כואב לי הלב על חולי הסרטן.

איני מומחה בדרמטולוגיה, כלומר מעולם לא ניגשתי לבחינות שלב א` או ב` בנושא זה.
אני שמח שלא הלכתי להתמחות במקצוע זה.
הייתי זקוק למילותיו החדות של שמואל האנמן, אבי ההומיאופטיה, שחי לפני כמאתיים שנה, שהגדיר כבר אז את רופאי העור כקללה לרפואה הנכונה.
לא תאמינו, אבל עד היום הם ממשיכים למרוח חולים. מזלם של הדרמטולוגים שלעולם החולים שלהם לא ימותו ממחלתם היסודית, מחלת העור. אני לא מתכוון למלנומה או גידול ממאיר אחר בעור, שמגיע לרוב לידיהם של פלסטיקאים.
מרבית מחלות עור ניתן לרפא בלי לגעת בעור, בלי למרוח משהו על העור. מחלת העור היא בסך הכול מחלה פנימית המועברת לעור, בניסיון למנוע פגיעת הרעלים שהצטברו בגוף באיברים חיוניים לגוף יותר מאשר הכיסוי החיצוני, העור. מחלת עור היא תמיד ביטוי להרעלה פנימית, העשויה לכלול גם מרכיב רגשי.
מה שניסיתי להבהיר בשפתי הצולעת שאין צורך להיות מומחה לדרמטולוגיה כדי לרפא מחלת עור. ואולי אפילו נהפוך הוא.
דרמטולוג, עם כל הסטרואידים שנדחפו לידיו ע"י בעלי עניין (כלכלי) ומשחות למיניהן, בחיים לא יירפא אף מחלת עור כרונית.
למעשה הוא לא מעוניין לרפא. הוא רוצה שיהיו לו חולים לתמיד. ממש כמו עורכי דין המושכים תיקים לנצח.
פתרון הבעיה המשפטית או הרפואית הוא כריתת ענף הקיום. הפתרון יצמצם דרסטית את ההכנסות.

אני גם גם לא מומחה באונקולוגיה.
ואני שמח שלא בזבזתי זמן על לימודי האונקולוגיה.
האונקולוגים, בדומה לדרמטולוגים, אינם יודעים לרפא סרטן.
הם עושים המון רעש רקע. הם שולחים למנתחים, מזריקים חומרים איומים הגורמים להרס נוראי בגוף. הם גם מקרינים בקרני מוות, ההורסות כל העומד בדרכם, ללא הבדל גזע, מין ומצב בריאות התא. תמות נפשי עם פלשתינים.
בחשבון סופי- הם מחסלים 10,000בעלי תעודה כחולה כל שנה.
אבל בחשבון טרם סופי, כל חולה מאובחן עם סרטן ממוצע (לא איזה גידול סרטני קטן בעור), שווה לתעשיית הכימותראפיה 300,000 דולר עד יום מותו.
וזו הסיבה שהאונקולוגים דואגים שיהיו פציאנטים עם סרטן, ושחס וחלילה לא תמצא תרופה שתגרום להחלמה, בייחוד עם התרופה היא ויטמין C או סודה לשתיה או צזיום או DMSO או אנזימים או יוגה צחוק והגשמת חלומות, כאילו יש לקורבן הסרטן רק שבוע לחיות.

האזרח הפשוט , או האזרחית, שמקבלים את ההודעה כי בביופסיה שנלקחה מהם נמצאו תאי סרטן, משוכנעים לחלוטין כי היחידים שמבינים במחלת הסרטן הם האונקולוגים.
האזרחים הפשוטים שזכו בסרטן, ממש כמו האונקולוגים, אין להם שמץ של מושג על דמויות ענק, חוקרים מבריקים, שהציעו דרכים לריפוי הסרטן. אף אחד מהם, מהחולים והאונקולוגים, לא שמע על פרופ` פאולינג וויטמין C, ד"ר יוהאנה באדוויג, שעבדה עם קוטג`/טופו ושמן פשתן, על ד"ר קלי, שהחלים מסרטן לבלב גרורתי עם מיצי ירקות ואנזימים ועוד רבים אחרים, שהממסד ידע להשתיק כדי שאף חולה בחיים לא ידע כי קיימת האונקולוגיה החדשה, ללא כימותראפיה מחורבנת, ללא כול צורך בהקרנות.
ואם, ואם, היה אונקולוג אחד שקרא ושמע על אותם גאונים, שיגלגלוהו בזפת ואחר כך בנוצות ויעמידוהו בכיכר העיר.
10,000 מתים כל שנה, שטופלו בידי אונקולוגים, הם תעודת עניות לכל המומחים הללו.

הזהרו מהם.
ריבוא זה המון.
וזה מתרחש כל שנה!!!
בישראל!!!

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן