על רעלת היריון.

אני מניח שכל אחת מכן שמעה על האישה בת 60, שהרתה לראשונה בחייה, ועברה ניתוח קיסרי דחוף בגלל רעלת היריון.
מיד קפצו כל מיני וטענו שזו סכנת חיים לתת לאישה בגיל זה להיכנס להיריון כי היא כמעט מתה מרעלת היריון. ומיד התחיל ויכוח על הגיל בו מותר לאישה לעבור הפריה.
אני באמת לא מתערב בויכוח מתי מותר לעבור את ההליכים הלא פשוטים אלו ואני לא בטוח שזה בריא (בעתיד יהיה בטח בטוח יותר) לאם, ולילד שיוולד.

אני רוצה לכתוב קצת על אותה רעלת היריון, שקפצה על הקשישה שלנו, אך היא קופצת, כך אומרים זקני המיילדים, על 10,000 נשים צעירות בישראל כל שנה, והם אומרים שהרעלת, בדרגותיה השונות, תוקפת 5% מכלל הנשים בהיריון.
אומרים שזו בעיה רפואית רק של נשים, בנותיה שלך חוה, אך לא של קופות או חזירות או ארנבות או כלבות או עכברות או חולדות….

לאחרונה התאהבתי במגנזיום. זה קורה לכל גבר בגילי וגם לצעירים יותר.
פתאום למדתי שמגנזיום כלוריד יכול לרפא (לרפא) אפילפסיות, וכל זאת במחיר בדיחה בלי לדפוק את המוח של החולים האפילפטיים, שזו התמחותם (לדפוק מוח) של הנוירולוגים.
פתאום למדתי שמגנזיום יכול להוריד כולסטרול ועוד יותר מדאיג (בגלל אובדן הכנסות ממכירת תרופות זבל) שאותו המגנזיום עלול להוריד לחץ דם. עלול.

על שלל השפעות המגנזיום התחלתי לכתוב תוך שאני ממשיך ללמוד.
אני חושב שאת השנאה שלי למוצרי העטין הפרתי, הבאתי לפסגה. שוטי החלב היה הסיכום של שנאה לאוייב מספר אחד של הבריאות ותומך סרטן מספר אפס (אפס זה לפני אחד)

בקיצור, נשים בהיריון נוטות לסבול מהתכווצות שרירים. הסיבה העיקרית- חסר מגנזיום. חסר קל. מריחה יומיומית של שמן מגנזיום תסלק את מרבית העוויתות.

מחקרים חובקי עולם גילו משהו מעניין. התרופה הכי טובה לרעלת הריון היא מגנזיום (עדיין סולפאט). אם מגנזיום מונע ומרפא, רק אידיוט לא יקלוט שהרעלת נגרמת ע"י חסר מגנזיום.
ומהי הרעלת עצמה- לחץ דם גבוה, חלבון בשתן, צמצום השתנה. אבל ברעלת אמיתית, שמעוררת את צוותי כל חדרי הלידה, ואת הנוירולוגים, תתכן גם בצקת מוחית ואפילפסיה.
ואם מגנזיום מונע ומרפא רעלת, ברור שאם כל אישה בהיריון תמרח את גופה בשמן מגנזיום יום יום, או פעמיים ביום (בתנאי שאין לה אי ספיקת כליות), וכך לא יהיה לה כל מחסור, אזי לא תהיה רעלת היריון.
בכך נמנע 10,000 אירועי רעלת כל שנה.

זה היה בכמה מילים על המגנזיום .
תמליצו לכל אישה בהיריון, לכל אישה אחרי היריון, ובעצם לכל אישה, נערה או ילדה, למרוח שמן מגנזיום מקורי או קצת מהול, אם מגרד.
ומה עם הגברים?
נשבע לכן, אף פעם לא נמשכתי אליהם.
חברים? כן. אבל לא יותר.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן