משרד הבריאות ואני—סיפר הלוקה באהבה

וכך כתבה נטלי סמואלוף
"האדם הזה שקורא לעצמו רופא…לא מספר לכם שהוא נמצא בבדיקה בועדה של משרד הבריאות על ההתנהלות שלו."
אני, למשל, בחיים לא אכתוב שאותה נטלי חכמה או טיפשה. זה עניין לאחרים להחליט מה באמת היא.
משרד הבריאות לא אוהב אותי. גם אני לא אוהב אותו. וזה די טבעי ההדדיות הזו.
משרד הבריאות אוהב את האונקולוגים. אני לא. אני אפילו חושב שהם מזיקים לחולי סרטן, ויש לכך תימוכים מכל כיוון. אפילו כתבתי בספר שלי ,ובחרתם בחיים" על הסטטיסטיקאי שהצביע כי האונקולוגים מקצרים, בממוצע, את חיי חולי סרטן פי 4. פי ארבע. אז איך אני יכול לאהוב אותם ואת משרד הבריאות? ואז משרד הבריאות מזמן אותי לשיחה/ משפט.
משרד הבריאות אוהב לתת חיסונים. אני לא אוהב. אני חושב שכל חיסון מזיק. פוגע במוח. ד"ר אנדרו מולדן כתב ספר בשם זה. נרצח בגיל 49. בקנדה. כי הוא היה איום כלכלי על יצרניות החיסונים.
אז איך משרד הגיוני יכול לאהוב אותי אם אני נגד כל החיסונים והם בעד.
אני בעד חיזוק מערכת החיסון. בגלל העליה התלולה לירושלים המידע לא הגיע למשרד הבריאות, שנמצא ממש שם, לא רחוק מהצומת בכניסה לירושלים. שכולם ידעו שהוא שם.
אם אני קובע שמחלת קרוהן נגרמת ע"י חיידק ממשפחת השחפת הנמצא בחלב, ופיסטור לא שווה כלום עבורו, וראשי משרד הבריאות יודעים שאותו חיידק (MAP) מצוי בחלב של פרותינו האומללות, שטובלות עד הברכיים בהפרשותיהן האחוריות, וראשי משרד הבריאות לא מזהירים את ציבור האימהות והן אוכלות שיט כשהילד או הנער שלהן אוכל אותה (חולה קרוהן), אז איך הם יכולים לאהוב אותי ואיך אני יכול לאהוב אותם. ולכן הם מקימים ועדות. המזל שלהם שאני אדם פשוט ולא יכול לזמן אותם לשימוע עם שיניים אצלי בבית, שימוע בסיוע השופט אמנון סטרשנוב שנולד בעיירת מגורי, שיוכל לפטר את כולם, כי הם מכשול בריאותי בעיני.

אני קובע שאם אין מוצרי חלב אז אין סוכרת נעורים, וגם כשאין טונה ולחם לבן ואין מוצרי חלב, לא תמצאו חולה סוכרת נעורים בארץ הקודש, והם, ראשי המשרד, טוענים שד"ר אבני מדבר שטויות, אז איך תשרור אהבה בין שני הצדדים? מזלם שהם יכולים לזמן אותי ואצלי בבית אין מקום לכאלו שפוגעים באזרחי ישראל.

התחלת להבין, גברת נטליה סמואלוף למה הם מזמינים אותי?
לא בגלל רשלנות רפואית. או אונס, אלא בגלל מילים, שלפעמים חורגות מהטעם הטוב. ופגיעה בכבוד המשרד ופעילים מטעמו.
אני מודה. לעיתים המילים שלי מאד פוגעות. כי אני קצת מרוקאי בדם למרות שנולדתי בפוזנן.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן