מועצת החלב- רשעים???

ממש איך שיצאנו מהים שלנו והבאנו את הקיאקים למועדון שלנו בשדות ים, אמר לי יוסל`ה, המדריך שלנו, הבן של אהוד ואביגיל, שיחיו לנצח, שמועצת החלב רוצים לשקול לתבוע את אברי גלעד מגלי צה"ל על מה שהוא אמר על החלב.
הייתי המום שאברי גלעד לא פנה מיד אלי, אבל למעשה לא שמעתי על השיחה הזאת.
איפה זה נמצא, הקטע הזה, שאלתי את יוסל`ה, המדריך שלנו.
ללא כל קושי הדריך אותי יוסל`ה איך מגיעים לאברי ולחלב ולתביעה ולמועצת החלב- פשוט נכנסים לגוגל.
באלוהים, יוסל`ה שלנו צדק.
מצאתי בבית את השיחה.
שמעתי אולי רבע מכל השיחה וזה הספיק לי. אמרתי בשקט לעצמי, כשהפה די סגור, כדי שלא יראו לשון רעה, שמועצת החלב ממש בני זונות.
לא שהם ממש רשעים, כי כל שופט יודע שאי אפשר לתבוע בני זונות בלשון רבים, מה עוד שאם השופט אוהד את מסי או קבוצה כלשהי, הזעקה "השופט בן זונה" כלולה במחיר הכרטיס ואין מקום לתביעת לשון הרע.

ומה שהם אמרו, במועצת החלב, זעזע אותי, ביחוד בגלל שחברה שלנו רותי מכפר הים מצאו אצלה היצרויות בכלי דם המזינים את הלב, והיא כל כולה בת 61. וכל מי שמכיר קצת את הנושא יודע שיש מדד הקובע כי כמה שיותר סידן יש בטרשת של טרשת עורקים, מצבו של הקורבן פחות בריא.
כלומר את זיבולי השכל על מחסור בסידן אפשר למצוא במשקעי הסידן שסותמים כלי דם אפילו אצל גיבורי הסיירת והשייטת, בגלל ריבוי מוצרי חלב. בינינו, חסר לנו מגנזיום. למה אתם חושבים שאיש הכלבנים מת בחצי מארתון? מהפרעת קצב בגלל מחסור במגנזיום, עד שיוכח אחרת.

וכאן משרד החינוך, כשישב בו אדון גדעון סער, ומשרד הבריאות, שישב בו אותו ליצמן, שניהם בורי ועמי הארץ ברפואה, עברו "סידרת חינוך" ע"י הרשעים של מועצת החלב, בלי ששני הראשונים קלטו שהם מביאים את המוות ואת הנכות לעוד הורים בישראל, שילדיהם נפגעים ישירות מצריכת הפרשותיה הלבנות של הפרה.

מועצת החלב ציינה בעיני אברי גלעד כי בשנת 2002 (תקראו לאט כי זה חשוב) ערך משרד הבריאות מחקר (בטח מדעי!!!) ומצא כי ילדי ישראל סובלים מחסר קשה, קשה, קשה של סידן. כמובן שיש לדרוש, במסגרת בית המשפט, להביא את אותו המחקר, כדי שאברי וגם ד"ר אבני אריה ועוד כמה מביני מחקרים יעיינו בו ויראו האם הוא שווה לתחת או שווה למשהו אחר, ואולי אפילו הוא נפלא ויאיר את עיני האמהות והאבות.
מעניין מאד אם המומחים שחקרו (האמינו לי שאני בטוח שאין כל מחקר ואין בטיח, ואם הוא אכן נעשה, הוא שווה לתחת. אתם כמובן לא חייבים להאמין לי, כי איש באמונתו יחיה).

אין ספק שאנשי מועצת החלב הם קרוב לוודאי רשעים להורים שלא ידעו לשאול.
הם מוציאים ערכה לשטיפת מוח של ילדי גנים בישראל, כדי שלמשך השנים שתבואנה, יהיו להם עוד שוטי החלב, והרבה.
ואיך זה שמשרד הבריאות מתפתה לשטות שכזו?
ואיך זה שמשרד הבריאות מתפתה לאיוולת שכזו?
האם מי שיוצר מגע עם בני זונות, הבני זונות ככינוי נדבק גם למהותו.

והיה ואברי ירצה לתבוע את מועצת החלב על איום עליו, אני איתו.

שרת הבריאות החדשה חייבת להזיז חלק בגופה כדי לדחוף את מועצת החלב לפינה שנועדה לרשעים.
אני סומך על שר החינוך שיעיף את האשכנזים הלבנבנים הללו מכל מגע עם ילדי ישראל.

האם מועצת החלב הם פדופילים, בגלל אהבתם לילדי ישראל?

מוצרי חלב קשורים לים מחלות ילדים, והרשעים לא מוכנים להרפות. הם רוצים את כספם של ההורים. ותו לא.

משרד החינוך והבריאות צריכים להתעורר.
יש לנו ייותר מדי חולים.

שמרו על ילדיכם מחומדי כספכם.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן