החלב, הגובה והערוץ ההוא.

הכי עצוב היה לי על הנהג. נהג מונית, אותו הזמנתי שיבוא ויקח אותי לרחוב הברזל 3 בתל אביב. סגרנו על 17:15. היום.
מנהל התחנה, שקיבל את הבקשה שלי, חשב שאני מותח אותו. מקציר לתל אביב, לערוץ 20? יתכן והוא לא שמע על ערוץ זה.
הסברתי לו שאני כבר די קשיש וגם רופא ובאלוהים שאיני מותח אותו.
השעה הייתה רבע לחמש. נותרה לי חצי שעה. נכנסתי למקלחת כדי להיות במיטבי בערוץ שלא ישבתי מעולם באולפניו. ועוד ערוץ 20. זה ערוץ עם אוריינטציה כמו שלי. פחות שמאלנים ויותר אוהבי ישראל כולה. איך שאני מסתבן בחלקים הכי אינטימיים מגיע טלפון מהערוץ- אל תבוא. התנגבתי במהירות והתקשרתי לתחנת המוניות. בקשתי סליחה. אמור לנהג, בקשתי ממרכז תנועת המוניות, שביטלו את נסיעתי. מצטער. זה היה כאמור, בשקיעה שהקדימה.

היום בבקר חבר התקשר אלי וספר לי על המאמר החדש בנושא חלב, בוינט.
בטח נכנסתי אצלם כדי לראות מה חדש בבייבי שלי..
מישהי בשם טל סיני, דוקטורית שהיא תזונאית קלינית, עשתה מחקר על חשיבות החלב. החלב, כך היא מצאה, מוסיף 4 ס"מ, ולא איפה שאתם ואתן חושבים/חושבות.
ואיך אני מסיים לקרוא, רינת מערוץ 20 מבקשת ממני לבוא בשעה רבע לשבע בערב להשתתף בצוות על ההתארכות בעקבות המגע עם החלב.
שמחתי. כאמור לא הייתי עדיין באולפן של אוהבי ישראל כולה. אח"כ התקשרה תחקירנית כדי להריח לאן נושבת אצלי הרוח. שאלה די הרבה. אח"כ הלכתי לאכול צהרים ואז התקשר בחור שאת שמו שכחתי, והודיע שמצאו מתראיין אחר. הפכתי ללא חיוני, מה שנתן לי פוש גינתי ובמקום להמשיך ולחפש באינטרנט עבודות מחקר על ההתארכות בסיוע החלב, התחלתי לשפר את תנאי המגורים של התרנגולות שבלול, שבגינה, כי החורף הראה כבר סימנים ראשוניים של נוכחותו, ויכולותיו. ראה אשקלון. ראה המון אקליפטוסים שצנחו לארץ בגלל כמעט טורנדו. אפילו מצידי כביש שש, שלא לדבר על שפיים, שם גרה אפרת, והיא אוהבת את מוטקה. והיא דווחה לי על סיסם הודי, שבני משפחתו הרבים הושכבו בקיבוץ.
חלפה אולי שעה ואז ההוא, מהערוץ, שאמר לי שאיני חיוני, התקשר ואמר ששוב נהייתי חיוני.
ואז התקשרתי למרכז תנועת המוניות והזמנתי מונית והלכתי למקלחת,
ועל הסוף כבר כתבתי.
הכי כואב לי על נהג המונית, שבטח נע כבר לכיוון קציר, בפקק של ואדי ערה הוא ואדי עירון, ואני דפקתי לו את הסיכוי להרוויח קצת.

מה בסך הכול אותה טלי עשתה? מה המחקר שלה תרם לאנושות, שוינט טרח לציין אותו.
היא לקחה צעירים בני עשרים, מאה שכאלו, בדקה את גובהם, ושאלה אם הם צורכים חלב.
היו בקבוצה רגישים לחלב, מה שהפך אותם לקבוצה ללא חלב.
היו כאלו שקראו, הם ו/או הוריהם, את "עזוב ת`עטינים שלי" או את "שוטי החלב", וידעו כי החלב של הפרה הוא הדאע"ש של הבריאות. המזיק הכי גדול, אחרי מחסור בויטמינים, שחֶסר בהם הוא המוות. גם אלו שקראו/ ידעו השתייכו לקבוצה ללא חלב.
והנותרים, צרכו חלב על בסיס יומיומי.
היא, טל סיני, מצאה כי צרכני החלב, בממוצע, היו גבוהים בארבעה ס"מ מאלו שנמנעו ממוצרי חלב.

זו הייתה עבודת המחקר של טל סיני.
אישית אני מגדיר אותה כעבודת בולשיט.
ראשית, לראיין 100 צעירים ולעשות עיבוד נתונים ולעשות סטטיסטיקה ולכתוב ולחפש מחקרים קודמים, זה דורש השקעה. מה שברור לכל כי מישהו בקש שמישהו יעשה את המחקר. ומדוע הוא היה זקוק למחקר, אותו המישהו? כדי לעצור את צמצום קניית מוצרי חלב, שפירושה ירידה בהכנסות. בטח נתנו לתזונאית הקלינית שחורת השיער בוכטה קטנה עבור טרחה וגזילת זמן.
כי כול היודעים כבר יודעים שהחלב גורם רק למחלות, כמו סוכרת נעורים ולויקמיה בילדים ומחלות קרוהן ועוד מחלות אוטואימוניות ואסטמה וברונכיטיס ובעצם המון מחלות, בכל איבר, בצעירים עד גיל 20. וגם דלקת בלב ודלקת פרקים….
התרומה היחידה שלו, של החלב, היא הגובה. הוא מוסיף לגובה.
ומדוע?
המתינו נא.
זה בגלל הורמון הגדילה, שמאריך את הגובה אך מצמצם את מנת המשכל. אבל זה שישאר בינינו. כי יש אמת העלולה להכאיב. להורים. הנקה מעלה איי קיו. בדוק. בהשוואה למוצצי חלב ואבקותיו.

אינשטיין כתב לזוגתו שהייתה בהיריון שלא תיגע במצרי חלב כדי שלילד שלהם לא יהיה מוח של בהמה. והיא שמעה בקולו, כי היא ידעה שהוא אלברט איינשטיין.
המחקרים בנושא החלב והגובה נעשו כבר מזמן. לא הרבה, כי הנושא, בינינו, משעמם. כך שהעבודה של טל סיני, מבחינת המחקר העולמי, היא עבודה מיותרת. היא נועדה למשוך עניין. כדי להגביר צריכה. כדי להגדיל רווחי היצרניות.

בשנת 1929 (כן, לפני כמעט 90 שנה) בדקו צמיחה של ילדים בשלוש קבוצות גיל: שש,תשע ושלוש עשרה, שחציים קבלו חלב וחציים לא, במשך 7 חודשים. בקבוצה המבוגרת, אלו ללא חלב צמחו ב 1.25 אינטש` ועם חלב צמחו ב 1.58 אינטש` מה שמצביע על פער ממוצע של 8 מ"מ.
בחלוף השנים נערכו עוד מחקרים.
בקניה לא נמצא הבדל בגובה.
5 מחקרים בשנים 1995- 2001, ע"י חוקרים שונים, לא מצאו כל הבדל סטטיסטי.

מחקר, שנפרש על 5 עמודים של עיתון רציני בנושא תזונה, שהתעסק גם הוא עם בני 20, בשנת 2013, ע"י חוקרים מדנמרק, מחקר שנמשך 20 שנה, והחל עוד כשהבוגרים היו ברחם (30 שבועות היריון- ואז שאלו אם ההרות לוקחות יותר או פחות מכוס חלב ליום.)
הממצאים היו מעניינים.
הקטנים עם החלב בתפריט האם נולדו שמנים יותר.
בגיל 20 הם היו גבוהים יותר.
ממה שנבהלתי, כי לא ידעתי, כי אלמלא הזמנה של ערוץ 20 בחיים לא הייתי יודע, הוא שלגבוהים אשר על החלב היה אינסולין בדם גבוה ב 14% מזה של הנמוכים ללא תמיכת החלב. וגם הורמון IgF-1, שהוא הורמון צמיחה, היה גבוה ב 8% הממוצע אצל החלביים.
אני יודע שאינכם זוכרים מה החשיבות בעליית רמת שני ההורמונים. לא נורא. אזכיר לכם.
אינסולין גבוה יותר מקצר את החיים שמתקצרים בממוצע בגלל שאינסולין מעודד סוכרת, מחלות לב וגם, למרבה הצער, גם מעלה את שכיחות כל הסרטנים החוגגים בארץ הקודש.
וההורמון השני, ד"ר אבני?
הורמון IgF-1, אם מוסיפים אותו לתרבית תאי סרטן שד, הם צומחים פי 5 יותר מהר.
ההורמון בחלב פרה נועד לאפשר לעגל לצמוח מהר. זה מאלוהים. הוא המתכנן.
היום השישי היה, כזכור, יום סופר עמוס. בייחוד העיכוב בבריאת חווה אחרי בריאת האדם, שלא שש לאבד צלע עם סכנה לחזה-אוויר, פנוימותורקס..
אם לכל יונק יש הורמון IgF-1 משלו, בגלל קוצר הזמן החליט היושב"ם לעשות לאדם ולפרה הורמון IgF-1 זהה.
ולכן כל שלוק חלב לא שלנו (של הפרה) מעלה את כמותו, את רמתו בדם ואת שכיחות הסרטן, שהיא, בזכות מוצרי החלב, גבוהה אצלנו ואצל ידידינו בארצות המערב.

בויאטנם, שבה האוכלוסיה הכי נמוכה באסיה, החליטו השלטונות לעודד את צריכת החלב. בעקבות ההבטחה שחלב מגביה, זינקו מכירות החלב פי 3 תוך 5 שנים.
התחזית הממשלתי: עד שנת 2020 גובה הויאטנמים יעלה מ 164 ס"מ ל 167 והויטנאמיות יגבהו מ 155 ל 157 ס"מ.

כמה הערות משלי- אל תגעו במוצרי חלב. יש בהם חיידק ה MAP, שלחלק מילדינו יגרום למחלת קרוהן.
בחלב יש נגיף לויקמיה. ממנו צומחת לויקמיית ילדים וגם המבוגרים.
מדוע לחפש צרות בהפרשה מזוהמת, הגם שהיא לבנה כמו שמלת כלה בתולה, אך מלאה בחיידקים מתים וחיים. ונגיף מקולל למי שיש לו ילד חולה לויקמיה.

באותו מאמר נרשם כי ד"ר טל סיני, החוקרת בזכות הכסף שנתן לה מישהו, אמרה כי החלב הוא גם מקור חומצות שומן חיוניות.
היא טועה אך היא לא אשמה. רימו אותה. חומצות השומן של חלב אם שונים משל חלב הפרה. חלב פרה מאפשר צמיחת מוח של בהמה. חלב אם עשיר באומגה שלוש, שבזכותו יש לנו מוח, הכי קרוב למוחו של היושב"ם, כי נבראנו הצלמו.

ועוד משפט אווילי, שגרם לי בחילה, של אותה תזונאית קלינית (יש תזונאית לא קלינית? תזונאית פתולוגית?).
שהחלב עם הסידן שבו, בונה עצמות.
את האיוולת הזו שללו כבר, טלינק`ה היקרה.
הכי הרבה עצמות מתפרקות ונשברות בארצות שיש המון חלב.

חשבתי לשלוח לה את "שוטי החלב", אבל לשוטה חלב כל כך בכיר, ועוד תזונאית קלינית, אין סיכוי שאצליח לטהר את מרכז החשיבה מהשטויות שנטע בה בעל עניין. אני חושש שזה כמו לשכנע איש או אשת דאע"ש להתגייר.
אבוד עליה.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן