האם משרד הבריאות כועס…

האם משרד הבריאות כועס?
אני חושב שכן.
משרד הבריאות קרוב לוודאי כועס עלי. אולי אפילו מאד.
איזה נאד נפוח הוא, אותו ליצן שקוראים אותו אבני אריה.
משרד הבריאות אישר לו בעבר הרחוק לעסוק במקצוע הרפואה, וגם נתן לו אישור ותעודת מומחה בכירורגיה כללית, אך לא נתן לו אישור מומחה בגסטרואנטרולוגיה רק בגלל שד"ר אריה אבני סירב להיבחן בתום ההתמחות במקצוע, מתוך תחושת בטן שמתן הכדורים ע"י המומחים הללו לחולי קוליטיס וקרוהן ומחלות כבד מצביעה על אי הבנת המחלות. וזו רק אחת הסיבות הצדדיות בגללן ד"ר אריה אבני הצליח להכעיס את משרד הבריאות.
הבחור הזה, ד"ר אריה אבני, גם מתנגד למתן חיסונים כולם, אולי מוכן למתן חיסון לטטנוס למתגייסים ליחידות עלית. עילית עילית. צנחנים זה לא עילית. גבעתי וגולני גם הם לא. וזריקת פוליו לילדים בגיל 3-5. הוא, ד"ר אריה אבני, הוא אישית נגד ממוגרפיה (שהיא מעיכת ושריפת שד, כהכנה לסרטן שד) וגם נגד האונקולוגים (וד"ר אבני טוען שהאונקולוגים הורגים/ קוטלים/ פוגעים (נא לבחור את המלה המתאימה) 11,000 חולי סרטן כל שנה.
זה ממש לא קשור לעובדה שהם,האונקולוגים, השמידו לחלוטין, כולל פצעי לחץ נוראיים, את אשתו הראשונה, שהייתה בת 29 בעת שד"ר אבני קבר אותה (בסיוע בחורי חברה קדישא).
והוא, ד"ר אבני אריה, עוד לא הספיק להעלות על הכתב את הבעייתיות שבמקצוע הפסיכיאטריה ותרומתה לבעיות נפשיות, ואיך הדרמטולוגים מורחים ומורחים את חולי העור האומללים, בלי להבריאם ותוך הפיכתם לחולים כרוניים.

נו? אם הייתם ליצמן או גרוטו או מי מהם, לא היה בא לכם להשתיק את ד"ר אריה אבני, זמנית או לזמן רב יותר?
ברור שכן. ברור שהייתם מפעילים כל אמצעי כדי שהעם לא יקרא את מה שהוא כותב. כי אם חס וחלילה הברנש ההוא, ד"ר אריה אבני, ישכנע את העם לקחת אחריות על בריאותם, לאמץ תזונה ללא מוצרי חלב, ללא חיטה, ללא סוכרים, המשרד כולו יתמוטט! יהיו המון פחות חולים. תקציבו של משרד החולי הזה יצנח לסדר גודל של תקציב משרד ההסברה, אגף אפריקה המשוונית.

ועכשיו הבקשה.
מכיוון שזו הפעם השניה השבוע שפייסבוק שורף את הדף שלי (בלחץ יקירי משרד זה, קרוב לוודאי), אני מבקש שהמון חברים וחברות לפייסבוק ישלחו את המייל שלהם אלי.
כל דבר שאכתוב, אשלח למייל שלהם, והם מתבקשים לשבץ את הכתוב, אם ייראה להם, בפייסבוק שלהם.
אולי תודות לנסיונות ההשתקה, נצליח להגיע לאוכלוסיה גדולה ולהשפיע.
המייל שלי:aravni@netvision.net.il

אני מעריך מאד את הצעד של כל מי שישלח את המייל שלו אלי.
כי כל המצטרף עלול לחוות שריפת העמוד שלו.

תודה
ד"ר אריה אבני

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן