי כספית וכל אחד עלול לפגוע במולקולת אינסולין וגם ברצפטור שלה, זה מתחיל להישמע קצת רע. עדיין אוהבים טונה? והכספית שבסתימות שיניים, כשהכספית דולפת במשך עשרות שנים ישירות למחזור הדם שלנו? עצוב קצת וגם עגום וגם מדכא. כן. כספית קשורת לדיכאון, ולאלצהיימר. זה לא רעיון שלי. זה ישירות מהמחקרים.

תאי ביתא רגישים לאוקסידנטים, וריבויים רע ללבלב, בחלק המייצר אינסולין.
אפילו ניסו לפתח חיסון שישמור על תאי ביתא. אלא שהפיתוח נעצר בשלב ביתא כי הוא נכשל.

האם ניתן לרפא סוכרת ובכך לדפוק עד העצם את משרד הבריאות, את הרופאים, את המומחים, את האחיות ואת היצרניות של כדורים וזריקות?

במחקר שפורסם בעיתון מקצועי, Diabetologia, ב 9 ביוני של השנה שחלפה, נתנו דיאטה של 600 קלוריות
ל- 11 חולי סוכרת. תוך שבוע הסוכר צנח לנורמה. 8 מתוך 11 הנבדקים נשארו במצב נורמלי גם 3 חודשים אחרי המכה התזונתית, הגם שהדיאטה הרצחנית הסתיימה.
מה שאומֶר- סוכרת ניתנת לריפוי בקלי קלות, תוך קושי רגשי נפשי.
אם כולם יחיו על תזונה הולמת, כולל תוספים, שחסרים, הריפוי יהיה של 100%.
אובדן מזעזע של מאות מיליוני חולי סוכרת.

לחולי סוכרת, שמנים מאד, שעברו ניתוח לקיצור קיבה וקבלו תזונה נוזלית דלת פחמימות היו בדיוק אותן תוצאות. סוכרת נגוזה. בהנחיה תזונתית ניתן היה לחסוך גם את ניתוח. אבל למי יש כוח ורצון התמדה.

לארבע שנות מחלה הגוף סולח. סוכרת רבת שנים קָשָה יותר.

פרופ` אבינועם רכס בטח יכעס עלי בגלל שאני אומר שמשרד הבריאות בנושא זה הוא אסון והרופאים סתם משת"פים.
בטח הוא יבקש שאמחק מלה או שתיים.
מצטער, עמיתי, אני בשלי.
הטוב ברופאים, לגיהינום.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן