קחו אחריות לבריאותכם. ליצמן לא יבין.

ההגיגים שרשמתי לכבוד פורים דווקא מצאו חן בעיני כך שהיה קצת קשה למחוק אותם. אל תמחק אותם, אמר לי ציון, אשף המחשבים, מחיה האתר. נשמור אותם בפינת ההגיגים. יום אחד הרי תהיה ממש זקן וכל שיישאר לך הוא להתרפק על מה שכתבת פעם וגם לבחון כמה שטויות הוכנסו לאתר, בהנחייתך.
שמחתי. כי עוד מעט פסח בא. זהו חג חירות. חג היציאה משעבוד לגאולה של אבותינו, חלקם המזערי, כי הרוב הרי התבכיינו על סיר הבשר המצרי.
האם אנחנו בני חורין? אני לא מדבר על הכלכלה או החקלאות או הביטחון. זעיר הייתי בנושאים אלו. אני בסך הכול מתאמץ לדבר על נושאי הבריאות. האם אנחנו בני חורין?
אם מאיימים עלינו שאם לא נחסן את ילדינו- אוי ואווי לנו.
אם לא ניקח חיסון נגד שפעת חזירים או עופות או סוסים או יבחושים- מלאך המוות ישחיז חרמשו.
אם לא נוריד את הכולסטרול- נמות בטוח.
אם לא נעשה ממוגרפיה- בשד יצמח הסרטן.
עבדים היינו לליצמן ולביבי ולראשי משרד הבריאות, שהיה השוט בידם ומסיכה זועמת מכסה את פרצופם. הם מפחידים אותנו על כל צעד ושעל.
האם אנשי משרד הבריאות הם בני חורין? הצחקתם אותי. הם עבדים הרבה יותר מאיתנו. אבל מתוגמלים היטב. הם עבדים ליצרניות סמים רפואיים, שקופירייטר מוכשר קרא להן "תרופות" יעני "קח תרופה ותהיה לי בריא". אז איך זה שהמונים לוקחים המון "תרופות" ויש כחצי מיליון חולי סוכרת בישראל ואיש מהם לא הבריא ממחלתו. אותו הדבר לגבי חולי יתר לחץ דם. ואסטמה. ומחלות אוטואימוניות. וכל שנה קוברים האונקולוגים (הם לא משתתפים בטקס הסיום) 10,000 איש אשה וילד וילדה.
ומכיוון שחג הפסח בפתח- קחו אחריות על בריאותכם. האלוהים יהיה בצד שלכם. בצד השני פקידי משרד הבריאות ועשרות אלפי עושי דברם, ידידי המלאך הלא סמפטי, זה המשחיז כלי עבודתו.
אל תורידו חום אף פעם- רק תדאגו למתן נוזלים. כאשר החום גבוה, או נורא גבוה, כל שצריך לדאוג שהחולה לא יתייבש. הוא צריך לעשות פיפי כל 3 או ארבע או חמש שעות, ושלא יהיה צהוב. החום הוא גאונות אלוהים. חום מבשל חיידקים ונגיפים. תהנו ממנו, הגם שהוא מתיש. הוא מקצר משך מחלות.
אל תורידו את הכולסטרול בסטטינים יימח שמם- שנו הרגלי אכילה, פעילות גופנית, שינה טובה, סקס מספק. את רמת הכולסטרול קובע הגוף שלנו, שהוא יצירת אלוהים. כשאתם משווים יכולת אלוהים ליכולת רופא מחלק סמים רפואיים, בא לי לבכות.
אני חושב שכתבתי די. הלוואי ויהיו הימים הבאים ימי חשבון. עם הרופאים. שהביאנו עד בתי חולים קורסים במקום לדאוג שנהיה בריאים. עם בריא הוא אסון עבורם. אסון גם עבור משרד הבריאות.חג שמח.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן