שמש היא אסון. מוטב בלי שמש….

הכי יפה שעושים את זה לנו, בלי שבכלל נרגיש.
זה נעשה מאד בעדינות, בהתחשבות, כולל תמונות מקסימות של אמא מורחת, מורחת על שפת הים.
הילד מקסים, נענה למריחה, וכך, כשכל הכוונה היא כאילו להגן עלינו (צבא הגנה לישראל), דוחפים את היד לכיסנו כדי להעביר את המצוי אצלנו לערימה הנאגרת בכיסם, בבנקם, שהוא הבנק שלהם.
אני זוכר את עצמי עומד בסופרפארם ומנסה להבין מה כדאי לי למרוח כדי להיות מוגן. אבל זה היה מזמן.

הדס שמה על עצמה המון. אפילו אני לוקח ממנה טיפה כדי למרוח על קצה אפי. קונדסיות מולדת. עם הדס אפשר להשתולל.
לפני כמה ימים היה נורא חם. כל כך חם שהחלטתי די. החורף כמעט תם. אני חייב שרוולים קצרים. יומיים קודם חתרתי והיה ממש חם, אפילו בזרועות, עד כי נאלצתי לטבול את הידיים במים. לצרכי צינון. טמפרטורת המים היתה 18 מעלות. המים, כמו במכונית, שמשו לצינון המנוע האנושי.
יוסל`ה בא עם החולצה האדומה, עם השרוולים הארוכים.
יוסל`ה הוא בחור מקסים, הוא הבן של אהוד, שהוא עצמו הבן של אביו, שהיה ממש יורד ים, בימים בהם כלי השיט היו בנויים מעץ והאנשים מפלדה (זו המנטרה של יואב גלנט).
יוסל`ה, שאלתי, ביום כזה חם, למה שרוול ארוך?
זה כדי להגן על העור מפני הסרטן, ענה.
חייכתי לעצמי.
גם ד"ר פישר הצליח לדפוק ת`ראש של יוסל`ה. הוא שוכנע כי השמש היא אויב. מוטב בלי השמש. ואם אי אפשר בלעדיה, קחו שרוול ארוך, כובע רחב תיתורה וגם משקפי שמש. יעני אין שמש, או לפחות יש מחסום. אין מגע.

שאלתי את יוסל`ה איפה צומחת המלנומה, סרטן העור הכי.
באלוהים, שאלה טובה, הוא ענה, כמעט תמיד במקומות מכוסי בגד. ותפס את ראשו.
יוסל`ה הבין.
איך עובדים עלינו!

האמת היא שהשמש היא הידידה הכי גדולה שלנו. היא תמיד תשמח לקראתנו, בבקר. היא תמיד תלטף אותנו, בקרניה, גם ביום חורף כשהעננים שכחו לכסות את השמים ולהסתיר ת`חמה.
ברור שחיבוק ממושך עלול לשרוף עור. לשם כך אנחנו צוברים ניסיון. אור שמש? רק עד כאן. כך וכך זמן ואשכנזי ממוצע עף לצל. אובמה ודומיו יכולים להישאר עוד. הגנת אבות טובה לבנים, אך אם יוצאי אפריקה לא ישהו מספיק בשמש, מאיפה יקבלו ויטמין D?

וכאן אני מביא כמה מילים של ד"ר מרקולה. הוא פטפטן גדול, הרבה יותר גדול ממני. לפחות בראש. גם בפה.

הוא, בימיו כסטודנט, היה רץ המון. נעלי התעמלות, גרביים, הזעה, פטריות. בציפורניים. מרח. בטח מרח כל מיני משחות, העלולות לדפוק כבד. כבד שלו, לא של הפטריות. אבל הפטריות צמחו. כאילו לא מרח. עד שיום אחד אמר לו מי שאמר כי השמש, החמה, היא הפתרון.
עשה.חשף צפרניו לשמש ואז היא הלכה, הפטריה.
שמש טובה לפטריה עקשנית.
לכן אורניות אוהבות יער, את הצל.
אפילו הפטריות הכי יקרות, כמהין, צומחות באדמה. כי שמש משמידה פטריות. וגם חיידקים כמו סטפילוקוקוס הכי ערס, היציב למתיצילין, MRSA, וגם פסוידומונס, שהוא ערס, ערס.
תראו לי אחיות טיפול נמרץ מוציאות חולים במצב מזויין לדשא של בית החולים, כדי שהשמש תלטף באהבה את עורו של הנוטה למות, בתוואי השקיעה? נאדא. הנוטים הללו תקועים בחדרים מזוהמים, עתירי חיידקים, ללא אור שמש.

המאמר של ד"ר מרקולה דן בחשיבות אור השמש לחיסול חיידקים רעים, המנצלים הזדמנות שהחולה סולק ממרחב החיים הטבעי, נמרח בכל מיני הגנות מדללות כיסים, קיבל תזונה קטלנית, לא שמע על רפואה מונעת, כי אסור להשמיעה בישראל, כי משרד הבריאות הוא נגד בריאות ובעד חולים.
הוא דן באורכי גל שהם קטלניים במיוחד לחיידקים השוכנים תחת גגות בתי חולים, גגות המונעים אור שמש.
הוא מדבר על האור הכחול, כזה שמפיקות נורות LED, אור טוב לנו.

אבלמי יקשיב לו, לד"ר מרקולה?
מנכ"ל משרד הבריאות?

צאו לשמש. תהנו מהחיים. אל תש/רפו את עורכם. קבלו את אהבת השמש במינון המתאים לכם, לעורכם.
ושימו קצוץ על משרד הבריאות, מלבד כשראשיו מודיעים שהביוב דלף לחופי תל אביב. בנושא זה הם הבסדר.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן