שוב על חיסונים. עד שרובם יבוטלו….

כן. יש "אמת אחרת". זהו אתר שהקים ניב, ידיד שלי. בחור צעיר, שאני מניח ששיני הבינה אצלו בדרך לצאת, והוא נושך. די חזק. עם הניבים שלו. ואני מצדיע לבחור, כי כשאני אלך, אני יודע שיהיה מִשהו, שיעמוד על המשמרת.
בסוף, ירצו או לא, יהיה כאן, בארץ ישראל, משרד בריאות חדש. ואונקולוגיה חדשה. כי יש כבר עדויות בשטח כי האביב הרפואי אוטוטו באוויר. אני מריח אותו. גם יעקב גורמן.
בטרם אביא את הקטע ששלח לי ניב, אני ממליץ, מציע לכם לא לתת לילדיכם שום חיסון עד גיל שנתיים.
תדאגו לשמור על חיסוניות טובה. בלי מוצרי חלב. צמצום קמח חיטה. טיפות ויטמין D, ירקות ואורז מלא ופירות ובשר אורגניים, לאלו שזקוקים לבשר. וקטניות גם. זה אחלה.
אם משה רבנו לא קיבל שום חיסון, הבה נלכה בדרכיו.
האם משרד הבריאות הוא צבר "פוצים"???

והנה מהאתר של ניב:

במאמר מערכת בכתב העת לאתיקה רפואית בהודו, מאשים ד"ר ג`יקוב פוליאל, ראש מחלקת רפואת ילדים בבית חולים בדלהי, את ארגון הבריאות העולמי בקידום חיסון שידוע בתופעות הלוואי שלו ובגרימת מקרי מוות, בטענה שהחיסון בטוח לשימוש.

מדובר בחיסון המכיל את רכיב השעלת הישן שהוחלף במרבית העולם המערבי בשל ריבוי תופעות לוואי.

בוטן, סרי לנקה ופקיסטן הפסיקו את השימוש בחיסון.

בוויטנם גם כן הפסיקו את החיסון לאחר תשעה מקרי מוות וכמה ארועים חמורים שדווחו בעקבות החיסון.

בניסוי מוגבל בהודו דווחו 21 מקרי מוות מהחיסון.

ניו דלהי: כתב עת מוביל בהודו של אתיקה רפואית הטיל על ארגון הבריאות העולמי (WHO) את האחריות לקידום חיסון בהודו שהופסק במקום אחר, בעקבות תופעות לוואי ומקרי מוות בילדים.

במאמר מערכת נוקב, העיתון ההודי אתיקה רפואית (IJME) האשים את ארגון הבריאות העולמי בקידום חיסון "pentavalent" באומרו כי לא דווחו אי פעם על תופעות לוואי מהחיסון.

כתב העת טוען שזה בניגוד לעובדות.

מאמר המערכת שנכתב על ידי יעקב פוליאל, ראש רפואת ילדים בבית החולים סנט סטיבן בדלהי, מבוסס על חקירה מפורטת שלו בנוגע למותם של ילדים בבהוטן, סרי לנקה, הודו ובווייטנאם לאחר שקיבלו חיסון pentavalent.

חיסון זה משלב דיפתריה, חיסון Pertusis, טטנוס או DPT ביחד עם חיסון Hib הפטיטיס B ושפעת.

לפי הרופא, שילוב חיסונים זה אינו מורשה לשימוש על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני, ואינו בשימוש במדינות מפותחות אחרות.

במאמר המערכת נכתב כי ב-4 במאי 2013, משרד הבריאות של וייטנאם השעה את השימוש בחיסון Quinvaxem – שהוא אותו שילוב חיסונים כמוPentavalent לאחר 12 מקרי מוות ותשע תופעות לוואי רציניות לא קטלניות אחרות.

ארגון הבריאות העולמי, שחקר את האירוע, אמר כי מקרי המוות לא היו קשורים לחיסון (פחות או יותר מנטרה קבועה) וטען כי החיסון מאושר לשימוש על ידי ארגון הבריאות העולמי וכי לא דווחו תופעות לוואי חמורות הנקשרו לחיסון זה.

כתב העת ממשיך וטוען כי תופעות לוואי חמורות ומקרי מוות דווחו עכשיו גם לאחר קבלת חיסון pentavalent המיוצר על ידי יצרנים אחרים במספר מדינות.
בהוטן, סרי לנקה ופקיסטן אפילו הפסיקו להשתמש בחיסון.

בהודו, על פי כתב העת, 21 ילדים מתו עד כה בניסוי מוגבל עם החיסון שהוכנס לשגרת החיסונים במדינה בשנת 2011 בתכנית החיסונים של טמיל נאדו וקראלה.

הודו כבר הודיעה על כוונתה להשיק את החיסון במדינות אחרות לאחר ניטור ההשפעה שלו בשתי המדינות האלה.
————————

אלו שמתו בהודו, מתו. ואלו שמוחם נדפק לעולם? את הנזק המוחי קשה לבדוק!!!
אל תתנו לרעים להרוג או לפגוע בילד בישראל. לנו אין רזרבות של מיליארד פלוס. אצלנו כל ילד הוא עולם ומלואו. השארתם ילד באוטו?

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן