איך מרמים נשים בגיל המעבר

אין ספק שזה נורא נוח לחלק את תקופת חיינו לתת תקופות.
וכך גם נוצרה תקופת המעבר של האישה. המעבר ממחזור סדיר לתקופה ללא מחזור.
ברור שהיושב"ם רצה לתת לאשה מנוחה, אחרי שנים, בכל הרצינות ובלי חיוך, שהיא נועדה להביא ילדים לעולם, ועוד מגבר, שבמרבית המקרים לא היה באמת באמת חלום חייה.
בתקופת המעבר נתן לה היושב"ם את המנוחה. מכאן ואילך לא תצטרכי פדים או טמפונים,
ותוכלי להנות ממין, עם הגבר הזה או האחר, ובלי כאב ראש, ומתי שלך בא. תוכלי לעשות ככל הבא לך, בלי לדאוג שבעקבות יחסים מותרים או אסורים, יוולד לך ילד. כי לא. הביציות הפעילות היום נמצאות אצל הבת או הכלה.
מה לעשות ובתקופות שכאלו, כמו תקופת המעבר או ההתבגרות, כאשר התזונה אינה מתאימה לזכר ולנקבה, מופיעות תופעות לוואי שאינן מבית היוצר של היושב"ם. פצעי בגרות, ה"חצ`קונים", או תופעות של גלי חום, הזעה, יובש בנרתיק ועוד.

בטרם תבין האישה כי יש מה לעשות וניתן לשנות את התזונה ולסלק מוצרי חלב ולהוסיף טופו ולבדוק רמת ויטמין D קודם שמוסיפים אותו על בסיס יומי ואולי לתת מגנזיום כשיש דפיקות לב (פלפיטציות),
הופ…
קפצו הרופאים והמציאו משהו מכניס הון:
הורמונים.
אם אתן לך הורמונים, ילך לך גל החום- הוא, המכונה רופא נשים, אומר לקרבן ממין נקבה בתקופה המתאימה, ואולי אפילו תהיה לך לחות גם שם למטה, את יודעת איפה ולא תצטרכי לובריקציה , יעני שמן סיכה מקומי, בזמן שבא לך.
והאישה האומללה, שעברה תהליך התשה ממתקפת גלי החום והקור וההזעה והשד יודע מה תזונה מחורבנת מעוללת, מוכנה לכל. לכל מה שיקרא גלגל הצלה, "טיפול" תרופתי, "טיפול" הורמונלי.

כשהתחילו לייצר ולמכור את ה"טיפול" החלופי, ויראו כי טוב כי כסף זורם טוב מנחל איתן, ולא יכזב,
והגלים פחתו או נעלמו, היו כמה משוגעים מבין הרופאים שזעקו חמס. לא. אל תתנו להן הורמונים.
לא חסרים להן הורמונים. רמתם פחתה כי היושב"ם החליט כך, והוא יודע למה. עוד יגרמו לנשים סרטנים חס וחלילה.
צחקו עליהם הרוב, רוב הגניקולוגים, העדר, שתחושת ההמון נתנה להם ביטחון. איזה סרטן ואיזה בטיח. הורמון נותן המון, ממש כמו לימון.

אבל העדר טעה, וההורמונים אכן קשורים לעליה בשכיחות הסרטן.

צאי ולמדי אחותי כלה.
קבלי את האבחנה של הרופא אבל את הכימיקלים אל תקחי. חפשי מזור בעולם אחר, עולם הרחוק מהקונבנציונלי.

הבאתי לעיונכן מאמר קצר שהגעני בדוא"ל לא מזמן, אלמלא היה שווה הרבה, לא הייתי משלבו באתר שלי, מה שחייבני לסכמו בשפה שלנו. במקור הוא היה באנגלית:

הפסקת הטיפול ההורמונלי בגיל המעבר מצמצמת תוך זמן קצר את שכיחות הסרטן.

הבנתם את הכותרת של המאמר? ה"טיפול" האווילי בנשים אומללות ע"י בעלי תואר ברפואה "משפר" את סיכוי הנשים שבטיפולם להגיע לידיים של כירורגים ואונקולוגים ושל הפתולוגים, וכמה כואב, גם לידיהם של המביאים את רוב העם היהודי לקבורה, אנשי חברה קדישא. וכל זאת מתוך בורות וחוסר היכולת להאמין בבורא עולם ובתבונת מעשיו.

ואז ממשיך כותב המאמר:
תמיד הייתי נגד התחליף ההורמונלי, עוד קודם שההורמונים שדוחפים מבחוץ מצמצמים את גודל המוח,
מביאים לשיטיון (דמנסיה), גורמים לפגיעות בכיס מרה ובדרכי מרה וגם, כאילו סתם, מגדילים את הסיכוי למחלות הסרטן. וקרישיות יתר, ואוטם במוח ובלב.
מחקרים הכי עדכניים מצביעים כי הפסקת האבסת הגוף הנשי בהורמונים לא אנושיים וסינטטיים מפחיתה במהירות את סכנת הסרטן, מה שאומר- הפסיקו מיד את קניית ההורמונים. לא תפסיקו- אל תבכו על הסרטן שיבוא, על האוטם במוח או על סתם סתימות בכלי דם, גם במוח, יתכנו שיתוקים.
אם אכן זה מה שיקרה- אשמח לכתוב חוות דעת בנושא רשלנות רפואית, אלא שאם הסנגורים של הרופאים ידעו שקראת את שכתבתי, יוכלו הם לטעון בבית המשפט כי למרות שד"ר אריה אבני כתב על הנושא ואת קראת, לא שמעת בקולו. ואם לא שמעת בקולו הרם והמתריע של ד"ר אבני, היאך תשמעי בקול רופא נשים סתמי.
ד"ר רומן צלבובסקי, מומחה סרטן בלוס אנג`לס, מצא כי שנתיים אחרי הפסקת ה"טיפול" עם ההורמונים, שכיחות סרטן השד יורדת מאד בנשים שהעזו לומר לרופא הנשים- לא.תודה! צניחת השכיחות נמשכה גם אחר כך.

אתן מבינות? ההורמונים שהרופא נתן בשביל סבל מסויים, מעודד צמיחת סרטן שד. סלקו את החומר המיותר- והשכיחות לחטוף סרטן שד צונחת. מי היה צריך רופא שמזיק, כזה שגרם לאריק שרון לשכב כמו פגר, למה רצה לדלל לו קצת את הדם. מזל שיש רופאים, שלא נותנים כדורים, אך יודעים להפעיל מכונות ששומרות את המת בחיים. איזה חיים.
לנשים שלקחו את ה"טיפול" ההורמונלי היה סכוי פי 2 לפתח סרטן שד אחרי 5 שנות שימוש, לעומת אלו שלא לקחו כל "טיפול".

אל תגעו באותם ההורמונים. מחבר המאמר כותב כי רשימת הנזקים בעקבות ההורמונים החלופיים ארוכה כזרוע של גורילה ענקית ורעת מזג.

מי שאינו מבין את המקור לגלי החום מוטב שיהיה בבחינת "שב ועל תעשה". קודם- אל תזיק, גניקולוג נכבד.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן