היושב"ם לא היה במיטבו. הוא טעה. יש להוריד …

זו הייתה הפתעה די נעימה, שכמותה כבר לא פוגשים כל יום
פורסם באינטרנט על מחקר רב משתתפים. המסקנה: יש להוריד את לחץ הדם. כי הלחץ הדם הנוכחי, שנחשב עד עתה כנורמלי, 120/80, הוא לא בדיוק הלחץ המומלץ, אליבא דעלי-באבא…
לחץ דם נמוך יותר מבטיח פחות מוות מהתקפי לב.
פריצת דרך. המדע חוגג. כדאי להוריד לכולם, בעזרת השם. בעזרת כמוסה קטנה שמישהו מייצר למען בריאות וצמצום התמותה מהתקף לב במחיר סביר.

וזה מזכיר לי את הסיפור על שוטה הכפר בחֶלֶם, שהציע להנמיך את גובהו של מגדל המים שבכפר, בניגוד לגובה אותו קבע המהנדס הפולני, שבא מהעיר הגדולה, הרחוקה מחלם.
הוא, שוטה הכפר, טען, והיה מן ההיגיון בטיעונו, כי אם המגדל יהיה נמוך יותר, הוצאות החשמל להעלאת המים למגדל יצטמצמו, וזה יחסוך די הרבה זלוטי (זלוטי היה הכסף הפולני בעבר, וגם יחזור בעתיד, כשהיורו יעלם. המוסלמים ידרשו ויקבלו דינר) למועצת הכפר. ובעזרת השם, ובעזרת מומחה להנמכת מגדלי מים, ההוצאות על החשמל אכן ירדו במידה מרשימה. מסתבר שהשוטה לא היה ממש שוטה.
חלפו כמה דקות או אולי שעה מהנמכת המגדל בפאתי הכפר והחלו להישמע לפתע פתאום תלונות. של עקרות הבית ששהו במטבח. של הגברים בעת הגילוח. וגם של הילדים שסיימו זה עתה לעשות קאקי בשירותים ורצו להוריד ת`מים.
כאמור, לפתע פתאום החלו תופעות משונות בבתי הכפר.
בחלק מהבתים המים זרמו. בחלק מהבתים המים זרמו בקושי. בבתים אחרים לא יצאו מים מהברזים, מים שבעבר זרמו גם זרמו, והתיזו לכל עבר.
וזה חייב את חסרי המים להביא אל ביתם, בדליים, מים מבעלי המים. כי הרי בחלם עסקינן.

נחזור למחקר הרפואי החדשני, המציע להוריד את לחץ הדם.
כי, מי שקבע את גבהו של מגדל המים, או, למען האמת, את לחץ המים/ הדם במערכת המתאימה, לא היה מי יודע מה חכם. נחוץ שוטה הכפר כדי לשפר את עבודת היושב"ם.
הבעיה הגדולה היא שאף אחד מאותם המומחים הדגולים ללחץ הדם, הממלאים בנוכחותם את המרפאות ללחץ דם, במרבית המקרים לא מבינים מאיפה צץ לחץ הדם. יש מקרים בודדים שלחץ הדם נובע מפתולוגיה. בכלי דם. בגלל גידול פה או שם. אך אלו מקרים זניחים.
רוב חולי לחץ דם גבוה מוגדרים ע"י המומחים כבעלי Essential Hypertension, שבעברית זה כמו אומר המומחה לבעל לחץ דם: אין לי כל מושג מהיכן הוא בא, הלחץ דם ההוא.
ומכיוון שאותו מומחה אין לו כל מושג מהיכן הלחץ צץ, ברור שהוא לעולם לא יצליח (כי עד עתה, איש מהם לא הצליח) לתקן לחץ דם. המומחה עטוי חלוק לבן, כמו הבתולה בבגדי כלה, בסך הכול מוכר למטופל חומר כימי, שאינו מוכר לגוף, שבברוטליות פנימית כופה על הגוף להוריד את הלחץ. ואם תפסיק צריכת הכימיקל? הלחץ ישוב ללחץ שהגוף קבע.
ולא דברנו על הסחרחורת וקשיי הזדקפות.
אין צל של ספק כי הגוף הוא תמיד חכם. הרופא כמעט תמיד לא.
אף מומחה לא שאל עצמו למה יש לחץ דם. כי בבית הספר לרפואה וגם בהתמחות, לא למדו אותו לשאול.
ונטורופאת כלשהו או הומיאופת כלשהו שואל, ומשנה אורח חיים של בעל הלחץ, מוסיף לו קצת EDTA לניקוי המערכת, עושה צום כזה או אחר, נותן ויטמין C לניקוי העורקים, והופ… לחץ הדם יורד. הבחור עם הלחץ מחליף מקום עבודה והופ…הלחץ יורד. הבחורה פוגשת מאהב והבחור פוגש מאהבת והופ…. זיל גמור.

מה לעשות, כמעט כל מומחי לחץ הדם הם דלי מוחין בנושא מומחיותם. וכמה אומללים, עתירי אמון, ממתינים בתור אצלם? המונים.
הם, המומחים, בלי דעת, הם המריונטות של יצרניות הכימיקלים.
ולכן, אם לא ישנו את התנהגותם הבעייתית, הם לעולם לא יבריאו ולו חולה אחד, מה שמצליח נטורופאת שלא בזבז זמנו על שינון שמות של כמוסות כימותראפיות לכל אבחנה.

ומה אני חושב על המחקר האווילי?
אופס… בטעות גיליתי את דעתי.
דעתי היא שהיצרניות של סמי הרפואה החליטו לעשות בוכטה של כסף.
כמו שהם הצליחו לרמות את כל הרופאים כולם, כי כולסטרול מירבי הוא 260 יורד ל 240 יורד ל 220 יורד ל 200,
מנסים היום (היצרנים, עושי ההון) להורידו ל 180, כך הם מזמזמים באוזני המומחים כי את לחץ הדם יש להוריד.

היזהרו מהקונבנציונלים. הם סתם עמיתים מִסְכֶנים שקל לפתותם, בהתאם לרצונות יצרני הכימו- תראפיה.

יש לכם בעיה רפואית כרונית? אל תלכו לרופאים קונבנציונליים. הרוקח טוב מהם. אתם רוצים טוב יותר? לכו למרפאים. לא לרופאים. הקונבנציונלים לא יודעים לרפא מחלה כרונית. מה שכן, אם תפנו אליהם, תחטפו מהכמוסות שבמרשם תופעות לוואי שהן צרות חדשות. בגללן תקבלו עוד כדור שיעשה עוד בעיה, עבורה תקבלו עוד כדור.

האנשים הכי בריאים הם אלו ששומרים מרחק מרופא קונבנציונלי. וקרובים לצמחי מרפא בעת הצורך.

שנה טובה ושנת הגדלת המרחק.

http://www.haaretz.co.il/news/health/1.2730110

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן