כמה מילים על הסרטן. יולי 2015.

הויכוח מתחמם. האונקולוגים של היום נמצאים בקרב מאסף, שסופו ידוע. הם שייכים ל- O.O , ומאויימים ע"י גלי ה- N.O.
בספרי הרפואה, כמו גם בציבור הרחב, המשכיל, יתמהו בעוד עשור או שניים (זה יהיה בסיום האביב הרפואי, ששם קץ לרפואת ימי הביניים של המאה הקודמת ותחילת האחרונה), מהיכן המוני המונים, עדרים, של בחורים טובים, מבתים בסדר, שלמדו רפואה, היו יכולים להיות כל כך שטופי איוולת, כמעט כמו אותם לוחמי דאע"ש. שהרי ברי לכל כי האחרונים היו מקסימים בזמן שנולדו, ומישהו פגע ביכולתם לחשוב עצמאית. פתאום אללה נהיה כל יכול. פתאום יצרניות הכימותראפיה הפכו לאלוהי הטיפול בסרטן.

אז מה מספרים לנו אותם .O.O על אותו התא המסכן, שכל ילדון נבון יודע כי רק תנאים רעים גורמים להופעת תאים רעים. תא טוב שנחנק בסביבתו הקשה, צועד אחורה במסע האבולוציוני, תוך ניצול מנגנונים קדמונים, מימים עברו, טרם השינויים, כדי לא למות בסביבה דלת חמצן וחסר תוספי תזונה זמן ממושך. רק החזרה להתנהלות קדמונית, בסביבה קשה, מאפשרת לתא לשרוד.

הם, חסידי ה- Old Oncology, מזבלים את השכל על שינויים גנטים כמחוללי סרטן. ד"ר אוטו ורבורג, זוכה פרס נובל, הראה כי צמצום אספקת חמצן לתאים נורמליים, הופכת אותם לתאי סרטן תוך 48 שעות. איזה גנטיקה ואיזה בולשיט. ואם זה באמת היה גנטי, אז מדוע צריכים לחכות עד גיל מבוגר כדי לפתח את הסרטן. למה לא כל בעלות שדיים ורמזים גנטיים, מפתחות סרטן בשני השדיים שנתיים אחרי תחילת הווסת?
אם תקראו לאותם האונקולוגים הישנים עלובי החים, אתקשה לשלול את הקביעה. הנחרצת היא בעיניכם?
ולמען האמת, למרות כל ההילה, בסך הכול אצל 5%, אולי 10, יש רמז למשפחתיות. אצל חולי הסרטן. ובינינו, איזו גנטיקה משותפת יש באותן המשפחות? זה האוכל המחורבן, לא תואם אדם, וכעסים ופגיעות רגשיות. הם מציתי הסרטן.
ד"ר האמר הגרמני אומר שכל מי שטוען כי יש בסיס גנטי לסרטן, הוא לא חכם. אני איתו, למרות שהוא האבא של האנטישמים. עיינו ב GNM, בגוגל. שווה עיון.

האונקולוגים המיושנים טוענים שאלכוהול הוא בסדר. קצת יין יישמח לבב, אבל אלכוהול משמח אונקולוגים. לא צריך להיות שתיין. די בכמות של כוס כדי לגרום לתהליך דלקתי בגוף. כן, גם בכבד. מתחם הטיהור של הגוף. כשהוא כושל, לא טוב לנו.

על חולה סרטן, אומרים הישנים, לנוח. בטח. אחרי כימותראפיה כולם תשושים. אבל לא. דווקא פעילות מזרימה דם והורמוני אושר חיונית לחולי הסרטן. לכן לאנס ארמסטרונג, שלא נח, שקרע את התחת, חי.

האונקולוגים הישנים, שאוטוטו יעלמו, מסבירים שהתזונה לא קשורה לסרטן, ושחולה הסרטן יכול להכול. שתזונה מתאימה אינה מונעת סרטן. זה שההם לא למדו על התזונה,אפילו קורס מצומצם של נטורופתיה לא חוו, אינו הופך אותם למבינים. סרטן מגיב לתזונה. לסוכר. לתוספים. להשלמת חסרים.

האונקולוגים הישנים לא מבינים, שהשמנה תורמת לסרטן. הגוף של השמן מלא זבל מצטבר. וזה בדיוק מה שכופה על התא הבריא למות או לסגת אבולוציונית לתא שחי בתנאי shit. זהו התא הסרטני.

אל תאמינו לאונקולוגים הישנים. הם אוטוטו לא איתנו.
הם לא מבינים כלום בבריאות.
הם קצת כמו מכונות של משקאות.
מגיבים על פי לחיצה. על פי אבחנה. איזה רעל באיזה מינון וכמה פעמים.
כואב הלב על הקרבנות. מתי סרטן. 600,000 אמריקאים כל שנה. 11,000 בישראל. לא חראם?

אזהרות קטנות:

שמרו מרחק מהצלולרי. ביחוד מרחק מהראש.
קחו קוסמטיקה בריאה. מינימום צבעים, תוספים. הרבו בשמן קוקוס אם אתן רוצות שיער ועור כמו של התאילנדיות.
קחו חינה. לא צבעי שיער רעילים.
דיאודורנט לפח. קחו סבון עם יוד, או יוד לחיטוי. אחלה.
אל תתנו לאיש חיסון. עד מינימום.
אל תעשו ממוגרפיות. אל תסכימו להקרין גוף. אמרו לא לכימותראפיה. שום אונקולוג לא ייתן כימותראפיה לאהוביו, אלא אם הוא ממש ממש לא….
מזון מתועש רע.
ממתיק מלאכותי רע.
ובטח. מתח וכעסים ובן זוג רע ועבודה דוחה עונג- תורמים לסרטן.
כן. גם סקס. מרגיע באבוהה, ליודעים להינות.

הסרטן לא רוצה בכלל להיווצר. הוא נאנס להופיע.
אל תנסו להילחם בו. הוא רוצה רק שיפור תנאים. ואהבה. הסרטן הוא בסך הכול ילד חבול, ילד מוכה. בשר מבשרכם. החיריה שלא טיפלתם בה.

למי שלא הבין עד כה, N.O. זה . New Oncology. זה העתיד. מה שהיה לעולם לא יהיה. כמו הקזות גם. שאינן.

.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן