הטוב ברופאים לגיהינום

ריבה שלחה לי מכתב, כי היא נכנסה לאתר שלי. ושם, בדף הראשון באתר, בקשתי שיכתבו לי סיפורים, ממש מהחיים, כי אני מאמין, שבניגוד לרופאים, שהם עדר די מטומטם, מקרה אחד טוב מפי קוראת/כותבת או קורא/כותב, שקול למאות מאמרים רפואיים, שאיש לא יתעניין בהם בעוד חודש או בעוד שנה. שהרי הספרות הרפואית, על מאות עיתוניה, בגדול, שווה לתחת. ואני, למי שלא זוכר, הייתי פעם גם פרוקטולוג, ופרוקטולוג זה אחד שמבלה הרבה זמן בין עכוז ימין לעכוז שמאל, לאחר שהתגבר על הטונוס הטבעי של שרירי פי הטבעת.
שנים רבות ישבתי בספריות. הזבל הרפואי שראיתי שם חיוני בעיקר לקבלת פרופסורה. האם היו גם מאמרים
רפואיים טובים? בטח שהיו. מעטים. בגללם נברתי בערימות. בגלל אותם יהלומים בודדים.

שלא תבינו אותי, כשאני יורה מילים, שאני חושב שכל הרופאים הם Shit.
יש רופאים שאני מקנא בפנוכו שלהם כי הם נשמות. הם רופאים מעולים, בני אדם. כמו הרופאים של פעם.
אני מצדיע גם לאלו שאני מגדיר כאינסטלאטורים הומניים- כירורגים למיניהם, נוירוכירורגים, אורטופדים, מנתחי לב ודומיהם, שהם מסלקים חלקים פגומים ומחליפים פרקים או מנתחים עובר בעזרת צנרת נפלאה. לאינסטלאטורים ההומניים אלו אני מצדיע. אני מחזק את ידיהם. הזעם שלי כנגד מחלקי כמוסות למיניהם, שהם הסיבה שרפואה הקונבנציונלית (להוציא רפואת חירום, טיפול נמרץ, רפואה פולשנית), היא רפואת הסמים הרפואיים, היא בורות בהתגלמותה וחשכת ימי הביניים של הרפואה, שתחלוף בגלל האינטרנט, ובגלל מידע חדיש, שעדיין לא הגיע לעיני הרופאים ומאיים על תעשיית "תרופות" הזבל, היוצרות תזרים מזומנים דמויי צונאמי.
כשכל הסובל ממועקה המחייבת עזרה רפואית, יפנה לאינטרנט, וליועץ רפואי נבון, כמו ריבה, למשל, וייקח את האחריות לבריאותו לעצמו, הוא יהיה עוד מסת מים שתהפוך לגל צונאמי שיטביע את מחלקי הכימותראפיה והכמוסות, כולל את יצרניות ה"תרופות" שאינן כלל תרופות.

המכתב של ריבה יופיע ב"מכתבים אישיים" ולא ב"מטופלים כותבים" כי ריבה מעולם לא היתה מטופלת שלי.

אעתיק כאן רק את הפתיחה של מכתבה של ריבה:

2.6.2012

לד"ר אבני שלום רב.

שמי ריבה. אני בת 59 (עוד שלושה ימים לייתר דיוק ). אני יודעת שתתקשה להאמין, אבל כשחגגתי את יום הולדתי ה- 50, הייתי בטוחה שלא אזכה לכבות את 52 הנרות (אחד לשנה הבאה). המחשבה דאז, וחלפו 9 שנים מאז, מעוררת בי היום חלחלה. כמה אומללה הייתי כשהייתי בידיים הלא נכונות. ידיים לא שלי.

לקוראים היקרים. האקר נכנס לאתר ומחק לי את המשך המכתב.
משלים מזיכרון- היא שינתה את התזונה והיא בריאה.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן