כמה מילים על גופרית

כשאני בוחן את מספר החולים הצמודים לסטטינים, מבין כל אלו המגיעים למרפאתי, אני פשוט המום.
כאילו אין לעמיתי המכונים רופאים משהו בריא לתת לחולים שמגיעים אליהם. החולים נכנסים, יושבים, ממתינים, מקשיבים לרעש המדפסת והולכים הביתה עם פתק הכולל את הכימותראפיה שלהם. הרופאים הללו פשוט אינם יודעים בריאות מהי. כבר עדיף לסלקם ולהושיב במקומם רוקחים, שהם נחמדים יותר, אנושיים יותר, מבינים ב"תרופות" יותר מכל רופא.
הקטע הפותח שכתבתי היה בבחינת הוצאת קיטור בטרם אפנה לנושא המרכזי.
עוד לא אמרתי את דעתי על הרופאים הממלאים את מסדרונות משרד הבריאות, שתרומתם לבריאות שואפת לאפס. אדמיניסטרטורים מלידה.
רופאים בינוניים שנולדו לניהול.
בגללם כל העם על הפנים. עוד לא חדר למוחם כי העם במחסור אדיר. מחסור של ויטמינים, של מינרלים, של יסודות קורט. העם טובל בעודף זבל, שהונח על מדפי המרכולים כולם, כולל עדן מרקט. העם מתבוסס באותו המחסור, המוביל למחלות.
וכשיש מחלות- משרד הבריאות אחראי למיטות. מיטות אישפוז.
לפחות היה המשרד מקדיש קומה אחת בכל בי"ח לזונים ולזונות. שהעם ייהנה וירגע.
למנכ"ל זה או האחר אין כל מושג על חשיבות היוד או המגנזיום לבריאות ולחיסול מחלות. כפקיד הוא דואג למיטות. לא לחולים. בריאות לא כלולה בתוכנית הלימודים הקיימת.
זהו. הוצאתי עוד קצת קיטור.

כאמור, העולם המערבי נמצא בעודף מזון רע היוצר מחסור מחמיר באלמנטים החיוניים לחיים ארוכים וטובים.
חסרה אומגה 3, ויוד, ומגנזיום, וסלניום, וויטמין D, וויטמין K, וגם גופרית.

היום נרשום כמה מילים על המחסור בגופרית, כי הבקר ראיתי את הראיון של ד"ר מרקולה שהוא ידידי (הוא לא יודע על ידידותנו) עם ד"ר סטפני סנף, בוגרת הארווארד. חוקרת. חכמה. אוהבת את הרפואה הקונבנציונלית קצת כמוני.

העולם המערבי שוקע עמוק במחסורים. מחסורים שמחמירים. גם של גופרית.
ככל שהמחסורים מעמיקים, גובהם של בתי החולים עולה.

מחסור בגפרית קשור למחלות ניווניות- השמנה (כן, זו מחלה), למחלות לב, לאלצהיימר ועוד.
ואם נזכור כי הגופרית חיונית לסילוק הרעלים מהגוף, וקשורה לפעילות נוגדי החמצון, נבין את חשיבותה.
יש המתלוננים על ריחן של הנפיחות בעקבות אכילת בשר, ביצים, שום, בצל, כרוב או כרובית. מצטער. זה בגלל תכולת הגופרית באוויר הנפלט. הגוף לא יכול לקלוט 100% מהגופרית. המְעָשֶר נפלט. לבריאות.
גם קטניות עושות נפיחות עם ריח, אבל שם המקורות יותר מגוונים. פחמימתיים.

נשוב לד"ר סטפני סנף, שהתמקדה בגופרית.
היא טוענת שגופרית וכולסטרול קשורים, ושניהם תלויים בוויטמין D. באלוהים, לא ידעתי. כעת כן. אני מאמין לנשים. ביחוד אם שמן סטפני.
ואז היא זורקת את הפצצה הראשונה. האם תבואנה נוספות בהמשך? עדיין אינני יודע.
יתכן ומחלת לב היא תוצאה של מחסור בכולסטרול. שמעתם נכון. גם אני נעתי באי נוחות על הכסא.
היא טוענת שגם אם הכולסטרול גבוה, הרי השילוב כולסטרול-גופרת נמוך הוא מקור למחלות לב טרשתיות, אלו המובילות לאוטם, אשפוז וגם מוות בעריסת הגדולים. הכולסטרול ללא גפרית אינו יכול לנוע בדם, כי אין לו זרוע מסיסה במים. הכולסטרול הצמוד לגופרית יכול ואינו זקוק לתובלה במשאית הקרויה LDL, משאית הנעה בדם עם המון מולקולות כולסטרול ללא גופרית.
ה- LDL נפגע בגלל ריבוי גלוקוז בדם. יותר גלוקוז, יותר צרות. הוא גם נפגע ע"י רדיקלים חופשיים. ואז, היא אומרת, הוא נקשר לקרעים בכלי דם , בגלל מחסור בויטמין C, גם. עכשיו באים המאקרופאגים, תאים לבנים, ומנסים לבלוע את ה LDL, כדי לקלוט את הכולסטרול, שהיא מולקולה חיונית לגוף. הם אורזים אותן בתור HDL, המכונה "המשאית הטובה המובילה כולסטרול, הנוסעת לכבד".
הומוציסטאין הוא אינדיקטור רע למחלת לב אבל הוא גם מאגר של גופרית, ממנו ניתן ליצור את מולקולת כולסטרול הצמודה לגופרית וזו תגרום לירידה ברמות LDL, שהוא כאילו הכולסטרול הרע.
כלומר LDL גבוה הוא הודעה כי לגוף חסרה גופרית.
מי הכי זקוק לכולסטרול עם גופרית? הלב והמוח.
כך שהורדת הכולסטרול עם סטטינים אינו צעד נבון, מלבד תופעות הלוואי שהן רצחניות. כתבתי על תופעות לוואי אלו מספיק, ובגדול, צריך להיות רופא טיפש עם הנהלת קופה רעה כדי לחלק את הסטטינים על ימין ועל שמאל ומשאר צדדי ומעלי ומתחתי.
הבעיה הגדולה עם ויטמין D, לדברי סטפני שלנו, ואני חושב שהיא לא בעיה גדולה, היא שבעור נוצר מהכולסטרול ויטמין D3 המחובר לגופרית. כמובן שבסיוע השמש. הוא החשוב ביותר למניעת הסרטן. המולקולה עם הגופרית משפרת פעילות מערכת החיסון שלה היה חסר ויטמין זה.
היא וד"ר מרקולה חושבים כי וויטמין D שלוקחים בכמוסה הוא טוב רק לטיפול בספיגת סידן.
בעקבות מאמר חמוד שכתב מהנדס מכונות אמריקאי הבנתי שאולי הם לא צודקים, וכל שצריך הוא לקחת כמוסת ויטמין D יחד עם קצת גופרית, אפשרי בצורת MSM.

ד"ר סנף מדגישה כי השמש אינה קשורה לסרטן. אף פעם. הכולסטרול וגם הגופרית הם חלק מקולטי האנרגיה שלה, משהו דמויי תאים סולרים.
חסרים בגוף, גם של גופרית, של ויטמין D, יוד, מגנזיום ומאד חשובה אומגה 3, הם הגורמים להופעת הסרטן, גם בעור.

אותו הכולסטרול סולפאט, כולסטרול עם הגופרית, הנוצר בעור, הופך את המבנה לאנטיביוטיקה טובה נגד גורמים עויינים, שנוטים להתנחל בגוף שאינו במיטבו, וכאשר בכיסוי הטפלון שלו מופיעות שריטות מזמינות מחלות.
המולקולה הנ"ל מגינה על תאי שריר ושומן מפני נזקי גלוקוז וגם פגיעת רדיקלים חופשיים. הכולסטרול המשופר, עם הגופרית, הופך נוגד חמצון מעולה.

גופרית היא חלק ממולקולת האינסולין. וגם, כאשר חסר כולסטרול סולפאט, נפגעים תאי שריר ושומן תוך עיוות הממברנה והופעת התנגדות לאינסולין והופ….יש לנו השמנה, סוכרת, מחלת לב טרשתית…

סטפני מציינת כי הכולסטרול סולפאט הוא כל כך חיוני, שאם לאשה שהרתה יש 1.5 יחידות בדם, הרי לקראת סוף ההיריון הרמה עולה ל- 24 יחידות. מי מוכן להתווכח עם "אמא טבע"?

אני חושב שזה מספיק לקורא הממוצע. כמוני.
הרוצה עוד שייכנס לגוגל.
ברכות.
1.3.2013

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן