הן הולכות. סיפור שעוד לא תם של ילדה חולת סרטן.

כתבו עליה בעיתון. שהיא במצב רע.
נתנו לה הכול, מה שהם נותנים תמיד.
ניתוח.
הקרנות
כימותראפיה
ה"שלישוש הממית", השילוש הקדוש.
כולה בת תשע היום.
והם, האונקולוגים, מספרים שיש תרופה ב 400,000 ש"ח (כסף קטן) שאולי יעזרו לה. אני לא מתעניין אפילו בשם, כי בעזרת השם, אחרי התשלום, הרבה, אני מניח, לא יוותרו בחיים.
ככה זה האונקולוגיה הישנה. הרעה. הקטלנית.

וזה הסיפור מויינט:

לפני שנה לקתה הודיה בסרטן מפושט מסוג "נוירובלסטומה", היא טופלה באמצעות כימותרפיה, הקרנות, ניתוחים והשתלות מח עצם, אבל הסרטן המשיך להתפשט. כעת, הסיכוי היחיד להצילה הוא באמצעות תרופה שעלותה 400 אלף שקלים – סכום שהוריה מתקשים לגייס וזקוקים לעזרתכם

כבר שנה שהודיה בורוכוב בת ה-8 נאבקת בסרטן בכל דרך אפשרית: היא כבר עברה טיפולי כימותרפיה רבים, הקרנות, השתלת מח עצם וניתוחים, אולם הסרטן האלים המשיך לתקוף.

הסיכוי היחיד להצילה הוא בתרופה קיטרודה, שעלותה 400 אלף שקלים. הוריה נמצאים במצב כלכלי קשה ואינם מסוגלים לממן את הטיפול, שאינו נמצא בסל התרופות.

הודיה אובחנה בספטמבר 2014 כסובלת מנוירובלסטומה מפושטת דרגה 4. זהו גידול סרטני המופיע במערכת העצבים, בבלוטת יותרת הכליה (אדרנל), בבטן, בבית החזה ובמקומות נוספים. המחלה נוטה להתפשט במהירות בגוף ובעצמות וגורמת לעייפות, שילשולים, כאבי בטן, דימומים, חוסר תיאבון, חולשה עד לקריסת מערכות הגוף ומוות.
לאחר האבחון, עברה הודיה ניתוח בו הוסר הגידול הראשוני, ולאחריו היא עברה השתלת מח עצם והקרנות. אבל ביוני האחרון, המחלה חזרה: בבדיקה שבוצעה נצפתה התפשטות מהירה של תאי סרטן בעצמות ובמח העצם.
הגרורות הללו גרמו לסבל רב וכאבים עזים. בשל כך, היא החלה בטיפולים כימותרפיים אגרסיביים ובהקרנות רבות עוצמה.
המחלה לא מגיבה לטיפולים קונבנציונליים (כי, בעיני, הגישה הקונבנציונלית היא שטות)
רופאיה מבית החולים לילדים בתל השומר סבורים כי הסיכוי היחיד להצילה, הוא על ידי מתן התרופה קיטרודה.

כל שנותר לנו לעשות הוא לשבת ולחכות.
או שהם יהרגו אותה או ….אין לי רעיון אחר.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן