חיסונים….השקר הגדול

חשבתי לי אם בכלל כדאי לי להגיב על כתבה שהופיע בוואלה, שכל כולה שיר הלל לחיסונים.
יעקב בקש שאקרא. אז קראתי. למען האמת לא היה לי ראש לשטויות שכאלו. לי ברור, מהניסיון הרפואי שלי ומהמחקר האישי, ומהרצח של ד"ר אנדרו מולדן הקנדי, שכתב ספר בו נאמר כי כל חיסון, כל חיסון, פוגע, בייחוד במוח, כי מערכת הרפואה בעולם המערבי משוחדת, כדי שהיצרניות של החיסונים ירוויחו הון בלתי נתפס, וכל שנה ימצאו עוד חיסון.
אני לא מרוויח אגורה מהמאבק המילולי שלי. יש כמוני עשרות, אם לא מאות, כמוני. מיכל סימפלר או שירי גורמן. כואב לנו הלב שדופקים מיליונים בישראל ומיליארדים בעולם, תוך פגיעה בבריאות דור העתיד.

מרבית המחלות נעלמו עוד קודם הופיעו החיסונים.
מערכות ביוב טובות. מים נקיים לעומת מי העבר בערים. נייר טואלט, סבון בשירותים ומגבות, מכונת כביסה ובמלים פשוטות, היגיינה משופרת היא סיבה לצניחה בתמותה מכל המגיפות.
תראו את הגרפים של התמותה מהמחלות המדבקות מאמצע המאה התשע עשרה והמאה העשרים. במו עיניכם תראו מה שמעולם לא ראיתם.
נושא החיסונים הוא השקר הגדול של הרפואה. גם הכימותרפיה.
אנחנו הצלנו אתכם ממוות, טוענים הרופאים.
טיפת מידע מהגרף מראה את האמת.

הנה מה כתוב בוואלה.
"מספרם של ההורים שבוחרים לא לחסן את ילדיהם ומתנגדים באופן פעיל לחיסונים גדל בשנים האחרונות ברחבי העולם המערבי. דיונים מלהיטי רוחות ומקלדת ברשתות החברתיות ובקבוצות הורים על נושא החיסונים כבר הפכו לדבר שבשגרה והם מהווים את הזירה המרכזית שבה ניטשים הקרבות הללו. מצד אחד, התומכים בחיסונים שטוענים שמדובר בפרקטיקה רפואית מצילת חיים וכי הלא מחסנים מסכנים גם את ילדיהם וגם את הסביבה, ומנגד, המתנגדים שטוענים שלחיסונים תופעות לוואי קשות ולעתים גם מספרים על תיאוריות קונספירציה שונות שעומדות מאחורי ההנחיות הרפואיות.
המדע, מיותר לציין, עומד לצדם של המחסנים. (המדע מקבל תקציבי עתק כדי להונות ולהצדיק. א.א.)
הנה שבעה מהטיעונים הנפוצים ביותר של מתנגדי החיסונים וההפרכות המדעיות שעונות על כל אחד מהם. שננו אותם, כדי שבפעם הבאה שתיקלעו לדיון כזה תהיו מוכנים עם כל התשובות המלאות והמנצחות:
טענה: חיסונים מכילים כימיקלים מסוכנים כמו MSG, אנטי-פריז, פנול, פורמלין, אלומיניום ועופרת
המדע אומר: אף על פי שזה נכון שחיסונים מכילים כימיקלים כמו כספית, אלומיניום ופורמלין, הכמות שלהם בחיסון היא מזערית ואינה נחשבת רעילה. המינון קובע את הרעילות, והמינון שמצוי בחיסונים בטל בשישים. כך למשל, חיסון עשוי להכיל אלומיניום שמשפר את יעילותו. מינון האלומיניום בחיסון הוא בשיעור של 0.125 מיליגרם פר מנת חיסון. לצורך השוואה, אדם ממוצע צורך בין 30 ל-50 מיליגרם של אלומיניום מדי יום בדרכים אחרות. גם שיעור הכספית בחיסונים הוא זניח, ולמרות זאת, השימוש בכספית הופסק ברוב חיסוני הילדות החל משנת 2001 בעקבות מחאת הציבור

תשובה שלי: בעקבות המחאה (נדרשה מחאת ציבור. לא המלצת יצרניות) סולקה הכספי רק מחיסוני ילדים. אלא שבמקום הכספית דחפו פי 4 אלומיניום, שהוא רעל לא רע, גם למוח.
כאשר אני אוכל אלומיניום, הרוב הרוב הרוב בכלל לא נספג. אבל החיסון כולה מוזרק, וכול האלומיניום ופורמאלדהיר וכל הרעלים נשארים בגוף ללא יכולת לצאת. תפקחו עיניים.

טענה: עדיף לתת למערכת החיסונית של הילד להתפתח "באופן טבעי"
המדע אומר: חיסונים מכילים גרסה מוחלשת או מומתת של וירוסים שמאפשרת למערכת החיסונית של הילד להכיר אותם וללמוד כיצד להיערך לקראת זיהומים עתידיים ולהיאבק בהם בהצלחה. חיזוק המערכת החיסונית באמצעות חיסונים כאלה חשובה במיוחד לאוכלוסיות כמו ילדים קטנים וקשישים. במקרה של ילדים, שנות הינקות והילדות הן השנים שבהן הם הכי פגיעים למחלות וזיהומים ולכן זו התקופה שבה חשוב במיוחד לחזק את המערכת החיסונית שלהם.

תשובה שלי: כל החיות בטבע לא מקבלות כל חיסון. כי מי שברא אותן, הכין להן מערכת חיסון גאונית. תינוק שהרופא לא דפק לו את מערכת החיסון (עם מוצרי חלב, חסר יוד, מגנזיום, ויטמין D וויטמין C , חיסונים) יעבור כל מחלה בכיף. מחלה טבעית עושה חיסון לתמיד. הנגיף חודר דרך דרכי נשימה ועיכול. זו הדרך הטבעית.
החיסון של הרופאים ניתן תחת העור. שווה לתחת. זקוק לחיזוקים. ולרוב נעלם כעבור שנים.
הבנתם? עובדים עליכם !

טענה: חיסונים גורמים לאלרגיות
המדע אומר: נהפוכו. סביב שנת 1997 הועלה החשש שחיסונים עלולים לגרום לאלרגיות. אולם מספר רב של מחקרים הפריך את החשש הזה ואף מצא שההיפך הוא הנכון: חיסונים למעשה מפחיתים את הסיכוי לפתח אלרגיה.

די עם השקר הזה: חיסונים לא גורמים לאוטיזם. תינוק מקבל חיסון (אילוסטרציה:

תשובה שלי: רמאות. חיסונים פוגעים במערכות השונות. מוח= אוטיזם. עור = אקזמות. ריאה =אסטמה וכו….
טענה: המחלות שמפניהן מחסנים בכלל לא כאלה מסוכנות. הסיכונים של החיסון עולים על סיכוני המחלה

המדע אומר: האבסורד הוא שחלק מהחיסונים הם כל כך יעילים, עד שיש אנשים ששכחו איך הדברים נראו לפני המצאתם. הודות לחיסונים ניצלו חייהם של מיליונים רבים ונחסכו לעוד מיליונים רבים של בני אדם חיים עם פגיעות קשות לצמיתות. בשנות ה-60 של המאה הקודמת למשל, מחלת האבעבועות השחורות גבתה את חייהם של מיליונים, אבל כעבור שני עשורים בלבד המחלה המסוכנת מוגרה לחלוטין, הודות לקמפיין חיסונים אגרסיבי ומוצלח במיוחד.

תשובה שלי: בשנות השישים הייתי בתיכון. אף אחד לא מת מאבעבועות שחורות. מעניין מי השקרן שכתב, בהנחה שאתם לא תבדקו.
טענה: חיסונים גורמים לאוטיזם

המדע אומר: המחקר הידוע לשמצה שפורסם בשנות ה-90 וקשר בין חיסון ה-MMR (חצבת, חזרת ואדמת), הופרך והוכח כשקרי על ידי מספר מחקרים מקיפים וארוכי טווח. לא היה מדובר ב"סתם" מחקר שממצאיו הופרכו לאחר מכן, כפי שקורה לא פעם בעולם המדע, אלא במחקר שבוצעה בו הונאה של ממש במכוון על ידי מי שעמד בראשו. בנוסף, 10 מבין 13 החוקרים שלקחו חלק במחקר הזה והיו חתומים על פרסום המאמר המקורי אודותיו חזרו בהם מאז

תשובה שלי: המחקר היה נכון. הרופא שגילה את הקשר איבד את מקום עבודתו. פורסמו כמה מאמרי שקר. את היפנים אי אפשר לרמות. הם דחו את החיסון לגיל שנתיים עת המוח היה בשל יותר, ואחוז האוטיסטים מחיסון זה צנח פי 30.
כואב לי הלב שעובדים עליכם.
יש לי תחושה שאנחנו צפון קוריאה. שתמותו. העיקר ההון.

טענה: הבחירה האם לחסן צריכה להיות של ההורים בלבד, כי זה לא נוגע לאף אחד אחר
המדע אומר: ממש לא נכון. חיסונים לא מגנים רק על המחוסן, הם גם עוזרים לשמור על בריאות הציבור – ובמיוחד על קשישים, ילדים ואנשים שאסור להם להתחסן מסיבות שונות (למשל, מי שעוברים טיפול כימותרפי). קוראים לזה "חסינות העדר" והיא משפיעה על הבריאות של כולם, לא רק על בריאותו של היחיד.

תשובה שלי: כל חיסון פוגע. הורים שיש להם פגוע מוח מבינים שהם עצמם הרסו את חייהם.
טענה: חיסונים הם קונספירציה של חברות התרופות שרק רוצות להרוג אותנו ולעשות על זה כסף
המדע אומר: ברור שחברות התרופות מרוויחות מהחיסונים, אבל זה לא אומר שהחיסונים רעים. חוץ מזה, חיסונים גם חוסכים כסף במקומות אחרים: בארה"ב לבדה בין השנים 1994-2013, חסכו חיסונים על פי ההערכות 295 מיליארד דולר בעלויות ישירות ו-1.3 טריליון בעלויות חברתיות.
למרות שהיו בעבר טיפולים שהוסרו מהמדפים עקב תופעות לוואי שלא נצפו מראש, חיסונים הם בין החומרים שנמצאים תחת הרגולציה המחמירה ביותר. הזמן הממוצע לאישור חיסון הוא בין 10 ל-25 שנים, וגם לאחר יציאתו לשוק הוא ממשיך להיות תחת בקרה ופיקוח הדוקים.
מבחינה סטטיסטית וכדי לסבר את האוזן, הסיכוי לפתח תגובה כלשהי לחיסון ה-MMR עומד על אחד למיליון – סבירות נמוכה פי עשרה מהסיכון למות מפגיעת ברק

תשובה שלי: כתבתי די והותר. שקרים הרסניים. מאז השירות הצבאי לא קיבלתי כל חיסון. ועדיין אין לי אלצהיימר.

בהצלחה. אל תהרסו ילדים.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן