הרובה וגם הכדור אינם אשמים…..

קבלתי היום, כמו רבים מחברי לפייסבוק, את מה ששלח דוד שדה. משפט אחד:
הסרטן הוא עסק אדיר.

למען האמת, וללא צל של ספק, העסק הזה גורף, לכיסים לא רבים, מאות טריליונים או ביליארדים או השד יודע כמה המוני אפסים מתייצבים אחרי האחד עד תשע, כל שנה . אזרח כמוני או כמוכם אינו מסוגל בעיני רוחו להבין עד איזה גובה יגיעו שטרות של 10 דולר אם יניחו אותם זה על גבי זה.
וכמה מיליארדי דולרים דחפו הממשלות, בעיקר ארה"ב, כדי להפעיל את המוני מכוני המחקר, שתנובתם, בינינו לבין עצמנו, דומה למה שיצמח על אספלט שדות התעופה שעליהם יפזרו המון שקים של זרעים של שיפון, חיטה, דוחן, כוסמין. כל יום.

האם יש דרכים לריפוי מלא של סרטן במרבית המקרים המתגלים כל שנה?
התשובה היא כן.
קיימות עשרות דרכים להבריא.
אבל עוד לא קם משקיע כמו ביל גייטס, שהיה מניח 10 מיליארד דולר, ובונה בהונדורס או במקסיקו את בית החולים הגדול בעולם לחולי סרטן. נחוץ רק איש אחד בעל כושר ניהול אדיר, שיאסוף עשרות מרפאים מרחבי העולם, שיהפכו לצוותים מתווה דרך טיפול משותפת. עם אופציות במקרה של הצלחה לא מושלמת. כי הרי כולנו שונים מכולנו.
צעד חלומי שכזה זה יהיה סופה של האונקולוגיה הישנה, זו התורמת למותם של 600,000 חולים סרטן בארה"ב, מספר גבוה יותר באירופה, וכל תושבי קציר כפול ארבע, שזה בערך 11,000 ישראלים, שיוצאים מהידיים של האונקולוגים הישראליים במסע האחרון אל הבור.
ועוד דרש מי שדרש, בכיר במשרד הבריאות, שחסרים 200 אונקולוגים כאן בישראל בגלל המגיפה של הסרטן.
ואיש באותו משרד רב דיכאוני לא חשב על רפואה מונעת. כי את הסרטן אפשר למנוע, במרבית המקרים, בקלי קלות.

אי אפשר לקרוא לאונקולוגים רוצחים.
שנית, כי הם בבסיסם אנשים נחמדים, שפעם נשבעו שינסו בכל דרך לרפא, אבל הם רותכו למסילה אחת.
וראשית כי הם לא מודעים למעשיהם. בכל שנות התמחותם הם לא נחשפו לדרכי טיפול אחרות. יעני, הם בעד כליפות/חליפות אונקולוגית, כלל עולמית, ומי שינסה דרך מחשבה אחרת, קפד ראשו.

הרי כבר כתבתי, שבחודש האחרון חוסלו איכשהו יותר מדי אונקולוגים חדשים, שהיוו איום על תעשיית הסרטן.

חשבתי לעצמי שאם אני יורה באזרח, ואני פוגע באיבר חיוני, ואזרח מת, איש לא יאשים את הכדור. גם לא את הנוקר. בטח לא את ההדק ואפילו לא את הכוונות. אבל בגלל הכוונות ברור שיש כאן הרג או אפילו רצח.
אז נביט על האונקולוג. הוא נתן הוראה. האחות ביצעה. השערות נשרו ממצעם הטבעי. ברור ששערה שנשרה מתה.
האם ניתן להאשים את האחות?
אולי. אבל אם היא לא תקיים את ההוראה she will be fired!!!
וכך, נותר לנו להאשים רק את האונקולוג בהרג או ברצח תאי הבסיס שהחזיקו בחיים את השערה בטרם נפלה.
באותה דרך נוכל להאשים אותו, את האונקולוג, בהתאם לכוונותיו הידועות או לא ידועות לו, אותו ולא את שקית הכימותראפיה, אותו ולא את מחט האינפוזיה, אותו ולא את צינורית הפלסטיק המוליכה את הנוזל הקטלני (ברור שהוא קטלני!. תראו לי אונקולוג שיסכים לקבל כימותראפיה במחזור שלם של שבועות מתוך בריאות שלמה כדי שנחזה באי מסוכנותו, אי קטלניותו),
ברצח את המתה של המוני תאים במוח העצם, בקיבה, במעי הדק, וגם, וזו לא בדיחה גסה, גם במעי הגס ופי הטבעת וגם בפה עצמו ובלשון ובחניכיים ובריאה…. ובעצם בכל איבר שרק יעלה בדעתכם.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן