נקיון כמו לכבוד פסח

הייתי ממש המום. אך מה שמשגע שזה לא היה חדש לי. זה קרה כל פרק זמן. אולי כל שנתיים. אולי חמש.
ואם תשאלו אותי איך זה קורה, התשובה התמידית היא: אינני יודע. ממש לא זוכר.
איך זה וזה וגם זה נכנסו למגרות השונות בבית או היאך הם הגיעו למדפים או לארון, כשהמפתחות של הבית, של הדלת, כי הדברים הללו לא נכנסים דרך חלונות או חרירים בלתי נראים, הם בידי או בידי בעלת הבית.
אבל ההלם הזה ממש זהה להלם של אותם האנשים שלא יודעים או לא זוכרים איך זה וזה וגם זה חדרו לתוך גופם, ממש מתחת לעורם, בלי ששמו לב. מאיזו מסעדה הם הכניסו את זה ואת זה, ומהיכן באו כל השומנים שפתאום אמרו להם כי הכבד שלהם שומני וכי יש ציסטות בכליות או בשחלות או בשד. וגם, כמו שכתב עומר בן ה 31, מאיפה נתקעו לו 50 אבני מרה בנתיבי המרה בכבד ואילך.

חברים- אין ברירה. חייבים הכנת הגופה לפסח.

וכך כותב עומר:

לאחרונה הגיע אלי חבר שלא ראיתי הרבה זמן ובין הדברים סיפר לי על ניקוי אבני מרה שעשה בעצמו לעצמו…. לפי אנדריאס מוריץ במקרה היו לי בבית את כל המצרכים : תפוחי עץ + מסחטה , מלח אפסום, ( מגנזיום סולפט, שמן זית מעולה ואשכולית ולימון אורגניים או לא מרוססים, אם יש כזה דבר….. חקרתי קצת כמה מתכונים בגוגל וכשראיתי שכולם זהים החלטתי להשתמש בהנחיות לפי הכתבים האלה: Http://cafe.themarker.com/post/848863/ *את החוקן מומלץ לעשות בשעה 16:00 מבחינת הסדר זה יוצא בין הרגע שמפסיקים לאכול 14:00 ביום השישי לבין שתיית הכף הראשונה של מלח האפסום. 18:00 פשוט לא יאמן האבנים הירוקות המנצנצות קריסטלים יפייפיים חשוב לציין שאני בן 31 בריא לחלוטין, לפחות בגופי… לא מעשן כלום כבר 6 שנים טבעוני לגמרי כבר שנתיים אשמח לשלוח לך תמונה או שתיים של האבנים המדהימות אם רק תחזור אלי במייל ישיר אוכל לשלוח לך חזרה… עשיתי בדיוק מה שהיא כתבה , לא כאב בכלל והיה מהנה לגמרי, מדהים… לי יצאו איזה 50 אבנים אבל אני מאמין שלרוב האנשים יצאו מאות אבנים וגם יזדקקו לטיפול נוסף… בהצלחה

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן