מנפלאות משרד הבריאות

כמה חברים שלחו לי את הכתבה בה משרד הבריאות דורש להוסיף ויטמין D לחלב. ולא תאמינו, משרד הבריאות קובע שצרכני אותו חלב עם 3% שומן לא ישלמו על תוספת אותו וויטמין.
אני פורס לפניכם את הכתבה ופורם את כפתורי מכנסיהם של ראשי המשרד ההוא. רק כך תיראה ערוותם.
זוכרים את המאמר שכתבתי על נשירת שער הערווה בעקבות טעימת מלפפון מהונדס?
אני תפילה שמשרד הבריאות לא יחייב אותו לאכול ממלפפונים אלו כדי לחסוך בהוצאת גילוח המפשעה.

וזה סיכום מעללי משרד הבריאות, בהנהגת אותה יעל יקירתנו, שהיא, בלי רצון, צריכה לקבל את האחריות על איוולת ראשי משרד הבריאות.

"המחקרים מלמדים שהישראלים סובלים ממחסור בוויטמין D. זו הסיבה שבמשרד הבריאות החליטו לחייב להעשיר את החלב בוויטמין כדי לטפל בהשלכות המחסור.
ועדה מקצועית שמינה משרד הבריאות פירסמה אתמול המלצות ומדיניות לצריכת הוויטמין. מהמלצות הוועדה שהוצגו בכנס "תזונה מונעת – איחוד כוחות" עולה כי
1. בעתיד יחויבו יצרנים להעשיר חלב 3 אחוזי שומן כך שכל ליטר יכיל 400 יחידות ויטמין D – כמות הנמצאת בטיפה של ויטמין D לתינוקות.

2. המלצה נוספת היא לאשר מכירת כדורים המכילים כמות הגדולה פי 2.5 ויטמין D מהכדורים הנמכרים היום. עד כה הוגבלה התכולה כדי למנוע צריכה "עודפת" של ויטמין D בעקבות צריכת מזון מועשר ותוספים.

3. כמו כן הומלץ לבצע בדיקות של רמת הוויטמין בגיל המעבר ובגיל מבוגר במטרה לצמצם שברים בעצמות ונפילות.
התפקיד העיקרי של ויטמין D הוא לסייע בספיגת המינרלים סידן וזרחן, והוא תורם לבריאות העצם. נוסף על כך יש עדויות מדעיות לחשיבותו במניעה של מחלות לב וכלי דם, מחלות במערכת החיסונית, מחלות נפש וסוגי סרטן שונים.
….

זה המסר הגדול של משרד הבריאות.

1. הם מנסים להכניס ויטמין D לתוך החלב שהוא האויב הכי גדול של כל ישראלי שמתפלל שלא יהיה לו סרטן שד וערמונית ושחלה ומעי הגס, וזה לא הולך לו.
וכמה הטמבלים מכניסים לשווה כוס חלב? 100 יחידות ויטמין, שבינינו זה שווה לתחת. גג למנוע רככת, שאיננה בישראל.

2. משרד הבריאות אסר שבכדור או בטיפת ויטמין D יהיו יותר מ 400 יחידות. חשש הרעלה. אהבלים. בשביל לחטוף הרעלה נחוצות 80,000 יחידות כל יום להמון חודשים.
אז כשמשהו בישראל עשה כדורי של 1000 וזה היה לאחרונה, משרד הבריאות הוציא הוראה לסלק את הכדור הענקי. בקושי חלפו כמה חודשים והופ- משרד הבריאות מאפשר 1000 יחידות בכדור. מזל טוב.

3. המשרד מאפשר לעשולת בדיקת ויטמין D לקשישים שהולכים להתפרק. אני הייתי מחייב לבדוק כל לוחם, בטח איש צוללות. וזה יהיה. אולי בעוד שנתיים.

בקיצור- כמה כואב לקרא את ההנחיות של זקני המשרד, נגועי אלצהיימר.

ההמלצה שלי- כל מבוגר ויטמין D של 10,000 יחידות כל יום.
הנה המקורות האפשריים

ויטמין D
http://www.vitacost.com/NSI-Vitamin-D3-as-Cholecalciferol-10-000-IU-365-Capsules

http://www.vitacost.com/healthy-origins-vitamin-d3-10000-iu-360-softgels

טיפות– www.vitacost.com/NSI-Vitamin-D-Drops

שימו קצוץ על משרד הבריאות …

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן