לחיות עוד קצת….

קצת נבהלתי. מדענים מאד רציניים שכותבים בידיעות אחרונות, בשרו לפני כמה ימים שבשנת 2068 כנראה הולך לפגוע בכדור הארץ שלנו איזה אסטרואיד לא גדול, אבל לא קטן. אולי בקוטר 300 מטר.
באמת שנבהלתי קצת.
האסטרואיד הזה ידפוק לי את יום הולדת המאה ועשרים.
גם מדינת ישראל תהיה בת 120. מה היא ואני נעשה?
רק אלוהים יודע.
דווקא היום הופיעו בשידור טלוויזיוני כמה מדענים שדברו על הוספת המון שנות חיים.
אמא שלי אמרה לי שכדאי להמעיט בפליטת המלה "לא" ולהנהן הרבה לאות הן.
רציתי להסכים איתם אבל איזה שדון קטן לחץ לי באמצע הגוף ודרש לומר לעצמי "לא". לא, הם טועים.

את הכתבות ליוו אפילו כאלו מצגות מקסימות איך הננו הזעיר נוסע בתוך כלי דם, שמימינו ומשמאלו וגם מעליו אך לא מתחתיו חולפות כדוריות אדומות ולבנות וגם המון טסיות, והוא, הננו משהו, עושה את עבודתו על הפצע בכלי דם בחלק התחתון של העורק. ומה אם הפצע או הטרשת יהיו בחלקו העליון של העורק? הננו יפעל בחלק הגבוה של כלי הדם, נגד הגרוויטציה?
לא היתה לי זכות לשאול אז פשוט לא הגבתי לרמאות. למי הם ניסו למכור את הרעיון? לי, כאזרח פשוט, או למשקיע פוטנציאלי, עם הרבה כסף אך לא הרבה שכל.

התבשרנו שחברת הכנסת מרינה סולודקין נפטרה הבקר. כולה בת שישים. בברה"מ לשעבר. תמיד אפשר לומר כי היא מתה מהרעלה, או מסקס סוער. זה אפשרי בשטחים דוברי רוסית. אבל גם יתכן שהיא מתה מות נשיקה, כי הלב אמר די, כי כלי הדם היו די חסומים ואולי סתם הפרעת קצב, בגלל חסר במגנזיום וגם באשלגן ובגלל הרבה מדי נתרן וסידן, כי כך ממליצים הרופאים הבעייתיים, הקונבנציונלים. תאכלו סידן כי זה בריא לעצמות!

אחרי שכתבתי מה שכתבתי, אכתוב מה לי בא לומר.
הילדים שלנו יחיו הרבה פחות מהורינו. נקודה. על הנכדים אני לא מעיז לחשוב.
כתבו לפני 5000 שנה, במצרים העתיקה, כשחיו שם בעלי תרבות ולא המפגרים המוסלמים הנוכחים, מלאי שטנה, הרואים בכל נשר, נץ או כריש שליח ה"מוסד", כי:
רבע ממה שאנחנו אוכלים, מאפשר לנו לחיות
ושלושת הרבעים הנוספים, מאפשרים לרופאים לחיות.

מה שברור, אז והיום, כי עד שלא נשנה את התזונה ונצמצם דרסטית את נפח העגלות בסופר מרקטים, שום מצגת ושום מכשירי ננו לא יאריכו את חיינו.
המשקל הממוצע שלנו כפול אורך החיים הממוצע הם קונסטנטה, כלומר קבוע.
רק אם המשקל הממוצע ירד- תעלה תוחלת החיים הממוצעת. ואח"כ שיבוא הננו ויוסיף לנו עוד כמה שנים.

שלא תבינו אותי לא נכון. המדענים חייבים לחלום. כי חלק מהחלומות יתגשמו. אך אם המרכולים הענקיים והמקררים המפוצצים והמזווה המלא במזון עם המון אורך חיי מדף לא יושמדו, חיי כולנו יתקצרו.

אם ארגון הבריאות העולמי קובע כי 85% מכל מחלות העולם המערבי (יתר לחץ דם, סוכרת, סרטן, מחלות אוטואימוניות, מחלות פרקים….) ניתנות למניעה, אז כל המאמץ על מכשירי ננו מתקני האדם שווים לתחת.
הכול מתחיל בתכולת הצלחת. וגם באיכות המזון.

ואני מזכיר- אורך חיי מדף מקצר את אורך חיי האדם.

ונשמרתם לנפשותיכם…

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן