הם כל כך חכמים שהם ממש מטומטמים?

אני יודע שלא קל היום להתקבל ללימודי רפואה.
סיפרו לי שנחוצות המון נקודות יקרות ערך בבחינה הפסיכומטרית כדי להתקבל לנבחרת הרפואית בישראל. אופציות אחרות הן הונגריה, רומניה, פולניה, אוקראינה. על ארה"ב אין מה לדבר. שם מתקבלים רק גאונים, שבהתנייה מיוחדת הם הופכים שם לרובוטים. הכי הכי שבעולם.
ואם יימצא חריג, שמעיז לסטות מההוראות המדוייקות, הוא עף. ממש עף. מהמערכת. נכנס לכלא. או מורעל. או נפגע בתאונת דרכים, וברור ששוללים לו הרישיון לעסוק ברפואה. הוא לא מתאים לעולם ה"פשע".

כמובן שהכירורג והאורטופד ומשתיל כליות ולב ודומיהם חייב לנהוג כמו המנחה שלו, ממש להכנס לנעליו, כדי להיות כמוהו. זה בסדר. זה מצוין.
הבעיה של המוני החולים הם לא הרופאים הפולשנים אלא רופאים הרושמים כימיקלים שמייצרים בבתי חרושת, המקבלים אישור שיווק מבעלי עניין, כשהמטרה אינה כלל ריפוי (נהפוך הוא) אלא להרוויח הון.

אני מצרף הרצאה קצרה, שמונה דקות, של בחור מבריק, המאשר את דברי, כי לאונקולוגים אין כל עצמאות מנטלית. לא כאן (כבר זומנתי לשימוע במשרד הבריאוץ), אלא בארה"ב.

שלחה לי את הקטע נאווה אנוש, שהייתי בשמחה ממנה אותה למנכ"לית משרד הבריאות.
ואני, שדעתי עניה, חש כי היא יכולה להכניס את עמיתי גמזו לכיס אחורי וקטן. זו תחושה. זו אינה קביעה, מה עוד שציינתי את עניות דעתי.

הבחור עם השפם שבסרטון מציין כי ניתן לרפא חולי סרטן באמצעים פשוטים וזולים. אבל בארה"ב אם נותן ההמלצות האונקולוגיות ייסטה מהשילוש הקדוש- כריתה, הרעלה, שריפה (ניתוח, כימותראפיה, הקרנה),
חבל על המשך דרכו. הוא ייחוסל מקצועית.
כי זו פגיעה בתעשיה המגלגלת מאות מיליארדים של דולרים.

אני יודע שהאביב הרפואי אוטוטו כאן.
האביב יהיה כשכל החושב שהוא זקוק לעזרה רפואית לא יפנה לרופא קונבנציוני מחלק כימיקלים רעילים אלא יפנה לרפואה הנכונה. יש להתפלל כי מגיש השירות הרפואי יהיה ברמה טובה, כי במכללות הקיימות אין בקרת איכות אנושית.

האביב הרפואי יבוא מהעם. לעולם לא משלטונות הבריאוץ.
הם כל כך חכמים שהם ממש מטומטמים?

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן