עוד על פלואור

חשבתי ששרת הבריאות היא מנהיגה. ישבתי מולה. הבטתי בעיניה. היא מנהיגה, לחשתי לעצמי. היא זו שסוף סוף תחתוך. שהפלואור ממחר-OUT
אבל לא. לא איכפת לה ממש שעוד מוח של ילד יפגע קצת. עוד אשה הרה תגדל עובר שמוחו נפגם.
היא באמת לא יכולה לעלות על שרפרף ולזעוק- מהיום אין יותר הפלרה.
כואב הלב שטעיתי. היא באמת לא מנהיגה. היא עסקנית. קצת גדולה או קצת קטנה. לניהול זרימת המים והביוב של הרצליה גם.

אני מצרף לעיונכם מכתב ששלח לאחרונה רופא הולנדי בדימוס, לישראל. הבחור נלחם בהפלרה בארצו בשנת 1972.
למאבק הוא גייס את טובי המוחות בעולם, רופאים וחוקרים, שהצביעו על כל נזקי ההפלרה.
ההולנדים נצחו. אין הפלרה יותר.
את תרגום מכתבו עשה יעקב גורמן, מנכ"ל "איזון חוזר" שלא ינוח עד שלא תראו ננוגרם של פלואור במי השתיה בישראל.

העסקנית ממשרד הבריאות לא קולטת שהיא האחראית לרבע מיליון חולות תת פעילות בלוטת התריס- שחלקן נדפקו בגלל אותו פלואור שהיא ושרי הבריאות לדורותיהם טרחו להחדירו למי השתייה שלנו. החולות הבאות נדפקות היום. והיא, העסקנית, לא קולטת. גם היא בטח שתתה פלואור. אצלי בבית יש אוסמוזה הפוכה כדי לנקות את הטינופת שליצמן והיא וקודמיהם הזרימו למים החיים שלנו.

הנה המכתב, קצת ארוך אך מדאיג. המשפטים האחרונים במכתב מופנים אלינו, אזרחי ישראל. הוא לא פונה לגב` גרמן,שרת הבריאות, או למר רוני גמזו, מנכ"לה.

H.C. Moolenburgh, M.D., Oranjeplein 11, 2012 LN Haarlem, Holland
26/04/2013

היזהרו מפלואוריד!

השם שלי הוא האנס מולנבורג ועבדתי כרופא מ – 1953-2007 בעיר הארלם שבהולנד.
בשנת 1972, כאשר במדינה שלנו החלה התנגדות גוברת להפלרה, הייתי יו"ר התנועה הארצית נגד הפלרה,
יו"ר קבוצת הרופאים שבדקה את תופעות לוואי של פלואור והייתי גם אחראי על ענייני קשרי חוץ עם מדענים מרחבי העולם, מומחים לנזקי הפלואור לבריאות הילד והמבוגר. רשויות הבריאות של הולנד התאמצו, למרות כל הנתונים של מחקרים, להבטיחו לנו שפלואור במי שתיה אינו מזיק כלל. נהפוך הוא!)

במהלך הפעילות הזו פגשתי רבים מהחלוצים הגדולים נגד ההפלרה:
ד"ר ג`ורג` וולדבוט מארה"ב (ברח בזמנו מהנאצים בשנת 1933), מומחה לאלרגיה בעל פרסום עולמי, שהיה הראשון לזהות מקרה מוות כתוצאה מתגובה אלרגית מפניצילין. הוא גילה תופעות לוואי רבות של פלואור, מעבר לפגיעת הפלואור בשיניים.
הוא חיבר את הספר: "ההפלרה, הדילמה הגדולה", בשותפות עם פרופ` אלברט בורגסטאלר.
פרופ` אלברט בורגסטאלר מארה"ב אישר שיש שכיחות גבוהה יותר של תסמונת דאון באזורים מופלרים
ד"ר דין בורק ז"ל מארה"ב, (שהיה מייסד שותף של המכון הלאומי לסרטן בארה"ב- 34 שנים ראש היחידה לציטוכימיה התאים), אשר יחד עם ד"ר ג`ון יאמויאניס גילה עלייה בשיעור של 10% בתמותה מסרטן בערים מופלרות. הם התעמתו עם שפע של נתונים שהוצגו בפני הקונגרס:

"לאמיתו של דבר, פלואוריד גורם לבני אדם יותר מקרי מוות מסרטן, ויותר מהר מכל חומר כימי אחר",
(ד"ר דין בורק, פרוטוקול מהקונגרס 21 ביולי 1976).
פרופסור סינקלייר מאוניברסיטת אוקספורד שפעל יחד עם קבוצת רופאים בריטיים נגד ההפלרה.
פרופ ג`ולי מהודו, מומחה בעל שם עולמי לשלבים קשים של מצבי נכות בפלואורוזיס העצם.
ד"ר ג`ון קולקיוהאון מניו זילנד, אשר כקצין רפואת שיניים שתמך בפלואוריד, זיהה לחרדתו כי כל הנתונים הסטטיסטיים המוכיחים את יעילות ההפלרה התגלו כחסרי ערך, שכן לא נראתה ירידה משמעותית בעששת.
פרופ דאו שטיין, הלוחם הראשון נגד ההפלרה בדרום אפריקה,
ועוד חוקרים ורופאים רבים אחרים.

לאחרונה הצהיר זוכה ה- 2000 בפרס נובל לרפואה, הפרופ` השבדי קרלסון ארביד המפורסם בתחום הנוירו-פרמקולוגיה:
"הפלרה היא נגד כל העקרונות של פרמקולוגיה מודרנית. זה באמת מיושן."

זמן קצר לאחר מכן, באמסטרדם ובאזורים הסמוכים לה שהיו מופלרות, אנשים רבים גילו תופעות לוואי כגון: תלונות על תופעות בבטן ובמעי (בכי תינוקות ביחוד בשעת לילה), דלקת בחלל הפה, מיגרנות, הפרעות בראיה, פריחות, תופעות של דיכאון – כל התופעות הנ"ל חלפו תוך שבוע לאחר ססילוק הפלואור ממי השתיה.
בשלב מאוחר יותר אנשים חשו כאבים דמויי דלקת פרקים. תחילה סברנו שכל התלונות הללו נגרמו על ידי
אלרגיה לפלואוריד, אבל כעבור זמן מה גילינו שחולים אלו סבלו מדרגה נמוכה של הרעלת פלואוריד. פלואוריד יכול להיות רעיל כמו ארסן. פלח האוכלוסיה הרגיש ביותר של האוכלוסייה (כ -5%), סבל מתלונות.

בנוסף, התוודענו למודל של "תסמונת ההסתגלות הכללית" בשם SELYE. השלב הראשון הוא אקוטי (חריף), ונובע ממצב של לחץ נפשי כתוצאה מהרעלה. לאחר מכן, המצב הנפשי גורם למוח להתעלם מפעמוני האזעקה. אבל מצבו של החולה לא תקין, מאחר והמערכת החיסונית נדרשת להילחם באופן רציף בהרעלה. ובהמשך, כעבור שנתיים, אולי אפילו 10-15 שנים, לפתע מתעייפת מערכת החיסון, ובשלב הזה של תשישות, מופיעה קבוצה של
מחלות שונות. הנך יכול לשער שבתרבות כשלנו הטומנת בחובה חומרים סביבתיים רבים מעוררי סרטן, הסרטן אכן יתפתח משום שהמערכת החיסונית מוחלשת.

מה שמצא ד"ר דין בורק הוא שההפלרה הביאה לעודף של 10% במקרי מוות מסרטן.
אין ספק שמינרלים רבים דרושים לקיומנו- סידן, מגנזיום, נתקן אשלגן, צורן, אבץ, כמו גם יסודות קורט כגון סלניום, כרום… כולם חיוניים לבריאות האדם.
אך ישנן מתכות, מינרלים הגורמים להרעלה ועד מוות- כספית, עופרת, ארסן, קדמיום ובראשם – פלואוריד.

זמן רב לאחר שניצחנו בארצנו במאבק על הפלואוריד התחלנו להבין שיש בפלואוריד סיכון הרבה יותר רחב מהיותו גורם המחולל סרטן.
התגלה לנו שאטום של פלואוריד גורם לשבירה של קשרי מימן אשר אוחזים בהליקס הכפול של מולקולת ה- DNAובכך גם מעכב את תיקונה ע"י האנזים האחראי לכך. כל אונקולוג יכול לדווח ששבירה בדנ"א טומנת בחובה סיכון לסרטן.

לבסוף, בשנת 2012 התגלתה באירלנד עלייה ב- 11 סוגי סרטן שונים, לעומת צפון אירלנד הלא מופלרת.
ממצאים אלה של שני רופאים איריים, מחזקים את הידוע זה מכבר על הקשר בין פלואור לסרטן. הם מאששים גם את הממצאים המקוריים של ד"ר דין בורק.
ממצא שזעזע במיוחד, הוא שבארצות הברית נמצאה עלייה בסיכון לסרטן העצמות בקרב גברים צעירים.

מלבד הממצאים הממאירים יש שלוש נקודות חשובות נוספות:

* ד"ר מ. בולת`ייס נוירולוג הולנדי, מצא כי התרכובת הכימית של פלואוריד עושה שמות בזרימת המידע למוח שלנו על ידי דיכוי הסינפסות, שהן סוג של תחנות ממסר במוח שלנו. משמעות הממצאים הן בוודאות פחות ריכוז בקרב הילדים.

* מה שנמצא בסין ואושר אח"כ באמצעות 31 מחקרים נוספים הוא כי כאשר אנו משווים אזורים עם ריכוז פלואוריד גבוה במי השתייה לאזורים עם רמות נמוכות, הילדים שנולדו וגדלו באזורים המופלרים, היו בעלי IQ נמוך יותר מאשר באיזורים בהם ריכוז הפלואוריד הוא של 0.2 ppm (המכיל פלואור של 0.1 ppm).

* אחרון, אך לא פחות חשוב: אטום פלואוריד מחליף מיקום עם יוד בבלוטת התריס, וכך מעכב את פעילותו. הורמון זה הוא בעל השפעה רבה על התפתחות המוח, מה שיכול גם להוות סיבה למנת משכל נמוכה. באזורים מופלרים בארה"ב נמצאה פעילות נמוכה יותר של בלוטת התריס.

בהתחשב בשלש הנקודות הנ"ל ביחד, ברור שההפלרה גורמת לאוכלוסייה, ובמיוחד לילדים יותר רגישים, להיות יותר קהי חושים, איטיים וטיפשים.
נראה לי ששיא האיוולת היא שמדינה כמו ישראל, המוקפת באויבים ששאיפתם לטאטא אותה מהמפה, משלבת את הרעל הזה באספקת המים שלה, כאשר זה הכרחי שתהיו עירניים, לוחמים, בכושר ופיקחים.
Shalom

יעקב גורמן העביר לי תרגום מכתבו של הרופא ההולנדי.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן