על הסרטן. דווח NCI

המכון הלאומי של ארה"ב איננו ד"ר אבני ועוד כמה שכמותו.
הוא מכון ענק עם המון רופאים וחוקרים מהשורה הראשונה, שורה שאני טוען שהיא אסון לחולי הסרטן בכל העולם הקורא אנגלית גם. המכון קיים בזכות המיליארדים, מתקציב ממשלת ארה"ב ומתרומות של אלו של אנשים ששכנעו אותם שאוטוטו ימצאו את המשהו נגד הסרטן.
ואני טוען, שכל הנשמות הטובות מ NCI הם הגורם העיקרי לחיסול חולי סרטן בישראל.
אבל זה אני, ואני כפול המון כמוני בחיים לא נהיה אפילו לבנה אחת מאותו מבנה אמריקאי ענק ורב יכולות שכנוע.
כמו שמובן לכל הקורא באתר שלי, הגידול הסרטני, לדעתי, הוא הילד שגידלנו. לכן מלחמה בו היא דבר אווילי. במלחמה לרוב החולה עצמו עצמו הוא הקרבן המובא לקבורה, אחרי שחטף ים של חומרי מוות.

סרטן מהווה נסיון של הגוף לשרוד. האם יתכן כי התקפה מבחוץ (כרות, שרוף, הרעל) היא התנהלות על פי היגיון ניאנדרטלי?

את הקטע הבא הביא ניב, מאתר "אמת אחרת".
קיצרתי קצת. שווה עיון.
————-

על-פי דוח חדש של המכון הלאומי לסרטן של ארה"ב (NCI), יתכן שמספר משמעותי של אנשים שקיבלו טיפול בסרטן בעשורים האחרונים לא היו כלל חולים במחלה. מחקר ממלכתי זה, אשר פורסם אונליין על-ידי כתב העת של ההתאחדות הרפואית האמריקנית (JAMA), מזהה שני גורמים מרכזיים לגידול באפידמית הסרטן: אבחון יתר ואבחון מוטעה. שני אלה גרמו למליונים, שלא היו חולים בסרטן, להיות בטעות מטופלים על-ידי ניתוחים, הקרנות וכימותרפיה.

הדוח חושף מספר כשלים משמעותיים של האופן שבו מאבחנים סוגי סרטן שונים. למשל, לעתים מה שמאובחן כסרטן השד אינו אלא השלב הפרה-סרטני הקרוי DCIS (Ductal Carcinoma in situ), שהוא גידול אשר אינו שולח גרורות בדרך-כלל, אך מהווה סכנה פוטנציאלית (הערת מתרגמת). אולם, מליונים של נשים עם DCIS אובחנו בטעות כלוקות בסרטן השד וטופלו למיגור תופעה, שלא היתה פוגעת בשום צורה בבריאותן. בדומה לזה, גברים המפתחים מצב טרום סרטני של סרטן הערמונית הקרוי HGPIN (high-grade prostatic intraepithelial neoplasia), לעתים קרובות מטופלים בטעות בסרטן עצמו.

"לפי צוות מטעם המכון הלאומי לסרטן, מקצוע האונקולוגיה בארה"ב זקוק לשורה של רפורמות ויוזמות למיגור בעית אבחון היתר וטיפול היתר בסרטן", מסביר Medscape.com. "הצוות קובע, כי מצבים טרום סרטניים שונים, כמו DCIS וHGPIN, אינם צריכים להיקרא יותר `סרטן"`.

שוב מוכח, כי טיפולי סרטן קונבנציונאליים מהווים גורם מרכזי לסרטן

אלה הודאות מרעישות, במיוחד כשהן באות מן המכון הלאומי לסרטן, הממומן על-ידי הממשל האמריקני, הנוטה להעדיף את הדגם הקונבנציונאלי לאבחון וטיפול בסרטן, למרות שהוכח ככשלון. אולם חמורה יותר היא האמירה, שמליוני אנשים בריאים טופלו ברעל ובהקרנות נגד מחלות שמעולם לא היו להם, אשר גרמו לרבים מהם לפתח סרטן ולמות ממנו.

מכל זה יוצא, שהתפיסה של "אבחון מוקדם" מוטעית מיסודה, שכן שיטות אבחון רבות נכשלות בהבחנה בין תאים סרטניים שפירים וממאירים. פירוש הדבר, שאנשים רבים, המאובחנים בטעות עם סרטן, יפתחו בסופו של דבר את המחלה כתוצאה מן הטיפולים שיקבלו עבור סרטן שלא היה להם – תופעה המוכיחה את האבסורדיות של הדגם כולו.

"אפילו במקרה של איתור מוקדם של גידול למיגורו על-ידי ניתוח, כימותרפיה ו/או הקרנות,
ידוע שתת-האוכלוסיה הקטנה של תאי גזע סרטניים בתוך הגידולים הללו תועשר ותהפוך ממאירה יותר בעקבות הטיפול הקונבנציונאלי" מסביר סייר ג`י (Sayer Ji) ל-GreenMedInfo.com.

"למשל, לא מזמן מצאו חוקרי מרכז ג`ונסון לסרטן של ה-UCLA (UCLA Jonnsson Comprehensive Cancer Center), שאורכי גל של הקרנות הרדיותרפיה הופכים תאי סרטן השד לתאי גזע סרטניים ממאירים פי 30 מאשר לפני הטיפול."

לדידו של Ji, המחלוקת המהותית טמונה בתפיסתו המוטעית של הדגם הקונבנציונאלי את הסרטן כסוג של מתקפה מבחוץ על הגוף, שצריכים להילחם בה בתקיפות בעזרת טיפולים קשים, בזמן שהוא מהווה , למעשה, מכניזם הישרדות. למשל, כשהגוף לוקה באופן תמידי בחסר של חומרים מזינים, או כשהוא נופל תחת הכובד של קרינה, קרצינוגנים (חומרים מסרטנים שגורם למחלת הסרטן – הערת מתרגמת) ורעלים אחרים שמקורם בסביבה ובמזון, יכול להתפתח סרטן כתגובה לתנאים מזיקים אלה.

"כל תפיסת העולם שלנו את הסרטן צריכה להשתנות מאויב ש`תוקף` אותנו ועלינו להילחם נגדו, למשהו שגופנו עושה, בעיקר כדי לשרוד בסביבה פחות ופחות תומכת, דלה בחומרים מזינים ורוויה בקרצינוגנים וקרינה", מוסיף Ji.
—–

באמת שאהבתי את נביטת ההיגיון במכון הלאומי לסרטן.
מתחילים שם להבין את הטמטום האונקולוגי- אתה בא אליו בחרב ובחנית במקום באהבה ובשכל.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן