ירושלים. רופאים. תומכי פגיעה בנערות!

קוראת וקורא נכבדים.
לפני שאתם מעיינים בחדשות הבריאות או בשירי ילדים, כנסו ל"הגיגים" שלי.
אם זה עושה לכם מה שזה עשה לי בלב, בטרם ישבתי וכתבתי, העבירו את ההגיגים לכל מכותביכם המתאימים. זעם מרים גלי צונאמי. הרפואה הרעה תשתנה.
————————

אני אוהב את ירושלים. אני חושב שירושלים היא חלק פיסי בנשמתו של כל יהודי, שלא לציין את המשפט המפחיד שהוחדר לתפילה של כולנו, גם אם איננו מתפללים לפי כל הכללים. ורק אומרים, קודם צאתנו בבקר לכבישי ישראל, בלחש "ברוך אתה ה` אלוהינו אדוני אחד" מתוך תקווה שנגיע בחיים, אחה"צ, הביתה.

המשפט הוא, והוא באמת מאיים- "אם אשכחך ירושלים, יהיה לי שיתוק באחת הידיים". ולכן, מלבד אלו שעברו אירוע מוחי וסובלים משיתוק יד אחת, וגם משיכחה, שאר היהודים משתדלים לזכור את ירושלים, מחשש עינא בישא.

אני קצת חריג כי במלחמת ההתשה, כשנפצעתי, באמת הייתי משותק בחצי הגוף, אבל אז לא קישרתי בין שיתוק יד ורגל ימין וירושלים, אולי בגלל שנפצעתי בתעלה, וזה היה רחוק מעיר הבירה.

בקיצור, לפני חודשיים, הייתי בירושלים. היה שם איזה אוסף גדול של רופאים ולמעלה מעל כולם התנוסס פלקט עשוי מבד מלאכותי עליו נרשם:
פורום ועידת ישראל לרפואה 2012

מאז שסיימתי את לימודי הרפואה בירושלים, יש לי געגוע סמוי לראות רופאים בירושלים.
אז נכנסתי לבנין הגדול של האומה. ישבתי לי. ניקיתי את מרחיבי הדעת שלי, שכולם קוראים להם משקפיים ונכנסתי להאזנה.
בדיוק עלה לבמה בחור נחמד, פרופסור, ישראלי עם שם משפחה לא ישראלי, גלותי לחלוטין, שריד לימים עברו, ואמר, ואני מנסה לצטט מזיכרוני:

" יש להעניש בכל צורה הורים רשלנים שבוחרים לא לחסן את ילדיהם
ושכל אימא אחראית ראוי שתיתן לבתה מתנה חשובה ומשמעותית לקראת בת המצווה
ותרכוש עבורה את החיסון נגד ווירוס הפפילומה… ".

הבחור נקרא ע"י רובם פרופ` דן אנגלהרט. אני לא קראתי לו כי אני ממש לא מכיר אותו.
אני מאמין באמונה שלמה שאם הוא היה אומר את המשפט הזה בשנת 2022, היו משליכים עליו ביצים מסריחות ומעמידים אותו למשפט בעוון הטעיית הציבור ואיום על אמהות לבנות. אבל, כמו שברור, אנחנו עדיין ב 2012, ומעטים מכירים את האמת. בורותו של מר אנגלהרט תהיה ברורה בעתיד הלא רחוק.
כך שמבחינתי, ומבחינת בית ה המשפט, היום, ב 2012, אין אפשרות לקרוא לו היום בור ומטעֶה עַם ורופאים.
הפרופ` הזה מעולם לא נכנס לפרטי הקטנים, לתוצאות החיסון שפירסם גם ד"ר מרקולה, המוכר יותר בעולם מאותו בעל השם הגלותי, דמוי גרמני. אותו פרופ` קורא רק מה ששולחים לו. חברת התרופות "מֶרק" שולחת לו את סיכומי עבודות המחקר שהיא עושה, אלא שלמרבה התמיהה, היא גם זו שמייצרת את החיסונים עליהם היא כתבה את מאמרי ה"מחקר".
פרופ` אנגלהרט, דן, היה מנהל מחלקת ילדים בהדסה וגם מומחה למחלות זיהומיות.
בנקודה זו אני חייב לעצור ולהסביר מה זה מומחה רציני למחלות זיהומיות.

מומחה למחלות זיהומיות אין לו כל מושג על אורגנול P73 לטיפול בזיהומים. אין לו כל מושג על שמן קוקוס ופעילותו על חיידק הליקובאקטר פילורי ועל נגיפי דלקת הכבד השונים ודומיהם.
הוא מעולם לא נתן אמפולות וויטמין C עם או בלי אבץ, לחולים על סף גסיסתם ביחידות טיפול נמרץ.
כל מה שבעצם הוא יודע, ועל כך יודע כל חוקר רוקחות בכיר, זה איזה אנטיביוטיקה לתת לאיזה חולה על פי תרבית מהדם או מהמוגלה או מהליחה או מההפרשה.
אני חושב שמומחה, ממש מומחה, למחלות זיהומיות, חייב לדעת איך ד"ר מקס גרסון ריפא את שחפת העור ושחפת ריאות. מרוב מומחים למחלות זיהומיות צצו להם חיידקים עמידים, ולחיידקים אלו אין למומחי מחלות זיהומיות כל מענה, מלבד תקווה עתידית. לו הם היו מעיזים לנסות ולתת לאומללים משהו שאינו באמתחתם המוכתבת מלמעלה, הזמינה, אלא משהו שעמד במבחן הזמן, היו עשויים להציל רבבות גוססים.

האם על זה נאמר בכתבי חכמינו "הטוב ברופאים לגיהינום"?

ונחזור למשפט האָלְמוֹתִי של פרופ` דן אנגלהרט:

1) הוא קורא להורים שלא מחסנים את ילדיהם "רשלנים". אני חושב שזו חוצפה, ומזלו שיש לו גיבוי של משרד הבריאות, וזו גם יוהרה שכיחה בין ראשי הרפואה שעומדת לחלוף מן העולם. אלו הם הפרטים הקטנים, שפרופ` אנגלהרט לא שם לב עליהם. חיסון ואוטיזם. חיסון וכשל מערכת החיסון. חיסון ומוות. הרוב הרי שורד, בלי יכולת למדוד IQ לפני החיסונים ואחריהם.
2) הוא קורא "מתנה" לחיסון לוירוסים שתתן אימא אוהבת לבתה בטרם יצאה הקטנה לחיי הרחוב והמיטה.
אני מבטיח לכם שהמומחה לזיהומים מעולם לא קרא את הנתונים המזעזעים של מוות ושיתוק בעקבות אותו חיסון מחורבן שכאילו אמור להגן מפני סרטן צוואר הרחם, מה שקונדום חד פעמי טוב יותר בהגנה מפני סרטן זה. סטטיסטית הקונדום טוב פי שלוש!!!

מה בעצם המומחה הנ"ל יודע? ובכלל מה השכיחות האמיתית של סרטן צוואר הרחם בארץ ישראל?

הוא יודע אך ורק מה שחברת מֶרק פירסמה. את המחקרים עצמם רק היא מימנה. בטח שהיא לא רשמה כי עשרות בנות נפטרו (לא טוב לספר על מיתה) ואלפי נערות בארה"ב יושבות בכיסאות גלגלים, משותקות, והכול בעקבות אותו חיסון רע ונוראי (אם יימצא אחד או יותר שנפגעו מלשוני הבוטה בשל זעם בלתי נשלט, אבקש סליחתו. אם החיסון גרם למוות של ילדונת אחת, שיישרפו כל מפעלי החיסונים של חברת "מרק" על "מומחיהם").

ברנש אחר, בשם ד"ר ברק, בשנת 2008, גם הוא דמה למומחה הנ"ל. על כך הגיב נציג ארגון "חסון", שהיה איתי באותו כנס השנה:

"גם נציגנו שמע את פרופ` אנגלהרד בכנס. גם ד"ר שמעון ברק, בכנס הר"י ( 2008 ) הסביר מעל הבמה מה צריך לדעתו לעשות עם "סרבני החיסונים", בין השאר להקים להם בתי ספר נפרדים, לשלוח להם הביתה עובדת סוציאלית כדי לוודא שהם לא הורים מתעללים בילדים והם עומדים בסטנדרטים של הורות כפי שאנו מבינים אותם, להחריג ביטוח בריאות, להטיל סנקציות על כל רופא MD המשמיע ביקורת על תכנית החיסונים של משרד הבריאות ועוד".

אני רגוע. אני יודע היטב כי משרד הבריאות הוא המכשול, אחד הגדולים, לאוכלוסיה בריאה. לא המכשול הגדול ביותר.
ברגע שהמידע שמנסים להעביר לציבור הרחב ארגונים כמו "חסון" או ליצן קטן כמוני, באתר שלי, ועוד מאות רופאים דוברי אנגלית, יגיע לאוזן מסה קריטית של אמהות, משרד הבריאות על כל ראשיו יועמד למשפט בתביעות יצוגיות, ואז כל תקציב המשרד ילך לפיצוי לאימהות שאיבדו או פגעו קשות בילדיהן, גם אם קרבנות משרד הבריאות לא התפגרו לחלוטין.
וכך, לסיום, אביא את דבריו של ד"ר מרק סטנגלר, רופא אמריקאי, בנושא אותו חיזון (חיסון, אבל עם ז`)מחורבן שאותו אנגלהרט וברק מנסים להכניס לנערות ישראל.

ארשום כאן את הסיפא של דבריו של ד"ר סטנגלר:

1) הגוף האנושי הממוצע יכול בעצמו, ללא כל חיסון, להתגבר על 90% מאותו הזיהום הנגיפי. ואם תוסיפו שמן דגים, אבץ, שמן קוקוס, שמן אורגנול, וויטמין D, יש לכם עמידות מרבית לאותם נגיפים מטופשים. הפחד הוא מקדם המכירות הטוב ביותר.

2) סרטן צוואר הרחם קל לזיהוי וקל לטיפול, בשלב מוקדם. זה לא נוח לדחוף מטוש לפות כדי לעשות בדיקת PAP, אבל אין בו סיכון מוות כמו אותו החיזון.

3) אכלו ברוקולי, כרוב וקרובי משפחתם. צרפו ויטמין E. כל אלו מקטינים ביותר את הסיכוי לשינוי הממאיר שנפוץ כשהתזונה רעה, דלה ו…מחורבנת.

ציטוט מדברי רופא אמריקאי, שאני חושב כמוהו:

Here`s an urgent warning for anyone with a daughter or granddaughter and a vaccine-happy doctor pushing HPV shots: DON`T!

A new study claims the main vaccine used against HPV, Gardasil, is safe despite plenty of evidence to the contrary — including years of reports of side effects that include everything from serious and permanent nerve disorders right up to death.

But the main thing you need to know about the study isn`t the results, which are questionable at best. It`s who paid for it: Merck, the makers of Gardasil.

Sounds like they got their money`s worth.

Gardasil, as I`m sure you`ve heard by now, is often called the "cervical cancer vaccine" despite the fact that it doesn`t actually protect against cervical cancer.

It only "protects" against some — not all — strains of HPV, the virus that causes the disease.

In the new study, researchers claimed the only risks of the shot were skin infections and fainting. And if that were true, the shot might be worth it even though it offers only limited protection.

But it`s not true.

There have been literally thousands of serious adverse side effects linked to the shot and reported to the FDA — including paralysis, temporary and permanent nerve damage, blindness, seizures, and even dozens of deaths.

Despite all those well-documented risks, there`s been pressure on parents from every direction — pressure from doctors, pressure from school districts, and even pressure from the government, all aimed at getting little girls vaccinated to "protect" them from HPV.

אתם מתחילים להבין את מה ששני היהודים הללו, בעלי תואר דוק` לרפואה, עושים לאימהות, וחברת "מרק" דרך פירסום בטלוויזיה, ומשרד הבריאות כמשת"פ חסר חמלה, רק כדי שאותו היצרן יגלגל לכיסו מיליארדים ושעשרות או מאות או אלפי נערות תינזקנה קשות מנטלית או גופנית, שה

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן