נוגדי קרישה, שמן דגים ודימום….

כל מה שארע, ציינה אשתו, שהופיע לו פתאום דימום בעין. דימום שרואים בעין בלתי מזויינת.
בהיותה חכמה, ואני מעריך שרוב הרופאים שבאזור מגוריה, בנהריה, גם אם היו מתמתחים, היו מגיעים לקרסוליה, אולי עד השוק, גג הירך, במנת משכלם.
היא התקשרה בדחיפות אלי.
לא הייתה זו הפעם הראשונה שהדימום הופיע. זו הייתה הפעם השנייה. בפעם הראשונה היא מיד הפסיקה את שמן הדגים, חצי כף פעמיים ביום, ואכן הדימום נעלם אט אט. הכדוריות האדומות שדלפו מכלי הדם, וגם הטסיות והלבנות- "נספגו" ונבלעו ע"י כדוריות לבנות. זה מנגנון שפיתח אלוהים. לא הרופא.

כעבור שבועיים, לא נותר כל רמז לדמם, אשתו החכמה חזרה למינון שמן הדגים. והדימום בעין, החיצונית, חזר.
אז היא התקשרה אלי.

ההסבר היה ברור.
הבחור בעל הדימום בעין עבר פעם הכנסת סטנט בכלי דם עורקי בלב. היתה לו או לא הייתה לו היצרות מסכנת חיים. ואז באופן מיידי נתנו לו מרשם של פלביקס, בשביל לדלל דם. כי הרופאים אמרו, וזה נשמע הגיוני ב- 2011, אבל ישמע דבילי בשנת 2021, כי היצרות כלי דם הגורמת לאירוע לבבי או מוחי דורשת דילול דם. אם לא תדללו- תמותו. והמדלל חייב להיות קומדין או פלביקס. אני הייתי מעדיף לתת ויטמין C עם ויטמין D ושמן דגים גם.
אבל אותי לא שאלו אז, ולמען האמת, גם לא היום ומחר.
וכך, כשאני רושם את המילים הנוכחיות הנוכחות כאן, אני שואל את עצמי מי האידיוט שנתן את הכינוי "מדלל דם", לחומר שבכלל לא מדלל, מוהל, אלא פוגע במערך הקרישה הנורמלי. הפלביקס מעכב, ללא חרטה, קולטן על טסיות, באופן שהיכולת שלהן להיצמד כדי ליצור קריש נפגעת קבוע, עד שתיווצר במוח העצם הטסית הבאה שלא ידעה את PLAVIX.

רוצים תופעות לוואי של סם מרשם זה?
אריק שרון כדוגמית כבדה. הפלביקס גורם לדימום, גם במוח, לצניחת ספירת כדוריות לבנות וגם טסיות, כתוצאה מפגיעה במוח העצם, אם איני טועה.
היזהרו מהרופאים הקונבנציונלים ומשווקי כימיקלים רעים לאדם ולחיה. הקומדין, עוד מדלל שכיח, תורם למות עכברים, שמדממים עד מוות. גם לאבא שלי הם דחפו קומדין, בלי האישור שלי. וזה נודע לי כשחלל שמחוץ לריאה היה מלא דם, שדלף, בגלל חבלה בצלעות.

הרופאים מחלקי פלביקס יודעים גם יודעים ששמן דגים מפריע ל PLAVIX, וכי גם הוא מצמצם מגע בין טסית לטסית, מגע שנחוץ כדי לבנות את הקריש החוסם אפשרות דימום ממושך מכלי דם שנפגע. לכן הם אומרים שאסור לקחת שמן דגים עם בולעים פלביקס.

אלא שעל פי ההיגיון הבריא, אם שמן הדגים, האומגה 3 שבו, מפריע לפלביקס ומחמיר את נטיית הדימום, הרי שגם הפלביקס מפריע לשמן דגים, שבאופן הכי טבעי, "מדלל את דם האדם", כדי שלא יהיו לו נטיות קרישיות יֶתֶר וכל זאת, בעזרת השם, ללא תופעות לוואי.
למעשה גם לשמן דגים יש תופעות לוואי- I.Q. גבוה יותר, עין בריאה יותר, אורך חיים משופר, ואלו הן תופעות לוואי שאינן אהובות על רופא קונבנציונלי, החושש שהחולה שלו פתאום יהפוך, עם כפית שמן דגים או שתיים ליום, לבריא, חו"ח.
דימום בעין של הבחור עם הסטנט מנהריה נגרם ע"י נוכחות שני גורמים, המקטינים את הדבקות הטסיות. הדימום עצמו מצביע על חולשת כלי הדם הנימיים (בעין ובכל מקום הגוף), כתוצאה מתחזוקת גוף מחורבנת במשך שנים (אכילת מוצרי חלב, חסר שמן דגים ואומגה שלוש בכלל, גם ממקור צמחי. ריבוי סוכרים, חסר מגנזיום, חסר ויטמין D ועוד…).

מה שרציתי לומר שאם בעקבות גילוי ההיצרות היה הטיפש הקונבנציונלי מציע ל"נפגע חיים מודרניים" כמה שינויים תזונתיים וכמה השלמות של מה שחסר, החברות המייצרות פלביקס וקומדין היו פושטות רגל, וגם את עורו של אותו הרופא שהעדיף שמן דגים על פני העגולים הסינטטיים שהם מייצרים ומוכרים.

אני מניח שכעת אנחנו יכולים לקלוט את התבונה במשפטו של נפוליאון הגדול והנמוך שקבע כי רופאי צרפת הורגים יותר צרפתים מאשר כל הגנרלים של צבא צרפת הרפובליקנית.

היזהרו מהקונבנציונלים מחלקי סמי רפואה.
האחריות לבריאות חייבת לעבור לידי האדם עצמו, או מי מטעמו שמתעניין ברפואה הנכונה.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן