מחקר על אומגה 3.

אנשים שונאים להיות לבד.
נכון, לא כולם. יש בודדים המתבודדים והשקט מאחרים טוב להם.
אבל הרוב אוהב עוד. עוד אנשים. עוד מחקרים. כי אם לא תראו להם מחקר, כזה שהופיע בעיתון כזה או אחר, הם יחושו לבד, עם בטחון ירוד.
רק המאמר יזקוף גוום וישיב את האור לעיניהם.
כתבתי כבר על חשיבות אומגה 3 לבריאות האדם. כאשר יש מחסור בחומצות שומן חיוניות אלו (יש שלוש שכאלו)- צצות בעיות, שאלמלא המחסור, הן לא היו צצות.
וכך חקרו ומצאו באוניברסיטה קנדית כי הוספת אומגה 3 מקטינה את הסיכוי להופעת סרטן שד ב 30%. נחמד, נכון. אבל כנודניק כרוני אני חייב לציין כי לא ההוספה למי שבמחסור אלא הדאגה שלא יהיה מחסור היא החשובה.
כשלא יחסר אומגה 3, המצב בוודאי יהיה טוב יותר.
חוקר נוסף באותה האוניברסיטה הגדיל וציין כי מתן אומגה 3 כל החיים מצמצמת שכיחות המון מחלות.
וזה בערך מה שכולנו יודעים: אומגה שלוש היא קבוצת חומצות שומן חיוניות, שהן ממש ממש חיונית ומחסורן קשור למחלות רבות. לא יחסר- לא יהיו סימני מחסור.
ד"ר זקס מאוניברסיטת הארוורד מצא כי אומגה 3 משפיע לטובה על קרישת דם (הוא שכח לציין כי השיפור רק באלו החסרים את האומגה 3 ובאלו שיש להם די והותר התוספת לא תעזור) וגם על שיפור בממברנת התא.
אני חושב ד"ר זקס יהודי, כך שזה נורא נחמד שהוא עובד על דברים שצריכים להיות ברורים גם לא לחוקר דגול במכללה מפורסמת. כשלא חסר אומגה 3 המצב בהרבה יותר טוב. אותו הדין לאי חסר ויטמין B1, לדוגמא, ובעצם לכל ויטמין ומינרל ויסוד קורט.
ועוד מוסיף ד"ר זקס כי הוספת אומגה 3 (כן, רק לאלו שסובלים ממחסור, ואלו הם 80-90% מכל האוכלוסיה המערבית) "נלחמת" במחלת לב, אירוע מוחי, מחלות אוטואימוניות, מחלות מעיים דלקתיות.
אני מסכים עם כל החוקרים.
צר לי שבמשרד הבריאות יושבים הרבה פרזיטים.
אם אני הייתי יושב שם הייתי מסלק כמה מהם ומהכסף שנחסך הייתי מייבא ים שמן דגים ומחלק לכל ילדי גן בישראל. אולי לא לכולם, רק לאלו הצפויים להיות אזרחים מועילים. אני לא כל כך אוהב פרזיטים.
היכן יש אומגה 3? בצמחים ובאצות ים שנבלעו ע"י דגים.
אז ככה
שמן המפ טוב
שמן פשתן טוב
שמן דגים טוב
אגוזי מלך טובים
קחו גם זרעי פשתן טחונים. טחונים ממש כעת.
תרד לא רע. חסה לא רע.
התרכזו בראשונים.
בברכה
ד"ר אריה אבני

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן