עשו עליה, על הקטנטונת, סיבוב לא רע….

עשו עליה, על הקטנטונת, סיבוב כלכלי בכלל לא רע.

אין ספק שהם יורים בכל כיוון אפשרי.
ראשית, הם יורים באילו שמפריעים להם. זה, אולי, מוצדק מבחינה כלכלית, מוצדק בעיני היורים. כל המְסכן קיומם- יחוסל.
שנית, הם יורים בחסרי ישע, תוך שהם מסתתרים אחרי האחראי על הגנטיקה. השם. הוא האשם היחיד במחלת הסרטן. הם, כאמור, יורים באותם התמימים, באלו שמאמינים כי זו הדרך היחידה. כמו המאמינים השיעים והסונים, שבטוחים כי רק דרכם היא הדרך הנכונה, ואין דרכים שונות.
כי, למען האמת הצרופה, כל דאגתם של היורים היא שמאות מיליארדי הדולרים הנכנסים לחשבונם כל שנה, יזרמו לכיוונם כתמול שלשום.
את ההון האדיר הם מצליחים לסחוט במסווה של "תראפיה", "ריפוי". אין צל של ספק שעסקיהם ריווחיים הרבה יותר מעסקי יאקוזה, המאפיה, הזנות והסמים גם יחד, בעולם כולו.
בניגוד לאחרונים, שמוגדרים כסחי החברה, הראשונים התברגו בצמרת, הגם שהם הורגים הרבה מעל מיליון כל שנה. בארה"ב, ב"זכותם", מצטמצמת האוכלוסיה ב 585,000 כל שנה, ואני מדבר רק על חולי סרטן שב"טיפול" האונקולוגים האמריקאים. אצלנו, האנשים המצייתים להוראות, הורגים 11,000 חולי סרטן. ולא כללנו במניין חולי הסרטן את אלו שנטמנים באירופה כולה ובסין ובהודו וביפן ובאוסטרליה, ובכל איי הים והאוקיינוס.

אני יודע שזו לא קונספירציה. כדור בחזה וגופה צפה במי נחל, 160 ק"מ מהבית, והאקדח במעמקי הנחל, בסמוך לגופה, היא לא התאבדות. זה מה שנותר מד"ר Jeff Bradstreet. כמה ימים קודם לכן פשטה המשטרה, בהמלצת FDA, וסחבה לו את כל המחשבים ודיסקים-און קי וניירת. הוא גרם לבעייה שהסתכמה במלה אחת- ריפוי. ריפוי פירושו החלמה. החלמה פירושה התנתקות החולים מרופאים ומתעשיית סמי רופאים, הכימותראפיה!
המערכת הרפואית, ובייחוד ראשיה האמיתיים, שהם יצרני התרכובות הכימיות, המכונות כאן "תרופות" ושם drugs, שונאים את האפשרות של ריפוי. הם מעדיפים את גישת "טיפול", טיפול ממושך, עד סוף החיים. כי פירוש הטיפול הוא הון זורם נון סטופ.

ד"ר בראדסטריט זיהה את ה- Nagalase, שניתן לבדוק את רמתו, ואת GcMAF, שמזריקים ממנו בתת עור, במינון 100 מיליארדית הגרם, אחת לשבוע, והופ, ניתן להחלים בתוך 8 שבועות, אם מדובר באוטיזם, או 24 שבועות, אם מדובר בסרטן ממוצע, או 56 שבועות אם מדובר בגידול אגרסיבי, או תקופות דומות אם מדובר בדלקת כבד כרונית מכל סוג או סתם איידס בעקבות משגל לא מוגן.
ברור שהרופא ההוא, ד"ר Bradstreet, היה איום על הזיהומולוגים, על מומחי מחלות כבד, על מומחי סרטן, על רופאי ילדים הקשורים לאוטיזם- והמשך קיומו ותכתובתו היו עלולים להיות מכה מכה לתעשיה המגלגלת מאות מיליארדים של דולרים.
אבל הוא לא היה המחוסל היחיד ביולי 2015. כמוהו נרצחו עוד שבעה. רופאים ורופאה. מי בכדור בראש או בחלק אחר של גופו או בעקבות מָשהו שגרם למוות כאילו מאוטם בשריר הלב, בגיל צעיר מדי ומתוך בריאות טובה מדי, של רופא שהצליח לרפא המון חולי סרטן לבלב ועוד כמה סרטנים פשוטים יותר. קראו לו ד"ר גונזלס, מניו יורק, והוא טיפל שלא במסלול המוגן, המסלול האונקולוגי, בחולי הסרטן, בהצלחה מדאיגה.
כל המחוסלים היו רופאים כמוני, אך ללא ספק חכמים ממני, וזעקתם באנגלית חזקה מהמילמולים שלי בעברית. כול המחוסלים קשורים היו לאותו Nagalase ולאותו GcMAF. ואלו האחרונים הם סכנת מוות לתעשיית האונקולוגיה, לאונקולוגים, למעבדות רגילות, לבנק הדם, למעבדות מחקר, לאגודות למלחמה בסרטן (שממש לא אהבו את מי שמאיים בריפוי הסרטן).
וזה לא המניין הסופי של המחוסלים בגלל מעלליהם. עוד 4 רופאים דומים ועורך דינם נעלמו, ועד היום, וחלפו כבר חודשיים, גופותיהם טרם אותרו. כי חמישה, הנמצאים במכונית אחת, ברור שהגיעו למקום זהה, ומשם עדיין לא הרימו טלפון או ס.מ.ס.

ישבתי וכתבתי את כל ההקדמה, כי השלוחים של יצרניות הכימותראפיה ומכשירי ההקרנה, עשו סיבוב לא רע על קטנה אחת, שמצאתי את שמה במוסף שבת של "ישראל היום".
זה היה מזעזע, כמעט כמו לראות גופת הילד הסורי שטבע שם, השבוע, וצולם מכל זווית אפשרית. כי כשילד או ילדה או נערה נורא צעירה נקברים, זה יותר מזעזע ממותו של מבוגר, אפילו אם הוא בן 18 או 80.

הסיפור של זיו זעזע אותי. בא לי לזעוק שהאונקולוגים הם רוצחים, שהם מחסלים. אבל ההאשמה ברצח אינה מוצדקת כל כך. וכתבתי על כך יותר מפעם. האונקולוגים לא כל כך אשמים. כמו שהנאצים הקטנים, נמוכי הדרגה, ממלאי הפקודות, לא כל כך אשמים. כמו שהילדים שנתנו אקדח בידם או המבוגרים, שנתנו להם חרב ביד, והם משתייכים לדאע"ש, ויורים בעורף או כורתים ראש מתנגד לדרכם. כול המוזכרים כאן היו מקסימים כילדים. החינוך גרם לעיוות.

האימא של זיו, טלי, כמו מרבית עם ישראל, לא ידעה שאחרי קבלת אבחנה כלשהי, כדאי לחפש חוות דעת נוספת.
היא אולי ידעה, אבל חשבה שחוות דעת נוספת זה שהולכים לאונקולוג אחר, בבית חולים אחר. וזה בערך כמו להתייעץ עם איש דאע"ש בסוריה, בעירק ואפילו זה שעדיין לא נלכד ע"י ממשלת צרפת.
כל האונקולוגים קוראים עיתונים רפואיים זהים, הולכים לכנסים זהים ואפילו את כל כלי הזין הכימותראפיים שלהם הם מקבלים מאותם היצרניים, עם אותן ההוראות.
לקבל חוות דעת נוספת זה לפנות למשהו לא מאותה הגילדה. וזו יכולה להיות שרה חמו, או דוד שדה, או ד"ר יוסף דיין מרחוב מטודלה בתל אביב או פרופ` ברנר, שנמצא גם בבי"ח וולפסון. אפשר היה לפנות לד"ר גונזלס בניו יורק, אבל הוא חוסל באותו יולי הנוראי, 2015. טלי יכלה לנסוע עם זיו למקסיקו או לגרמניה או ליפן ועוד, ושם מטפלים בחולי סרטן על פי הרפואה הנכונה.

האימא טלי, אימא של זיו, לא נכנסה לאינטרנט לחפש אופציות אחרות. אבל אולי כן נכנסה? האם האמא דרשה מהאונקולוגים לבדוק את רמת ויטמין D של הילדה ואם חסר לה, אז להשלים בדחיפות את החסר. ומה עם חסר יוד או סלניום או מגנזיום או אבץ או כולם ביחד. הצחקתם אותי. האונקולוקים מגחכים. אבל זה מתוך בורות ויהירות.
על אומגה 3 בטח אף אונקולוג לא חשב.
על שמן קאנביס? לא בבית ספרם הקטלני של האונקולוגים הישנים.
האם הרשתה אמא טלי לזיו המקסימה לגעת במוצרי חלב?
האם היא אפשרה לה לגעת בממתקים, שהביאו אליה כל אוהביה?
הרי כל מי ששמע על PET Scan חייב לדעת כי הסרטן זקוק לסוכר. וחולה סרטן חייב לצמצם את צריכת כל הפחמימות, הם הסוכרים.

היו לה, לזיו המקסימה, כמה חודשי חיים.
מי אמר את זה?
האונקולוגים.
כי כל מי שהלך והסכים וקבל את הטיפול שלהם, התפגר במהירות. חודשיים.

אז מה היה לנו, כפי שהבנתי מהקריאה במוסף.
באוגוסט 2014 זיו חלתה בסרטן כלשהו, בטח לויקמיה, כי כתוב במוסף שספירת כדוריות לבנות הייתה בעייתית.
וזה מזכיר לי ידיד מהעבר, שבנו בן העשרה ומשהו הגיע לאיכילוב. לויקמיה. אמרו 4 חודשים ודי.
ישראל, הידיד, ישב על אינטרנט והבין ששמן דגים לא רע. נתן לו כף או יותר ביום. ce tout.
תוך 3 חודשים הנער החלים. והשאר היסטוריה.
תארו לעצמכם שישראל היה רושם זאת בפייסבוק, אבל אז לא היה פייסבוק.
את רוב השנה הראשונה בלתה זיו בבית החולים, במחלקה שלא בא לי לציין את שמה. גיהינום קוקטי.
היא חטפה ים כימותראפיה שזה ים כסף שזרם לכיסי היצרנים.
האונקולוגים חיו בזכותה.
האחיות גם.
המעבדות גם.
היא הקרינה אופטימיום אבל לסרטן זה ממש לא דגדג.
עשו לה השתלת מוח עצם, אבל זה רק קרב אותה לסוף.
ובתום השנה הראשונה, באוגוסט 2015, לא נפתחה עבורה השנה השנייה.
היא פשוט נקברה. ריבוא אנשים באו להיפרד לומר לה שלום.

אתם קולטים כמה כסף עשו באותה השנה על הקטנה הזו.
אעיז ואומר, אך יתכן ואני טועה, שבסביבות מיליון ש"ח. או דולר.

כואב הלב על אבא של זיו ועל אימא של זיו ועל האבא החורג של זיו.
בעיני, היא סתם חוסלה.
כל כך הרבה אמונה באונקולוגיה הישנה כשהעובדות חובטות בפנים.

11,000 חולי סרטן מחוסלים כאן, בארץ ישראל, בשנה אחת.
ובעשור? הלכה לנו עיר.
האם ניתן למנוע את הסרטן?
בטח, וזה אפילו קל.
האם ניתן לרפא סרטן?
באחוזים גדולים. בתנאי שלא יפנו לאונקולוגים הישנים. אינכם צריכים את הסיפורים שלי. אין משפחה בישראל שלא קברה חולה סרטן לאחר מגע עם האונקולוגים. הם הרעילו ו/או הקרינו את הקורבנות ולא למדו מכישלונות מצטברים.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן