על מחלת אלצהיימר….

היפגשו שניים יחדיו בלתי אם נועדו?
ככה חשבתי לי הבוקר כשעיינתי קצת יותר עמוק במאמר על מחלת אלצהיימר.

היא עמדה על הבמה. זה היום רק שלשום. יחד עם עוד בחור.
שני פורצי דרך, כך הם הוגדרו.
הוא עם הטפטפות.
היא עם אלצהיימר.
הבחור של הטפטפות עלה ופיתוח ממצא מקרי, בצורה מרשימה. דרך מבריקה להשקיה. חובקת עולם.
היא, שנראתה כך כך עלובה, שלא הייתי מעלה אותה על הבמה, הייתה שותפה לפיתוח תרופה, שבעיני שווה לתחת. ה"תרופה" שאינה כלל תרופה, כי תרופה אמורה לרפא (לא?), מזרימה הון עתק, העובר מכיסי האומללים לכיסי הרמאים.
אבל אין זו אשמת האומללה ההיא, שאין ספק שהיא חוקרת טובה, ואולי אפילו מצויינת.

זה היה ראשון הנפגשים. אשת אלצהיימר.

הנפגש השני היה מחלת Lyme, שאיכשהו הגעתי אליה. זו מחלה שהגורם לה ידוע. אפילו נזכרתי שלמדתי עליה כשעוד הייתה לי בלורית, בעין כרם, בירושלים.
יש כזה פרעוש שעוקץ. בבטן יש לו חיידק. קוראים אותו בורליה. Borrelia. עוקץ ומעביר את החיידק. עם הזמן התפתחו כמה תת סוגים בורליות. ממש כמו המוסלמים, הם נוטים להתפצל. בהתחלה לסונים ושיעים. אחר כך לכל מיני כמו אל קעידה ועלווים ודאעש ואל נוסרה והשד יודע עוד כמה זעירים של בית המקדש במרחבי סיני. אבל הבורליות לסוגיהן לא כורתת ראשים או ידיים. אין אצלן תוקפנות הדדית. הן תופסות פריירים אנושיים, ועושות בהם שפטים. גדולים או גדולים יותר. ולפעמים גם סתם אדמומיות מתפשטת וכאבי פרקים, ועם התלונות הולכים לדרמטולוגים, לאורטופדים או לראומטולוגים.

החיידק ההוא שייך למשפחת הספירוכטות. כאלו שיכולות לקבל צורה מפותלת, מסולסלת. חיידק נוסף השייך למשפחה הטובה ההיא, שלא סתם קפצה לי אסוציאציה למרבית המוסלמים, הוא חיידק הסיפיליס. זה שבסוף דרכו פוגע במוח, כמו למשל במוח של אידי אמין. את הסיפיליס המוחי של אותו מנהיג עלוב נפש ורב שאיפות, המגלומן, זיהו במעבדות תל השומר, כמדומני.
וכמו שחיידק הסיפיליס מגיע בשלב מסויים (השלישי) של התפתחותו אל המוח, כך גם הבורליה.

נכנסת לה הבורליה אל המוח. היא עושה נזק קטן במוח, בקליפה של המוח. אז באים תאי יחידת משמר הכנסת ותוקפים אך נלכדים ברשת הפולש. אז תאי המוח מפרישים כזה חומר צמיג, שהוא האנטיביוטיקה המקומית, היוצר כזה פלאק, גוש, שרואים אותו בבדיקת מוח ואומרים שיש אלצהיימר.

זאת אומרת שאלצהיימר היא מחלה זיהומית. נגרמת ע"י חיידק.

באמריקה של אובמה יש כל שנה חצי מיליון חולי מחלת Lyme, וזה הרבה יותר מחולי סרטן שד שם.
בספירת אוכלוסיית הפרעושים באמריקה, הבינו שאין מספיק פרעושים בשביל כל החולים ואז חפשו אותו בתוך ההפרשה הזכרית מהבולבול ובהפרשות מאיבר המין הנקבי והופ… מצאו בחולי Lyme את הפושע, את בורליה,וזה כבר נשמע הגיוני, כי האמריקאים עושים סקס יותר מאשר מספר הפרעושים הללו.
צא ולמד- המחלה ההיא היא גם מחלת מין, ממש כמו הסיפיליס. וכמו שהפרעוש מעביר אותה, גם האמריקאים מעבירים אותה. ואני מדבר על תקופת אובמה כשהדברים הללו נחשפים. האם אובמה יהיה הנשיא הראשון שייכנס לכלא? איך אדע? אבל זה ממש לא קשור לחיידק ולאלצהיימר ולמחלת Lyme.

מדענים בשוויץ חפשו את הבורליה במוח של חולי אלצהיימר. למזלם הם מצאו את החיידק כמעט אצל כולם, וכך שמכול הכיוונים עושה רושם שאלצהיימר היא מחלה זיהומית.
ואם טיפול אנטיביוטי יכול לסייע בהקלת הסבל של חולי Lyme, נראה הגיוני שטיפול במונוציקלין, למשל, למשך כמה חודשים, עשוי להקל על מחלת אלצהיימר, שהיא, כצפוי, אינה כבר מחלה "מן אללה" אלא מחלה זיהומית פשוטה.

וכאן נכנס לתמונה ד"ר פייף, שקוראים אותו באמריקה ד"ר קוקוס , והוא תרם, יותר מהאומללה שעלתה על הבמה במסווה של פורצת דרך, לשיפור אדיר במצבם של כמה חולי אלצהיימר. למה כמה? כי מרבית חולי אלצהיימר, ובני משפחתם, עדיין מאמינים שנוירולוג יודע משהו על מחלת אלצהיימר. אצל ד"ר פייף לקחו שתיים או שלוש כפות שמן קוקוס איכותי, אורגני, כבישה קרה, בצנצנת זרוכית (הכוונה לזכוכית), והופ… תוך פחות מחודשיים (37 יום מניסיונה של רופאת ילדים אחת) יש להם Almost non Alzheimer.
אם ד"ר פייף היה יהודי, הייתי מעלה אותו על הבמה ההיא, במקום האומללה ההיא. לתפארת מדינת ישראל.

מה אנחנו יודעים על הקוקוס (קו-כוס?)?
שיש בו חומצות שומן קצרות ובינוניות, ואחת, קוראים אותה משהו כמו חומצה לָאורית, היא קטלנית לחיידקים , כמו הליקובאקטר פילורי וגם לנגיפים, כמו נגיפי איידס והפטיטיס.
וכך שמתן המן שמן קוקוס, שהוא האנרגיה הכי טובה למוח, גם דופקת ת`צורה לבורליה, שחושב לעצמו שהוא כל יכול.

כדי לעשות את האלצהיימר למשהו יותר מעיך, יעני ניתן למעיכה, הסתבר שהכורכומין, יתברך שמו, נמצא מעניק עוצמה נדירה לאותם תאי ההגנה במוח (משמר הכנסת), וכך שבמקום להילכד במלכודת אותה בונה הבורליה, הוא מחסל אותה חיסול מלא נחישות ללא הומור.

וזה מה התכוונתי כשכתבתי- היפגשו שניים יחדיו בלתי אם נועדו?
יש אלוהים.
הוא שברא בתבונה.
והאבולוציה היא בסך הכול קצת כמו ה- GMO, השינוי הזעיר. כי מהתירס אף אחד עוד לא עשה תפוח עץ או תפוח אדמה.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן