על ממוגראפיה וסרטן השד…

על סרטן השד

הראו לי מי לא אוהב שדיים, מקור ההזנה בימים ראשוניים וטרופים.
כן. אפילו הבנות יונקות בעת הינקות.
אבל מי שהכי אוהב את השדיים הם אנשי התעשייה. אנשי המעש. אומרים עליהם ששיא הנאתם היא המעיכה והמכה הקטנטונת, ההקרנה.
התעשייה הרפואית, ובעיקר תעשיית הסרטן, "ניזונות" מהפחד המושתל ללא הרף בלבבות הנשים. חובה ללבות מדי פעם את "אש החשש" הדועכת. גם בטלפון:
"גברת, מדוע אינך עושה ממוגראפיה? כבר לא עשית שנה או שנתיים. את רוצה שהסרטן יפתיע?"
גם בטלוויזיה הם מעבירים את המסר. גם האגודה ההיא למלחמה, שבודדים מאלו שצולמו על ידה נותרו בחיים.

רציתי לדבר על ממוגראפיה, כי רק לאחרונה הבנתי איך ה- business plan מתנהל.
הממוגראפיה, וכל הסובבים אותה, היצרנים של המכשיר ושל חומרי הגלם, אחיות המעיכה, הרופאים המפענחים, המזכירות, הוא עסק המגלגל מיליארדים.

המעיכה וההקרנה עצמן תורמות גם הן להופעת סרטן השד שבכלל לא רצה להופיע. מעכו לאישה את התאים הבריאים בשד, פגעו בזרימת הלימפה המנקה את השד, ואז נתנו את השוֹט, השוֹאוּ, את הקרינה המייננת יעני מיקרו-הירושימה או מיקרו-נגסאקי (יוצאות ברה"מ לשעבר יעדיפו את המיקרו-צ`רנוויל).

והיום מפתחים מכשיר ממוגראפיה חדש שעושה צילום שדיים פנורמי, בתוספת של עוד 30% הקרנה. מחיר קרני הרנטגן הנוספות על חשבון הבית. יש הקופצות על המציאה החדשה???

נקדים ונאמר- באוסטרליה עשו מחקר.
וכל רופא, כולל אני, האומר/כותב ש"נעשה מחקר" בהכרח משכנע יותר, אלא שמרבית המאמרים, כמו שאומר פרוקטולוג עם ניסיון, באמת שווים לתחת.
באותו מחקר אוסטרלי, שהיה הפעם באמת טוב, השוו את תכולת השד שנכרת מבחינת כמות חומצות שומן חיוניות ממשפחת אומגה שלוש. רקמות השד שנבדקו היו מנשים עם סרטן שד ומנשים שעשו צמצום שד, באותה קבוצת גיל ממוצעת. ואכן נמצא הבדל משמעותי. נשים ש"טפחו וגידלו" בשד גוש סרטני, סבלו מחסר אומגה 3.
צא ולמד- יש משהו בדברי הממליצים לצרוך שמן דגים.

החוקרים החכמים יותר כבר סיכמו מה נחוץ לנשים כדי לצמצם מאד את שכיחות סרטן השד. מה שברור- סרטן שד וסרטן בכלל לא ניתן לרכוש. אין קונין. אין מוכרין. סרטן הוא משהו שבעליו חייב לגדלו בתחומי גופו, להצמיחו, להתפיחו ולבשלו על אש קטנה או אש גדולה, גם בהתאם לכמות הכעס והטראומה שלא נפתרה. תזונה גרועה גם. זה כל הסוד.

כלומר אם משרד הבריאות בישראל היה ממליץ על דא ועל הא, מספר הנשים הנקברות כל שנה בגלל טיפול (טיפול אונקולוגי) בסרטן השד, במקום להיות כמעט 1000 לשנה, היה פוחת בין 70-88%. כלומר במקום 1000 מתות, רק 120-300. נסבל. בכל זאת זו קדמה.
זו תהא גדולתו של משרד הבריאות בעתיד.

במשרד הבריאות יושבים אנשים די קבועים, מכל ענפי הרפואה.
הם הפכו לפקידים במידה מסוימת, אדמיניסטרטורים.
הם התרחקו מהרפואה. טיפה.
לכן הם קָשובים לבכירי הענפים השונים ה"חיים" בבתי חולים ואָמורים להיות בשפיץ של הקִדמה.
אותם המצויים בשפיץ מעתיקים מיושבי השפיץ שבאמריקה.
והמצויים בשפיץ שבארה"ב אוהבים מוסיקה. של מוצרט גם. וכך הם נעים בהתאם לצלילי החליל של יצרניות הכימיקלים (כימותראפיה). את הכימיקלים, הסמים הרפואיים, מאשרת ה- FDA, אשר ראשיה בתום הקדנציה, הולכים לעבוד באותה התעשייה הרפואית של יצרניות הכימיקלים קוטלי אדם.

נחזור למה נחוץ לאישה כדי לצמצם עד כלום את האפשרות שהשד שלה יהיה קרקע פורה לצמיחת הסרטן ההוא.
שמן דגים בכמות טובה וגם שמן הֶמְפְ (קנביס) או שמן פשתן לחוששים לטעום מן הדגים.
ויטמין D בכמות של 10,000 יחידות, כמות שכל רופא קונבנציונלי ההולך בנתיבים שמתווים חכמי משרד הבריאות עלול לפתח שבץ מוחי אם הוא ישמע ויספור את כמות האפסים המצורף לכמות המומלצת של ויטמין זה.
יחד עם ויטמין D הולך ויטמין K2, כמו שנכתב: טובים השניים מן האחד.
יוד- חובה. משרד הבריאות שם קצת קצוץ בנושא. יש לו עניינים חשובים יותר, כמו מסיכות אב"ך כנגד סכנות סוריות או אירניות.
סלניום- חובה.
ירקות אורגניים מומלצים.
יש להיזהר ממוצרים שזכו להינדוס גנטי. כבר כתבתי על כך. חפשו באתר שלי.

אם לא יהיו חולים, משרד הבריאות יקרוס. התקציבים יצנחו. הרבה רופאים לא יהיו נחוצים. קומות בבנין הגבוה של משרד הבריאות יושכרו כדי לכסות על הגירעונות המצטברים.

וזה לא כל מה שאישה שאינה רוצה כלל סרטן משלה חייבת לעשות.
יש את הטראומות מהעבר.
יש את המועקות הנוכחיות.
את אי הגשמת חלומות.
יש חובות שהוטלו על כתפיהן שחובה לסלקן.
האישה נחנקת. זקוקה לחמצן. (סרטן שונא חמצן). הגבר חונק? מילים הורגות?
את כל הרשום למעלה חובה לפתור. לבד או בעזרת נשים אחרות, היודעות לתמוך.
אישה משוחררת ופורחת לא תאפשר לסרטן לצמוח. על קרקע בריאה תאי סרטן לא יכולים לצמוח.

בסדר, בסדר, ד"ר נכבד, אז אם ממוגראפיה out אז איך בודקים את השד?

ראשית, כאמור, לא הולכים לעשות ממוגראפיה.
מבקשים לעשות תרמוגראפיה.
חובה להבין כלל ראשון בכלכלה- אם הנשים ישראל תסרבנה לעשות ממוגראפיה, מכוני המָמוֹ` פשוט ייסגרו.
משרד הבריאות פתאום יבין (הוא תמיד מבין פתאום, בסוף…) שתרמוגראפיה אינה מעיכה והקרנה, אלא קצת קירור מקומי וצילום שדיים במצלמה טרמית. אפס מגע. אפס מעיכה. אפס הקרנה. בעתיד יפותח גיליון נייר תֶרמי שהאישה עצמה תניח על השד, והוא יאבחן אם יש לה או אין. כמו בדיקת היריון עצמית.
רק נסלק את הממוגראפיה והעולם המדעי ימציא לנו פטנטים בנושא צילום התרמי.

אמרתי לכן- משרד הבריאות הוא מכשול לבריאות. הוא דואג רק להקמת עוד בתי חולים כדי שאת כישלונותיו יוכלו לאשפז ולא במסדרונות.

ומלה אחת על ד"ר ואן דר ספיי מהעיר פורט- אליזבט שבדרום אפריקה ואשתו. הוא כבר איננו. היא עדיין בחיים. הוא היה המורה הראשון שלי לגסטרואנטרולוגיה. מנהל מחלקה כירורגית. הוא ואשתו לחמו למען החדרת התרמוגראפיה לאיתור סרטן השד. זה היה לפני כשלושים שנה. הוא כבר איננו, אך פעילותו לא הייתה לשווא. גם ד"ר זמלוויס, שדרש לחטא ידיים לפני הניתוח, הלך לעולמו בבית משוגעים שם אושפז בכפיה, לפני שכולם הבינו שהבחור צדק.

אני תפילה שנשות ישראל תחרמנה את הממוגראפיה. יש לנו את האולטרא סאונד. אפס נזקים. וגם לדרוש את התרמוגראפיה. מכונים פרטיים יצמחו. משרד הבריאות יבין. הוא תמיד מבין. בסוף.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן