עוד כמה שורות על מגנזיום.

בינינו, אין ספק שהיא לא נורמלית. מזלה שלא אשפזו אותה.
היא אפילו מצאה זמן לכתוב ספר.
היא גם רופאה, ממש כמוני, וגם נטורופאתית, וגם לה כאב הלב. כמו שלי, ולי כאב בגלל עם שלם בולס חלב ללא חשבון ועוד שואל מדוע מלאו מזדרונותינו חולים. ולה כאב בגלל שלכולם בעולם המערבי חסר מגנזיום.

קוראים לה Carolyn Dean. כשהיא סיימה לעיין ב- 1000 מחקרים בנושא מגנזיום שכתבו שני דוקטורים בעלי שם משפחה זהה, אלטורה, היא הייתה המומה. איך הרפואה לא אמצה אל ליבה את המגנזיום, במקום תרופות עתירות תופעות לוואי עד מוות.
הזוג אלטורה הסכים לרשום הקדמה לספרה של ד"ר קרולין דין, בהנחה שהספר יגיע לידיים רבות, לעיניים רבות גם כן והמסר של הספר יתנחל בלבבות הקוראים. אדם הוא האחראי לבריאותו. הרופאים הם הגורם למחלות יאטרוגניות, כזו שנוצרה בגלל טעותם. בטח שמעתם שהרופאים הקונבנציונלים טוענים כי מחלה אוטואימונית היא מידי שמיים? הצחיקו את האלוהים בטמטומם!!!

מחסור במגנזיום משנה את התנהגות הגוף, את מצב שומני הדם, את ההולכה בעצב, בשריר ואפילו, המחסור, לא מאפשר זקפה אנושית, הזכורה לטוב. כן, השלמת מגנזיום משפר את תפקוד המערכת החיסונית. גם מסייע להחלמה אחרי התקף לב, גדול כקטן, וגם, מפריע לתהליכים חוסמי כלי דם.

מחקר אחד דן במה קורה במוח שמוסיפים לו מגנזיום- הפחד נהיה קטן יותר. הדאגה מצטמצמת. מה אתם אומרים- לא מוכנים לקנות מגנזיום לכל המשפחה?

מחקר נוסף- חסר מגנזיום הוא האבא והאמא של אלרגיות, אסטמות, דלקת ריאה כזו שלא מתפנה וממשיכים להשתעל שבועות, וכן, בתמיכת החיטה והחלב, חסר מגנזיום שעבר מהאמ לתינוק קשור למות עריסה. לא נורא, אמר הגבר, נעשה עוד ילד…

הגרורות של גידולים- אוהבות פרוקטוז. אם חסר מגנזיום בתאי הגוף, הגרורות זורמות בקלות למקומות חדשים.

הספר שכתבה ד"ר מרילין דין, The Magnesium Miracle, תפס כמה רופאים פנימיים וגם קרדיולוגים, בגרוגרתם, ושינה את יחסם לחוליהם. כמו שבקש הרמב"ם- התחילו בשינוי תזונה (וכדור מגנזיום הוא תוסף תזונה) ואל תתחילו במתן "תרופות", הם מתחילים את הטיפול במתן כדורי מגנזיום. ויראו כי לא רע, כי בעצם טוב. ואפילו טוב מאד.
מה עוד שהמגנזיום זול, זמין, ללא תופעות לוואי. כי שלשול הוא לא בעיה רפואית, ומחייב צמצום מספר כדורי מגנזיום, למי שהתלהב ורצה עוד, סתם כך.
פרופ` ברברה לוין, מאוניברסיטת קורנל, שסקרה רק מחקרים גדולים, מצאה כי תוספת מגנזיום מצמצמת סיכון לאירוע לבבי ומורידה משמעותית את לחץ הדם הגבוה, שכול כולו עלה גבוה בגלל מחסור במגנזיום.

מספרת פרופ` ברברה לוין, כשחיוך על שפתותיה, אחרי שהיא לוקחת את 800 מ"ג מגנזיום שלה ליום, כי כאשר כלי הדם נפצעים, בגלל הרדיקלים החופשיים, שהם כמו מוסלמי ממוצע ששמע משהו מקלל את הנביא שלו, הם דורשים ריפוי מיידי!!! הגוף שולח לשם את יחידות החירום- את הכולסטרול ואת הכדוריות לבנות. אלא שבגלל חסר מגנזיום יש עודף יחסי של סידן, ויש במקום הנזק שקיעת הסידן, כמו בקומקום, וכך ממשיך לו תהליך האטרוסקלרוזיס. מגנזיום בכמות הגונה היה מונע שקיעה. לא חראם על הקרדיולוגים כשהנושא רשום בספרות הרפואית? גם באינטרנט. ואפילו פרופ` לוין, יהודיה אמריקאית, תומכת?

הפרעות קצב ומגנזיום? על כך כבר יודעים כולם. כתבתי, לא? מי שעדיין צמוד למרשמים הם הקרדיולוגים, ברובם, וגם רופאי המשפחה, כולם.

בטח אתם שואלים מדוע אני כותב גם בנושא זה, על המגנזיום? זה בשביל שתמשיכו בעבודתכם הרגילה, תקראו בקצרה את הסיכום הזה, תרוצו לבתי טבע לקנות מגנזיום. כך תרוצו הרבה פחות לבתי רופאים, שהם ההפך הגמור מבתי טבע. אצל הראשונים החולי והמוות, בבתים השניים סיכוי לבריאות.

חייכו ותהנו מהחיים. הם לא ארוכים.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן