משהו חדש בנושא סוכרת שלנו, של המבוגרים.

כל עוד אתה יכול למכור, תמשיך למכור- קרא מוכר עגבניות לעבר מוכר ממתקים בשוק מחנה יהודה. אפילו תצעק חזק יותר, שיבואו עוד קונים.
למה- שאלתי- כי שמעתי את המשפט שנע בין הדוכנים כאשר אוזני היו ביניהם.
שמע- שח לי הירקן- מספר חולי הסוכרת בעליה. משהו דפוק שם. אני חושש שהמומחים דופקים את החולים. בטח המכירות של הכדורים שלןהם יום אחד יירדו. אז שמוכר הממתקים ימכור יותר כל עוד הם לא הבינו.
אני באמת חושב שזו בעיה. אבל לא היחידה, בנושא המידע.
כי אלמלא יום כיפור הנוכחי, בשנת תשא"ג (כי זו שנת מצווה לא לשתוק ולפעול ולזעוק ולשאוג), לא בטוח שהייתי פותח את הדוא"ל שגרם לי לשבת ולכתוב ביום הכי קדוש לחלק הארי של העם היהודי. לי אמר השם: עבורך אין ימי מנוחה. אתה קרא וכתוב. יש לי רק עם אחד בעייתי.
אז ככה:
בשנת 1988 ניסו הסינים טיפול חדש בחולי סוכרת שחטפו שלשול. לא טיפול לסוכרת אלא לשלשול. החומר הופק מצמח המוכר להרבולוגים מאות שנים אם לא אלפי.קוראים לחומר שהופק ברברין- berberine. לא יכול לומר לכם מה היו ההשפעות על השלשול אצל החולים הסינים, אבל מה שהכה בהלם את מלוכסני העיניים הנוטים לצהבת היתה ירידה ברמת הסוכר.
בינגו.
ואז התחילו ניסויים פה ושם, והכוונה למחוזות סין השונים, כי האשכנזים האמריקאים נמצאים תחת שלטון יצרניות התרופות, שחיו מעולה על מכירות גלוקופאז` (מטפורמין) ומרעיו, ולא רצו בכלל לשמוע על איזה חומר מאיזה שורש של איזה צמח שידפוק להם את המכירות, ובעזרת השם, מספר חולי הסוכרת בשיפור נפלא משנה לשנה, בעיני היצרניות של הכימיקלים הכופים על הסוכר לרדת בכוח.
וכך הגיע אלי אותו הדוא"ל ממש היום ואז ביררתי בגוגל ומצאתי עוד מאמר
(http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2410097/)
ועוד אחד של ד"ר יונתן רייט,(http://tahomaclinicblog.com/berberine-diabetes/) שהוא אחלה גבר, אוהב אדם ופועל לשחרור כל אומלל הלכוד בידי הרפואה הממסדית השלטת, שמצביעים כי אכן אותו ברברין מעולה, ושווה להמליץ עליו לכל חולי הסוכרת שלנו, של המבוגרים, וניתן לקנות אותו באתר המצורף
http://www.vitacost.com/natures-way-oregon-grape-root
הייתי מתחיל בכדור אחד ביום ואחרי שבוע עולה לאחד פעמיים ביום ואחרי עוד שבוע, בהתאם לבדיקת הסוכר, שוקל לעלות לשלושה כדורים ביום.
בטח שיש צורך בהגבלות דיאטטיות, אבל לא של הדיאטנית הקליניות המקובלות על רופאים קונבנציונליים.
לשקול כפית קינמון כל יום או יותר, ויותר חשוב מקינמון היא הפעלת שרירי הרגליים, בהליכה קצת מאומצת ויותר זמן מאשר אתם רוצים, אם אתם רוצים סוכרת משופרת.
הגיע הזמן שאמונכם ביושב"ם יגבר ואמונכם ברופא הסוכרת יצנח. רק כך ניתן להבריא, כי אף רופא קונבנציונלי, גם זה המגדיר עצמו כמומחה-על לסוכרת, לא הצליח בכל הקריירה שלו לרפא אפילו חצי חולה. שלא תחשבו שאין לו, למומחה, הצלחות. הוא הכשיר המון חולי סוכרת לעיוורון, לאי ספיקת כליות, לאובדן רגל או שתיים. זו ההצלחה שלו. מלבד זאת הוא אפשר ליצרני הכימיקלים לעשות מיליארדים. שיתוף פעולה בין זונות? לא הייתי אומר זאת לעולם. יצרניות הסמים הרפואיים הם הזונות. מומחי הסוכרת, במקרה, הם אוסף נאיבים וטמבלים, שהולכים כמו חמורים בתוואי שהכתיבו יצרניות גלוקופאז` ודומיו.
על ברברין וסוכרת סיפרתי לכם?

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן