מסיבות הדבקה וירלית.

אני אומר לכן, משהו מתחולל פה בלי שנשים לב. נשים עם/בלי לב?
טוב שיש לנו את ynet אחרת בטוח שלא הייתי יודע דבר על כך. באתר רוטר, שם אני מסתובב, הם בכלל לא כותבים על עניינים שהם ברומו של עולם, ענייני הרפואה.
בכתבה שפורסמה היום הרופאים הזהירו, ואולי בצדק, שמה שעושות האימהות הללו היא פגיעה בקונצנזוס הרפואי, בתפיסתם של בכירי הרפואה, וגם של יצרניות החיסונים.
פעם, כשאני הייתי ממש קטן, בפולניה, כשילד אחד חלה באבעבועות או אדמת או כל מחלה וירלית, הגן היה הופך למחנה הסגר, כדי שכל הילדים הבריאים ישהו מקסימום זמן ליד הילדים הפורחים, באופן שבתום הימים יהיו כולם אחלה.
ואז יצרו את החיסונים. המוני סוגים. מתן החיסון המומת או המוחלש או זה הכולל וירוס ללא כנפיים היה אצבע משולשת ליושב"ם. לנו יש יותר גדול וחזק ויעיל מאשר לך, יא בורא.

מאז לא הייתה אף אמא שהייתה מוכנה לשלוח את הילד שלה ל"מסיבת הדבקה". למען האמת, בטרם גדל טיפה הילד, כבר דחפו לו הקונבנציונלים, לאחר רכישה חוקית, בכמויות עתק, ים של נגיפים במצבי תנוחה שונים, עייפים פחות או מוחלשים יותר.
הפערים בהשכלה השתנו. נשים שלא היה להן פעם הרבה שכל פתאום התחילו ללמוד, ונכנסו לאינטרנט, וקלטו מידע חדש, והבינו שרופא המשפחה או מנהל המרפאה או פרופ` למדעי רפואת הילדים ואפילו לא פרופ` גרוטו או גמזו באמת מבינים בחיסונים, ושהילדים של השכנים נדפקו בגלל חיסון זה או אחר, לקחו אחריות על עצמן. נשים אלו הן עדיין מועטות יחסית, אך משהחל האביב הרפואי, מספרן יעלה.
האם אני ממליץ על מסיבות ההדבקה?
ראשית התשובה שלי היא לא. בראשית אני עם הרופאים המזהירים. את האימהות: במצב הנוכחי אל תשלחו את הילדים הבריאים להדבקה.
שנית- אני מסכים איתכן, נשים יקרות. אל תתנו לילדים חיסונים. את מרביתם. בטח לא בזמן המוצע.
שלישית אני מסכים שהילדים שלכם יתהוללו בכל מסיבת הדבקה בתנאי:
לא תתנו להם מוצרי חלב וחיטה.
אל תתנו עודפי ממתקים.
תנו לכל ילד 1000-2000 יחידות ויטמין D.
לפני המסיבה- תנו לקטנים הרבה ויטמין C מבית המרקחת יחד עם איזה אבץ קטן, אולי 5 מ"ג, לכמה ימים. אבץ וויטמין סי הולכים כמו חתן וקלה.

ואם, אמהות יקרות, מתנגדות חיסונים, יספרו לכן כי ילדה שלא קבלה חיסון זה או אחר ופתחה מחלה וירלית זו בעוצמה גבוהה, תזכרו שעוצמת המחלה היא פונקציה ישירה והפוכה של מערכת החיסון.
מצב חיסוני טוב- מחלה זעירה
מצב חיסוני רע- מחלה גדולה.

את ההנחיות לחיזוק המצב החיסוני רשמתי כבר קודם.
דברו, אימהות יקרות, עם החברות והמכרות בכל רחבי הארץ.
האביב הרפואי פירושו לקיחת אחריות אישית, מתן פטור מאחריות מרופאים הממליצים על חיסונים, ואצבע משולשת למסעי ההפחדה של משרד הבריאות ונספחיו.
יש אלוהים.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן