חשבתי שאני הולך להתפוצץ…..

ג. שלח לי הודעה, שהעלתה לי את הסעיף. הרגשתי שאם לא אגיב, אתקשה להירדם הלילה. ואם לא אתקשה להירדם, בטח יהיו לי קשיים ביציאה. יציאה מהבית. כי לא הגבתי. בצעקה, בהתפרצות, בחבטה בשולחן.

יש דברים כתובים, המגיעים אלי, שהתגובה שלי עליהם היא לתקן שגיאה או שתיים, להעביר מלה מפה לשם, כדי להדגיש את העניין.
לפעמים אני מוחק משפט או שניים, משפטים שהגיעו בהודעה ונראה לי שהם עלולים להיות בבחינת פגיעה בכבוד האדם, פגיעה בחירותו. פגיעה ביציאותיו. המילוליות.

אבל מה שג. שלח לי באמת העלה לי סעיף.
זו הייתה הצעה לקריקטורה, המתארת מצב. מצב במדינה. התנהלות בעייתית של אדם או אפילו קבוצה, שהוא עמד בראשה.
אני יודע שהוא אדם שהועמד במקום בו הוא נמצא בגלל כל מיני הסכמים, שהם תוצאה של ספירת כל מיני פתקים.
האם הוא מוכשר בנושא עליו הוא קבל מינוי זמני? ברור שלא. הוא סתם פקיד שבעזרת השם מקבל החלטות, שרובן הן די בדיחה. במקום להשקיע הון ברפואה מונעת (צחצוח שינים. בקטוס וקריוס) הוא מאפשר לסותמי חורים לעשות קצת הון.

הוא גם מנסה לחקות את הסולטן ההוא, שנהג להסתובב בשווקים, תמיד בימים, כדי לשמוע את שיחות פשוטי העם, שדעתם היא האינדיקטור לאווירה בעם. וכיוון שהוא מנסה לחקות, והוא יהודי, אזי אם הסולטן היה בא בימים, ההוא, שהוא קצת משלנו, כי לדעתי הוא לא ממש משלנו, מאוהבי עם ישראל, בא בלילות. אוהב להפתיע בחדרי מיון. מעשה די עלוב בעיני, אבל זו זכותו, במסגרת החוק של כבודו חירותו וכולי.

מה שהעלה לי את הסעיף היה שג., העביר לי מכתב של מי שהציע לצייר את ההוא ממשרד הבריאות, בדמות ד"ר יוזף מנגלה, אותו חלאת המין האנושי, זה שעמד ליד הרמפה במחנה המוות הנוראי, ובניגוד לאותו מלאך המוות, ששלח ימינה ושמאלה, ההוא שלנו ישלח את כל היהודים שלנו, הישראלים, למבנה מרוחק דמוי קרמטוריום, שעליו יירשם: "מופעל בסיוע פלואוריד".

זה באמת העלה לי את הסעיף. כי ההוא ממשרד הבריאות הוא בסך הכול די "שוטה הכפר" בנושאי הבריאות. הוא לא הרב פירר (אני חייב להדגיש שאסור לרשום את שמו בצורת "הרב פיהרר"), שהוא אוטודידקט רפואי. בחור מבריק ויזם מוכשר. ולכן, אותו המנגלה שלנו, הוא אינו אשם בזה. האשמים הם מי שמסתתרים בהצלחה מאחורי גבו, והם ללא ספק למדו את המקצוע שלמד ד"ר יוזף מנגלה (אבל לא בגרמנית). הם המנסים להכניס את הפלואוריד הרעיל, לא זה המצוי בטבע, למי השתייה של כולנו.
הם אלו שמחייבים ילדים עם סרטן לקבל כימותראפיה. אם ההורים יסרבו, האפוטרופסות תישלל. וכך הם חיסלו ממש בימים אלו את זיו ואת הודיה ועוד 11,000 חולי סרטן בשנה אחת, כאן. בארץ המובטחת. למי שלא מת.

אבל בנושא כימותראפיה ראשי המערכת שלנו הם בסך הכול חלק ממערכת הולכת שולל עולמית, ואז זה מצמצם את האחריות באופן טבעי. הם רק ממלאים הוראות.
אבל אם כל אירופה מסלקת את הפלואור מהמים, וערים רבות במדינות ארה"ב עושות כנ"ל, הרי שהתנהגות של ראשי משרד הבריאות בישראל לא נראית טוב. כמובן שלא נאה להשוות את מעלליהם למעלליו של ד"ר יוזף מנגלה, אבל אין ספק שצריך לשפוט את המניעים שלהם בוועדה ממלכתית, בלתי תלויה. בוודאי שאשמח לקחת חלק בוועדה. אני בליינד מוצא אותם אשמים בפגיעה בעם ישראל.
אני לא מוכן לקבוע אם גזר הדין יהיה בתליה זה בזה או בפני כיתת יורים ללא נוקרים, אבל בוודאי אדאג שההחלטה תהיה סילוקם מכל משרד ממשלתי עד יום מותם.

כתבתי לג. שאין מקום לקריקטורה שכזו. זה לא כמו שמה שחָבֶר אייר לי על Onco-killers וְ Onco-healers, קריקטורה שהיא לצערי האמת. כי מי שחיסל את הודיה בת ה- 9 תחת כיסוי תחת רב שותפים, תוך הגנת העדר על פי החוק, ימשיך לחסל את הילדים הבאים. כי זו המתה המונית בחסות החוק.

זהו. אחרי שכתבתי נרגעתי.
עכשיו אתחיל לסיים את הפרק על חשיבות ויטמין C בכלל ולחולי סרטן בפרט.
שנה טובה.
שנת זהירות במגע על מחלקי סמים רפואיים, אלו המתנגדים לסם הכי טוב. הקנאביס.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן