אני מודה. לא הייתי שֶה תמים

אני מודה.
אני מזל דלי.
עשיתי המון סקס וגם אהבה עם המון בנות זוג קבועות ומתחלפות. וכשאותה ההיא לא הייתה בנמצא, לא בחלתי גם בשירותי גברים.
אני מודה.
היו שנים בהן הסתובבתי בחבורות של מזריקי סמים. כאשר לא היו לנו מזרקים חד פעמיים, העברנו מזרק אחד בין כל השותפים להזרקה. לא אהבתי להסניף, בגלל שהייתי מתעטש.
אלו היו שנים טובות, חלומיות, אך לא פשוטות. המשטרה שמה גם עלי עין. עצומה.

אני מניח שבשל השנים הטובות אני נשא של הפטיטיס B, שהוא וירוס התוקף את הכבד. הרוב מחלימים מהוירוס. אנשים מסוגי, המכורים לסקס בכל פינה עם נשים מסוגי, וגברים בלילות בדידות, והמזריקים את "גואל הנשמה" בחברותא, אין להם סיכוי החלמה.

אחרי הוידוי החושפני הקשה יהיה קשה לי להבהיר שאפילו סיגריה לא החזקתי בפי, מעולם לא הזרקתי סם ולמען האמת לא הייתי קוטל קנים סקסואלי. מיליארדי נשים וכנ"ל גברים לא ראו את פני או אחורי.

אבל למה רשמתי את המבוא המדאיג הזה?
בגלל שלכל עובר היוצא מרחם אמו, תוך 12 שעות נשימה ספונטנית מחדירים לתת עורו, עם מחט, את החיסון נגד הפטיטיס B.
זה נכון שהיום הצאצאים שלנו מפותחים מאד, גם מבחינה מוחית וגם מבחינה מינית, וניצני דד מופיעים מאד מוקדם אצל הילדות, אבל למרות הכול, אני מתקשה להאמין שילוד בן 12 שעות יכול לצבור את הניסיון המיני שייחסתי לעצמי בשורות הראשונות, שלא לדבר על שימוש בסמים הנ"ל.
אז מדוע נותנים למסכן הזעיר, שאפילו לא חתכו לו את העורלה, את החיזון המזויין הזה?
לא תאמינו.
אני מביא את הציטוט הבא מתוך רישומי המרכז הענקי האמריקאי לחיסונים.
אני יודע שתחשבו שזו קונספירציה של ד"ר אבני, בגלל שאולי הוא כועס על קופת החולים הכללית, שזרקה אותו משורותיה רק בגלל שמנהל המחוז שלו התאבד בתלייה, בגלל שגם ד"ר אבני העלה את האפשרות שידי האיש מגואלות בשקלים.
ולא היא.
אין לי שום אינטרס. המשפט הבא הוא מקורי. אמריקאי.

•The primary reason that the CDC recommended hepatitis B vaccination for all newborns in the United States in 1991 is because public health officials and doctors could not persuade adults in high risk groups (primarily IV drug abusers and persons with multiple sexual partners) to get the vaccine.

והנה התרגום שלי לעברית עממית:

הסיבה העיקרית שהמרכז האמריקאי הכי מרשים וגדול למחלות וזיהומים המליץ לנעוץ בבשר היילוד את החיזון (רשמתי ז`. לא בטעות) נגד הפטיטיס B משנת 1991 כי פקידי משרד הבריאות ורופאים לא היו מסוגלים לשכנע (הבנתם?) את כל השיות הלא תמימים, משתמשי הסמים בזריקות ומרבי סקס מכל סוג, לקבל את זריקת החיסון.

כלומר בגלל שרשויות הבריאות האמריקאיות לא הצליחו לשכנע את הפסולת האנושית לקבל את החיזון הרע הזה, כל יילודי העולם חייבים לקבל את החיסון!

אני לא מאמין שזו הסיבה, אבל אם זו הסיבה, כדאי להקים ועדת חקירה.
הסיבה האמיתית מחייבת הקמת ועדת חקירה כלכלית פלילית.
היה כאן רווח כלכלי אדיר, בלתי פוסק, ליצרניות החיסון הזה. הכסף זרם לכיסי המקורבים גם.

מה שיעלה את הפיוזים לכל אדם ישר הוא שעד שהילדון, שקיבל 3 חיסונים אלו עד גיל שנה וחצי, יגיע לגיל שבו בא לו לדפוק או להזריק, כל שרידי החיסוניות נגד אותו הוירוס כבר חלפו ואינם.

ונזקי החיסון הזה?
לא אכתוב עליהם כעת, כי בכל זאת רק אתמול נגמר סדר פסח 2013, ויש לנו שבוע של עצירות יהודית בגלל המצות.
ניתן לחג לעבור.
בינתיים נמשיך להאמין שהחיסון אינו גורם למוות או לנזקים מוחיים לכל החיים.

יש לחשוב חיובית עד תום החג.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן