כמה מילים על המים….

המים שלנו שקופים. כך שבעין בלתי מזוינת לא נוכל לראות את תכולתם האמיתית.
אני שותה רק מים שעברו סינון. פעם זו היתה הבָריטה, כשהייתי סטודנט. היום זו אוסמוזה הפוכה. מים טהורים עם קצת סידן מבחוץ. אבל המים הכי טובים הם מים שעברו עיבוי בעקבות הרתחה. במים אלו אין כלום. רק מים טהורים. אפילו טהורים ממי גשם. למים אלו אפשר להוסיף טיפת מלח הימליה ואז אתם ממש בשמים. לשלב זה טרם הגעתי.
המים שלנו מוגדרים על פי פרמטרים בינלאומיים, תודות לפעילות מקורות, כמים לא רעים.
אמנם הם כוללים רעלים (כאלו שמטוסי ריסוס מפזרים גם) וגם דשנים לא הכי מומלצים לאדם וגם מתכות כבדות (כאלו שבאים מבטריות שהושלכו, התפרקו  ודלפו למי תהום). ברור שגם חיידקים ופטריות ונגיפים ועוד. אומרים שאלפים מהם נמצאים בכל כוס מים שזלגו מהברז בבית. גם חלקיקי הצנרת והמשאבות והמאגרים כלולים במחיר. ולא הזכרתי את הפרשות הפרה הדולפות למי תהום ומכילות גם אנטיביוטיקות והורמונים. גם חיידקי E. Coli בכמויות אסטרונומיות.
בגלל כל מיני הפתוגנים מוסיפים למים את הכלורין, המטפל אישית בכול. מבחינת משרד הבריאות הוא חשוב להמתת החיידקים. אבל יש במים כל מיני דברים קצת רקובים, כמו עלים למשל, כמו חלקי חיות שמתו, זבל שנשפך, שמנים למיניהם.
עליהם פועל הכלורין ומהם הוא יוצר את האסון הגדול. קוראים להם (trihalomethanes (THM
החוקרים מאמינים שאלו הם הכי מסוכנים. מכנים אותם בשם הנויטרלי .disinfection byproducts. יעני, תוצרי לוואי של החיטוי. בשפה אמיתית נתן להגדירם כרעל, שאלמלא הכלורין הוא לא היה נוצר.
נזקיהם המוכרים הם סרטן שלפוחית השתן, סרטן המעי הגס, ילדים בתת משקל, הפלות, מומים מולדים…..
עבודת מחקר בארה"ב גילתה כי
 U.S. drinking water contains more than 2,100 toxic chemicals that can cause cancer."
בקיצור, במים יש המון חומרים העלולים לעודד הופעת סרטן.
כך שאם יש לכם סכום כסף לא גדול, למען ילדיכם הוסיפו מערכת סינון משוכללת. הוצאה זו תשוב לכיסכם ע"י צמצום הוצאות בריאות, וגם קבורה בטרם עת.
חג פסח 2013 שמח.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן