ללמד בני יהודה קשת ואת האימהות רפואה.

אני חושב שהולך להיות ממש שמח. אפילו החבר שלי, יעקב גורמן, מתחיל להבין שעסקי ה"תרופות" הם נושא שמתחמם, אולי בגלל פליטות הגזים של רופאים שמחלקים "תרופות", המתקשות להביא מזור.

יש סכנה שהאזרח התמים, משדרות ואופקים ומעכו ומטבריה, יתחיל להבין. לגזים הנפלטים, הגורמים לחימום, יש גם ריח.

המכתב הקצר שקבלתי היום היה קצת משעשע, כי הוא דיווח מאמריקה, ואמריקה, כידוע, רחוקה.
רופא בקנטקי, המדינה שממנה צמח העוף המטוגן, קיבל אזהרה. כול רופא, שיישמע מדבר על טיהור מתכות כבדות, יאבד את רישיון הרפואה. אבל קנטקי הרי רחוקה מאיתנו כך שיש להסיר דאגה מהלב הרופא הישראלי.

אז ככה. אפילו ה FDA אישר את נושא הכלציה- chelation, שזה טיהור הגוף ממתכות כבדות ורעילות ועוד כל מיני רשעים קטנטנים (כספית, עופרת, קדמיום וכדומה). נותנים חומר מסויים,לווריד או לפה, והוא נוטה להקשר לכל המרעין בישין ולהוביל אותם אל מחוץ לגוף, בעיקר לצואה ולשתן.

צום למשל, קצת מנקה את הגוף כי כשלא מבזבזין אנרגיות על עיכול התכולה המוחדרת לפה, לגוף יש שהות לטפל במאגרי שומן ומקומות מסתור של זיהומים סמויים, וכך הגוף מתנקה אט אט. הרווח הוא בריאות משופרת של האזרח הקטן, התמים, שהאמין פעם לרופא הממוצע.

ובריאות משופרת היא איום על הגילדה הענקית, תעשיית ה"תרופות". אם האנשים יהיו בריאים יותר, המכירות יהיו מצומצמות יותר. בריאים לא הולכים לרופאים. רופא שלא מגיעים אליו חולים, לא נותן "תרופות" שיש להן תופעות לוואי, שיוצרות "מחלות" חדשות, וזה מפרנס עוד רופאים אחרים, שאלמלא ה"תרופות" היו מובטלים.

על הניסיון לפגוע ברפואה הקונבנציונלית, כשזו היתה בידי הכנסיה, הגיבו מאד באגרסיביות. את הנשים, המרפאות, עם צמחי המרפא, העלו על המוקד. מליון כאלו נשרפו באירופה. מידע אדיר על צמחי מרפא עלה עם בשרן החרוך לשמים.
האם מובילי הרפואה דהיום, קרי יצרניות ה"תרופות", וגם הכימותראפיות, עדינים יותר, נחמדים יותר, קטלניים פחות? אני חושב שכן. אבל לפחות בקנטקי, אם רופא יעיז להציע טיפול לניקוי החולה המסכן, הוא מסתכן באובדן רישיונו.
זה בקנטקי.
האירגון הרפואי הגדול בארה"ב, פנה לרופאים לדווח לו על רופאים המציעים או מטפלים בטיהור/ בניקוי המטופלים שלהם. קצת מזכיר את מזרח גרמניה וברה"מ רבתי. הם מתחילים לחשוש כי האזרח יקח, חס וחלילה, אחריות על בריאותו.
הטיהור הזה מותר בארה"ב, והוא לא נאסר היום. מטפלים בו בכל מחלה, והתהליך עשוי לנקות כלי דם, לצמצם שיטיון, לחסל סוכרת ולחץ דם, שלא לדבר על פסוריאזיס…

אמרתי לכם שהולכות להיות שנים חמות.
צריך ללמד את העם רפואה מונעת, כדי לסלק משוק הבריאות לפחות מחצית רופאים מיותרים.

כל זה היה במכתב שקבלתי היום משם.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן