אונקולוגים מסוכנים לבריאות. לריבוא. כל שנה.

היתה לבחור לויקמיה. בטח נתנו לו טיפול כימי קטלני, באופן שהוא ישב והמתין למשהו עם מוח עצם שיתאים גם לו. היום היתה ההתרמה. היום הוא מת. איזו באסה.
כתבתי כמה מילים ברוטר על הבחור. על האונקולוגים. מחקו מיד את המסר שלי. הוא היה קשה. קשה לשמוע. קשה לקרוא. ואני, לא ריחמתי על האונקולוגים. הם קשורים ישירות למותם של 10,000 חולי סרטן. הם מכשירי הקרקע לקריעת הקרקע להכנת קברים ל 10,000 איש אישה וילדים. כל שנה. אצלנו. בישראל.

אסד רצח 10,000 איש ואישה וילד השנה. 15,000 מאז תחילת ההתנגדות לשלטונו.
הרצח בסיוע נשק חם.
האונקולוגים שותפים להרג של 10,000, בנשק כימי. לרוב לווריד.

אני כותב את המילים הקשות כנגד האונקולוגים כי 10,000 מתים זה ממש המון. יותר מ- 300 שנהרגים בתאונות דרכים כל שנה, או אולי 400. ואם זה 400, האונקולוגים תומכי מוות במסת אומללים גדולה פי 25 . פחד.

אז אחרי החלק הכואב, כמה מילים של אופטימיות.
אנחנו בארץ המוגדרת שנים רבות כארץ זבת חלב ודבש.
אלו שפרשנותם פשט מבהירים כי כוונת המשפט כי יש הרבה חלב ויש לאכול ממנו. כנ"ל לגבי דבש. חטוף ולקק.
אני טוען שהמשפט בכלל לא מדבר על צריכת החלב, שכידוע לא נועד לנו. ראו "שוטי החלב". המשפט מציין שהארץ מאד פוריה עד כי העז הולכת וגוררת עטינים עמוסי חלב, כי היא אכלה אחלה, והעטינים כל כך מלאים עד כי בדרכה זב החלב. כנ"ל הדבש מהתאנים, המתפוצצות מרוב סוכרים.

ולמה אני מציין את עושרה של הארץ- כי יש לנו ים ירקות וים של פירות.

עשו מחקר על גילאי 70-79 ובדקו בדמם את רמת הקרוטינואידים, המבטאים את כמות הירקות והפירות שהקשישים אכלו.
המדד היה מי יחיה 5 שנים מאוחר יותר.
ככל שרמת הקרוטינואידים גבוהה יותר, הסיכוי לחיות עולה. אלו עם הרמות הגבוהות ימותו פי 8 פחות מבעלי רמה נמוכה בתום 5 שנים, בתנאי שעסקו בפעילות גופנית גם.

לכן הרבו באכילת ירקות ופירות.
אורגניים אם אפשר.
ותדאגו שהזקנים יזיזו ת`תחת.
ישיבה מקרבת מוות.

על ידי אכילת הרבה ירקות ופירות תצמצמו את הצורך לשבת מול אונקולוג, המעודד שימוש בחומרים קטלניים, ממיתי אדם, תוך שהם מנקים את כיסי החולים. לשווא.

>

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן