עוד על הפפילומה שעל הצוואר של הבנות..

לא תאמינו עד כמה השם חשוב.
יותר מאשר אתם חושבים או מאמינים.
תשאלו את הנומרולוגים. אם לא תביאו להם את השם שלכם וגם של האמא האמיתית שילדה אתכם- אין לכם בכלל מה לבוא ולבקש מידע.
ואם הנומרולוגים יודעים את חשיבות השם, למה חשבתם שאלו העושות הון עתק ממוצרים מיותרים (וגם קטלניים) לא מבינות את עוצמת ההשפעה של השם, בייחוד כשמצרפים לו את המלה הקטנטונת "סרטן".

תראו לי אחד בכל העולם שיודע קרוא וכתוב שאם תאמרו לו שיש לו סרטן, לא ירעד/ ישקשק/ יחוש את המוות??

נטעו בנו את התחושה כי סרטן שווה למוות.
וזה בכלל לא נכון. שרה חמו וד"ר קלי וד"ר מקס גרסון וד"ר באדוויג וד"ר גונזלס ועוד כמה חכמים, שמכניסים את האונקולוגים כולם לכיס האחורי הקטן במכנסי ג`ינס הדוקים סללו עשרות דרכים להבראה מכל סרטן.

האונקולוגים הם אומללים, כאלו שיעים ששטפו להם את הראש, שלא מאמינים בסודה לשתיה או באנזימים או בחוקני קפה וצמודים עד יום מותם לעטיני יצרניות הכימו- רצח (והם קוראים לזה "תראפיה", כימותראפיה, כלומר הבראה כימית).

כך שכל העולם היודע קרוא וכתוב חושש מסרטן. את הפחד, כאמור, נטעו האונקולוגים. "תראו" הם אמרו, אומרים, יאמרו "המון חולי סרטן מתים. אין מה לעשות. הסרטן נורא חזק". הם לא מספרים כי כמעט כל המתים "טופלו" על ידם. עצה קטנטונת, הישמרו מאונקולוגים.

כך שברור שהחיסון נגד אחד או שניים מהנגיפים ממשפחת הפפילומה, מתוך אולי 15 שאוהבים לתקוף את צוואר הבנות (צוואר הרחם) לא היה זוכה לעדנה ובטח לא היה נמכר ומעשיר את יצרניו, אם היה נקרא חיסון נגד שתי פפילומות. אבל כיוון שנמצא קשר קלוש בין צבר נגיפי הפפילומה לבין סרטן צוואר הרחם, הקופירייטרים של יצרניות הזבל החיסוני, העניקו לחיסון את ההגדרה המהממת "חיסון נגד סרטן צוואר הרחם". וזה מפחיד. וזה מזכיר לי את הניסיון להגדיר את ההליקובאקטר פילורי, המצוי במרבית היהודים והגויים, כגורם לסרטן הקיבה.

ראו מה יש לנו- חיסון נגד 2 נגיפים בלבד. לכמה זמן הוא מחזיק? אולי כמה שנים.
ומה יקרה עם הקטנטונת תזדיין בכל מסיבה לוהטת ותקלוט כל מיני פפילומות מכל מיני מיוחמים?
מכסימום תקבל את הדלקת.
מה יקרה לה?
גג תוך שנתיים היא תבריא מאותו הזיהום!
לבד?
כן, לבד. אבל אם ניתן לקטנטונת המיוחמת קצת ויטמין D וויטמין C ואבץ וקצת שמן דגים ועוד איזה נר קטן וקפוא של שמן קוקוס, פעמיים ביום, 10 ימים, ההחלמה תקח המון הרבה פחות זמן.

ואם הקטנטונת שלנו מקפידה על שימוש בכיפת מגן זכרית, כיפת הברזל המכונה קונדום, הרי אותו לטקס טוב פי שלוש מאותה או אותן הזריקות, שלא לדבר על המחיר והפגיעה הגופנית ש"מעניקה" הזריקה המחורבנת.

בסך הכול יש מעט נשים עם סרטן צוואר הרחם. ניתן לזהות אותו בקלות עם עושים בדיקת PAP כל שנה או שנתיים. זיהוי פירושו טיפול מקומי ושלום על ישראלה.

בארה"ב החיסון המזויין עלה בחייהן של 138 נערות אמריקאיות. בטוח שעוד הרבה לא קשרו בין מוות לחיסון. סתם מתו כך לפתע. בסביבות 3000 נפגעו משיתוק, עד ריתוק לכיסא גלגלים ופגיעות נפשיות.

ביפן, אחרי כמה הדגמות חיות והבנת הסכנות, משרד הבריאות שם עצר את החגיגה.

לנו יש ליצני צמרת במשרד ההוא.
אני מניח שאחרי הקרב החם שאוהבי העם עשו כנגד שונאי הילדים, בנושא ה"פולי", אותם הקדקודים הרקובים לא יעיזו לרמות את האימהות היקרות, שחלקן עלול לאבד את בנותיהן לעד או לטובת יצרניות כיסאות גלגלים, ויסלקו את החיסון העלוב נגד סרטן צוואר הרחם מתוכנית החומש של המשרד.

בגלל אני כירורג אני לא יכול להזריק את החומרים נגד הפפילומה לתוסיק של שרת הבריאות. אבל הייתי שמח להזריק את המטען לכל בכירי המשרד, בשני העכוזים, תוך מעקב צמוד אחרי התנהלותם החיסונית.

בקיצור, הארגונים הממשלתיים בארה"ב תכננו שבעקבות מסע ההפחדה 80% מהנערות בגילאי 11-12 יהיו אחרי 3 זריקות "פפילו" תוך זמן קצר.
אלא שמרבית אמהות אמריקה לא נבראו באצבע, כך שרק שליש מאימהות של נערות בוגרות אישרו דחיפת שלוש מההן לגופן של בנותיהן.
הרבה אימהות בכו. לא מעט התאבלו. טמטום ואמונה ברופא- מסוכנת. יש רופאים שהם מלאכי השרת, אך רובם הם "שיעים" בשירות היצרניות.

ממצא מעניין. אם הנערונת נחשפה לנגיף מספר 16 או 18 ותקבל את החיזון- הסיכוי לפתח טרום סרטן עולה בכמעט 50% לעומת הלא מחוזנות.

הן, היצרניות של גרדסיל, טוענות שהחיסון מוריד 70% מסרטני צוואר הרחם. על פי התוצאות עד היום, ורק מעט שנים חלפו מאז הכנסתו לסל ולתחת, החיזון לא מנע ולו מקרה אחד של אותו הסרטן.

ולאוהבי אנגלית כמה שורות מהמאמר של ד"ר מרקולה.
האמינו לי- משרד הבריאות הוא מכשול גדול לבריאות.

Health problems associated with the Gardasil vaccine include immune-mediated inflammatory neurodegenerative disorders, suggesting that something is causing the immune system to overreact in a detrimental way—sometimes fatally. Last year, UBC research also revealed that Gardasil may cause a type of inflammation in the brain involving blood vessels (cerebral vasculitis) that can lead to death.

The girls, who were on average 18 years old, died within two to 405 days after their last
Gardasil injection
•Between May 2009 and September 2010, 16 additional deaths after Gardasil vaccination were reported. For that timeframe, there were also 789 reports of "serious" Gardasil adverse reactions, including 213 cases of permanent disability and 25 diagnosed cases of Guillain-Barre Syndrome
•Between September 1, 2010 and September 15, 2011, another 26 deaths were reported following HPV vaccination
•As of July 7, 2013, VAERS had received 30,320 reports of adverse events following HPV vaccinations, including 138 reports of death,8 as well as 935 reports of disability, and 557 life-threatening adverse events
Deadly blood clots, acute respiratory failure, cardiac arrest and "sudden death due to unknown causes" have all occurred in girls after they`ve received the Gardasil vaccine. These are atrocious risks when cervical cancer can be prevented with early detection of pre-cancerous cervical changes through routine pap screens.
The bottom line is that the HPV vaccine is largely ineffective, potentially very dangerous, both for girls and boys, and a major waste of money. Of course, you need to do your own careful research to weigh the benefits and risks of HPV vaccination for yourself, but I simply cannot recommend this vaccine for anyone

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן