על תסמונת ילדים מזורגגת שקוראים לה טרוט

יש לי בעיה אישית. לא`כפת לי אם תקראו לזה פוליגמיה.
אני אוהב את מ. וגם את ו.ד. וגם את ס., את ו.סי., ש.ד. וזו רק הרשימה החלקית של אלו שקשה לי בלעדיהן.
כשאני מדבר על מ. כול כולי שייך למ. ושוכח את כל השאר. האמת היא שכשאני שותק אני אוהב את כולן, ובוודאי יש כאלו שלא מסרתי את פרטי האות הראשונה שלהן.

אז כשאני חוזר לי מהים, היום, בערוץ ב` בסביבות אחת עשרה שמעתי את אמא של ילדה, שהיא כבר אישה, שמגיל 16 המליצו לה לעשן מריחואנה, סוג צמח המכיל ריכוז מסויים של THC ושל CBD, שממש נמצא מתאים לה. עוזר מנכ"ל משרד הבריאות בתמונה וגם פרופ` משולם, הכי מבין בקנביס. קנביס הציל אותה מתסמונת טרוט נוראית.
על תסמונת טורט שמעתי פה ושם, כך שלשיחה בגלי צה"ל לא היה לי מה לתרום, מה עוד שאיש לא יצר איתי קשר, ואם היו מתקשרים בטח הייתי אומר סליחה אני…

אבל איך שהם מדברים חשבתי לעצמי שהתסמונת מתאפיינת בטיקים- כאלו התכווצויות שרירים, לפעמים זעקות קוליות פתאומיות, ואני, שכבר אמרתי שאני אוהב גם את מ., שזה מגנזיום וגם את ש.ד, שזה שמן דגים, שזה ממש כאילו לילדה או לנערה חסר מגנזיום, שלא לדבר על ו.ד. שזה ויטמין D.
הבטחתי לעצמי שאבדוק את הנושא כשאגיע הביתה. האם יש קשר בין מגנזיום לתסמונת טורט.
הגעתי והגוגלתי.
היו שם כמה מאמרים רפואיים. אלו שגוגל הציע לי היו די דבילים, כמו המוני מאמרים שהרופאים כותבים.
או אז החלטתי לעבור למכתבי עמך. אלו אנשים ללא שבע שנים וללא תעודת סיום. הם פשוט אנשים חכמים, שהמצוקה האישית היא הטורבו שגורם להם לחקור.
וכך הגעתי למכתב של הורים, המתארים באנגלית את המסלול שהם עשו עם בנם.
עם היד על הלב, המכתב הזה הוא רפואה צרופה. מאותם הורים אפשר ללמוד טיפול רפואי מהו. מוטב שהרופאים יכנסו למקור המידע הרפואי האולטימטיבי, מכתבי הורים, וישליכו חלק מספרי הרפואה וה"תרופות" למזבלה העירונית.

"כאשר אחד מהבנים הגיע לגיל שלוש הוא החל לסבול מהתכווצויות בפנים כולל מצמוץ עפעפיים. לרופא הילדים לא הייתה כל המלצה אופרטיבית, כך שפנינו לחנות טבע ושם עברנו על תכולת הספריה הרפואית הקטנה שהייתה שם. בעקבות הקריאה העשרנו את התזונה של הבן במזונות עתירי ברזל תוך צמצום תכולת האנטגוניסטים למגנזיום. (וכאן אני מצהיר, כי אני כבר בן 65 ועל חכמה צרופה שכזו מעולם לא קראתי. וכך אני, ד"ר אריה אבני, לומד בהכנעה מהורה שבנקודה זו, בלי דעת, אמצתי אותו להיות המורה שלי. בהמשך אלמד מהם האנטגוניסטים של המגנזיום. ביום שלישי יהיו לי חולים, שזקוקים לכל פיסת בריאות).

כל הטיקים פסקו מיד, ובמשך שנים לא היה כל טיק. ואז סוף שבוע אחד הוא בילה עם חבריו. יומיים של ג`אנק פוד. יומיים אחרי שחזר החלו התכווצויות ברגליים. למחרת הופיעו הטיקים בפנים, בעיניים, טיקים שנעלמו לפני שנים. הנער קיבל תזונה עשירת מגנזיום ומצבו השתפר פלאים. בבירור הוא סיפר שהוא אכל המון חמאת בוטנים, וכמובן, תזונת זבל.
ההורה מספר שלאתר שלו פנו הורים רבים ודיווחו כי חל שיפור רב במצב הילד החולה שלהם, לא רק בטיקים בפנים או בגפיים, אלא גם העלמות טיקים קוליים, זעקות פתע.

הייתי מת לדעת אם האמא ההיא, שנותנת סיגריות קנביס לבתה, נותנת לה דיאטה עתירת מגנזיום.
אני הייתי מוסיף כמוסות מ. שזה מגנזיום ושמן מגנזיום למריחה על העור.
אין ספק שהייתי מוסיף את אהובתי ש.ד. שזה שמן דגים. בממברנה של כל תא בגוף, כולל תאי המוח, חסרים חברי קבוצת אומגה 3.
ברור לכולכם מתוך ההיכרות האינטימית איתי שברור שהילדה היתה מקבלת ויטמין די, לא ישראלי, כי משרד הבריאות שלנו בנושא ויטמין D הוא סופר-שיט.

אם שמעתם על ילד או ילדה הסובלים מתסמונת זו, העבירו להורים את הקישורית הבאה:
http://www.ctds.info/mgtourettes.html

תלמדו מהורים חכמים ולא מרופאים דלי קליטה. אינטרנט יישנה את עולם הרפואה.

וביחס לקנביס- אני בעד.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן