מכתב מעורר הגיגים

האמת היא שמקומו של מכתב שנשלח אלי אינו בתיבת ההגיגים שלי,
אך נראה לי כי הפעם יש מקום לחריגה זו.
כמובן שמחקתי פרטים מזהים, כמו למשל מחקתי כל זכר לשמה של האימא, שקוראים לה שרון.

ד״ר אבני שלום רב,
בני, בן השנתיים ו-9 חודשים, אובחן לאחרונה (אחרי תהליך של שנה) כנמצא על הרצף האוטיסטי.
רציתי לדעת (ואני פונה אלייך ומטרידה רק כי לא הצלחתי למצוא ברחבי הרשת) האם קיים לדעתך קשר בין תזונה לאוטיזם, ואם כן האם כבר מאוחר מדי והנזק נעשה או שיש משהו שאוכל לעשות למען עתיד טוב יותר עבורו?
הבנתי שיש גם קשר בין חיסונים לאוטיזם. האם גם בעניין זה יש דרך לצמצם את הנזק שנעשה? (לדאבוני בסיוע שלי כשהחזקתי אותו חזק בזמן שהזריקו לו את החומר…).

ועוד שאלה בעניין אחר – ראיתי שהמלצת על שמן קוקוס בתור מרפא אלצהיימר. סבתי לוקה באלצהיימר, בשלב יחסית התחלתי. מכיוון שהיא לוקחת כל מיני תרופות (ביניהן ללחץ דם) האם יש צורך להתייעץ ברופא לפני קבלת שמן קוקוס?

תודה רבה,
מלאת תקווה ורגשות אשם,
אימא
——
לאמא האשמה בהחלט שלא באשמתה.

1. בקשר לשמן קוקוס לסבתא- יש לבקש מרופא אישור לשמן קקוקוס רק אם את, בימים אלו, מבקשת אישור מאבא וגם אימא כדי לקיים יחסי מין עם בעלך.
2. בקשר לאבחנה בדבר צעידה על הרצף האוטיסטי, יש מה לעשות.
3. אם תרצי להגיע אלי יש לעשות בדיקות דם ושתן. בהצלחה
בברכה
ד"ר אריה אבני
www.avni-med.com

——

גם אם לא תסכימו איתי, ואי הסכמתכם מעניינת אותי כקליפה ההיא, אני קובע נחרצות שאלוהים,
היושב במרומים, לא פישל. הוא הרי לא מנכ"ל של משרד הבריאות וחבר מרעיו (חא, חא, לא אמרתי של איזו ארץ וגם זו לטובה).
אם אין מחלות נדירות ביותר, המוח האנושי, מרגע לידת בעליו הזעיר, מתנהג כמו יין באיכות נדירה.
רק משתבח.
בשנה שישית המוח לומד קרוא כתוב ובגיל 20-25 מטיס F15 או מפתח תוכנת מחשב שגוגל תקנה במיליארד או 19.
זה כמובן בתנאי שהמוח ובעליו מוקפים אהבה ותמיכה ומילים המון ומוסיקה וההורים לא מקרבית או לאיש בעל השכלה רפואית או פרה- רפואית. פרה!!!.

לכן כל ילד אוטיסטי או כזה שעל רצף מטופש זה, שנולד חייכן, הוא תוצר חיסול ממוקד שלמערכת הבריאות הנ"ל (שוב לא ציינתי של איזו ארץ).
המערכת לא נתנה הוראות אכילה חד משמעיות
המערכת כפתה על אימא לאחוז את העולל שלה, כמו הטלה שהועלה על המוקד, בטרם תינעץ מחט סטרילית בתחת או בזרוע העולל, מחט הצמודה למזרק עם חומרים שלא ברא היושב"ם, הרחמן או השטן, שותפו לשמים.

כתבתי באתר מה לא ומה לא ומה לא כדי לא לזכות, בחסדי משרד הבריאות, במוח עולל יד שלישית, נכה פרמננטי. אובדן הון אנושי עתידי.
——
שחף‏ כתב בפייסבוק: "‏כל כך עצוב… כל כך נכון!!! אולי הגיע הזמן שמישהו ינער את חבורת הגלמים שיושבים במשרד הבריאות ההוא… ויעיף מהם את כל האינטרסים הכלכליים העומדים מאחורי הבחירות השגויות שמנחות אותם לבצע חברות התרופות הארורות???‏"
—-

Maya‎‏ כתבה בפייסבוק: "‏ד״ר אבני היקר! כמי שביתה הצעירה הובחנה בגיל שנתיים על הרצף האוטיסטי אני לא יכולה אלא להסכים עם כל מילה שכתובה כאן‏"

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן