עוד על ויטמין D….

ויטמין D. כמה מילים …
חפשתי משהו באינטרנט. באמת בטעות נפלתי על מה שד"ר מתיו כתב, ולא התאפקתי ושיבצתי את דבריו ואת ניסיונו האמריקאי באתר שלי, למרות שכבר הצהרתי שדי. די עם ויטמין D. כתבתי עליו מספיק.
ונזכרתי שהשבוע בחור צעיר שצנח ממטוס שבר את הרגל, ואין זה כלל חשוב שהוא הבן של קצין די בכיר בצה"ל, שלא לומר אחד מהבכירים והגבוהים יותר. את החג, כמו כל חבריו הוא עשה בבית, כי אובמה החליט לא להחליט ואם זה טוב או רע רק ההיסטוריה תשפוט.
ניסיתי די מזמן לשכנע את איתמר שהוא רופא באחד החילות של צה"ל, שלמען השם, ולמעני (ואני אוהב את צה"ל ואת חייליו הרבה יותר מאשר יואב גלנט, שהוא יותר ממני אוהב מבצעים ופעילות ותכנונים) לבדוק את רמת ויטמין D אצל הלוחמים המאיישים את הצוללות וכקבוצת ביקורת לקחת את אנשי השייטת, שיבדקו גם אצלם את אותו הוויטמין. כמובן שלוחם שחרד מדקירה פטור מהבדיקה, המחייבת מחט סטרילית וכזה מיכל זכוכית לאיסוף הדם בלחץ שלילי.
אבל איתמר אמר לי שצה"ל הוא צבא כבד מנטלית, ולא בנוי למבצעים שכאלו, שמחירם הכולל כמו מחיר הצ`ופצ`יק של הקצה של המרעום של פצצת 250 ק"ג, שלא משפיעה על זנב המטוס בעת ההתנתקות.
בקיצור, אני מצהיר, שמבחינה רפואית הצבא שלי, ששומר עלי יומם ולילה, הוא צבא מחורבן. לא מגיע ללוחמיו וקצינותיו, שסבלו מסרטן המעי הגס ש- 11 רופאים לא השכילו לאבחן וסובלים מבעיות בריאותיות אחרות, גם כאלו שהסתיימו במוות, שזו רמת הרפואה שקצב להם המטכ"ל הצה"לי.
אני מקווה שלא שכחתם את הרגל השבורה של אותו צנחן שהוא בנו של אותו הקצין הבכיר, שקומתו גבוהה גם.
נחזור לד"ר מתיו (L. Ray Matthews), שהוא במקרה פרופסור (שזה קצת יותר מדוקטור) לכירורגיה ובזמנו החופשי גם מנהל היחידה לטיפול נמרץ, ובניגוד לד"ר גמזו וד"ר גרוטו, שהם ברובם בהירי עור, ד"ר מתיו שלנו הוא קצת כהה עור, ויש כאלו שקוראים לו שחור.
ד"ר מתיו מכניס בשכל שלו את שני הנ"ל (וזה רק לדעתי האישית, ורק בעניינים שיירשמו בהמשך, כדי שלא יחשבו לתבוע אותי כי פגעתי בכבודם של שני ה"פָאיָיאצִים") לכיס הקטן והאחורי של מכנסי גינס הדוקים, שבשל המתח על העכוזים לא מאפשרים החדרה לכיס אלא של דברים קטנים ודקים.
הכול התחיל עם האמא של פרופ` מתיו, וגם קרוביו וחבריו (סך 11 נפשות). הכירורג בדק לכל הנ"ל את רמת ויטמין D בדם ונבהל. הרמה היתה על הקרשים. מה שכן, קודם הבדיקה אימו הקשישה נטתה ליפול די הרבה. לאחר שידידי ראה כי הרמות נמוכות הוא דחף לכל קרוביו ויטמין D, בערך 5000 יחידות בינלאומיות לאיש ליום. ומה שהוא מצא השאיר אותו המום. מה שהוא ראה באמת היה פוקח עיניים, אפילו את עיני שני בכירי המשרד ההוא, שעיניהם סתומות בגלל פלואוריד ופוליו ופפילומה וגם מאותו האירוע המכונן של שפעת הזירים, מגיפה שכלל לא הייתה.
האמא של פרופ` מתיו, זו שנפלה ונחבלה המון, לאחר ויטמין D בקושי נפלה וכשנפלה, פחות התלוננה על שטפי דם וכאבים.
בגלל ויטמין D.
כן. בגלל ויטמין D.
עכשיו תסכימו איתי שכל העם, כולל אני, צריכים לזעוק בקול גדול שבכירי משרד הבריאות, בנושא ויטמין D, הם ממש דבילים ואסון לבריאות העם.
ד"ר מתיו לא הסתפק בתוצאות אירועי היומיום של האמא שלו.
בבית הספר התיכון מסויים באטלנטה היתה נבחרת כדורגל (אמריקאי), אחת המצטיינות במרחבי ארה"ב. ההצטיינות הייתה בזכות האימונים המפרכים.
לעבודת פרך יש מחיר- הרבה פציעות, קריעות גידים, שברים, חבלות גלגולת עד אובדן הכרה.
בעקבות אירוע מסויים מצאו מאמני הקבוצה כי מספר הפגיעות, שנתיים לאחר האירוע, ירדו ב 50%!!!
האירוע, או הסוד, היה מתן ויטמין D על בסיס יומי לכל תלמיד שהיה בנבחרת.
היוזם להכנסת ויטמין D היה ידידנו ד"ר מתיו. ברור לכל שד"ר מתיו, פרופ` ריי מתיו, הוא אחד מהחוקרים הנמרצים של ויטמין D, במרחבי צפון היבשת.
כך שנחוץ מערך רפואי מטומטם כמו זה שתחת ידו של האלוף גנץ, שנהיה רב, רב אלוף, שימנע את ההצעה העברית שלי, דרך האתר, דרך יואב גלנט, דרך  ד"ר איתמר, לתת ללוחמי צהל, פעם בשבוע, כמוסה המכילה 50,000 יחידות ויטמין D, או לתת להם את המינון היומי של 5000-10,000.  צבא דבילי בפן הרפואי.
אני מניח שהבן של הקצין הבכיר זולל מוצרי חלב, כך שעם הזבל הלבן וחסר ויטמין D, מה הפלא שלוחם קרבי, צנחן אמיץ, יצא ממצבת כוח האדם למשך לא מעט שבועות.
על טמטום  רפואי שילם הפיון הקטן. סמל.
ויטמין D אינו נחוץ רק לצוללנים וצנחנים. הוא נחוץ לכולנו.
ושני הליצנים מתנגדים למכירה בארץ הקודש של כמוסת ויטמין D שמכילה יותר מ 400 (כעת אולי ירשו מכירה גם של 1,000 יחידות) כשאני דורש 10,000. הם יודעים שכול עם ישראל (מלבד שוליק שמאי מראש פינה) נמצאים בחסר קטלני של ויטמין D. ידידי פרופ` מתיו קובע כי הרמה הבריאה, הנורמלית של ויטמין D צריכה להיות 40-70 ננוגרם לסמ"ק.
ד"ר מרקולה חושב כמוהו ודורש שכל חולה סרטן ישא בדמו לפחות 80-90 מאותו הננוגרם.
שמעתם על אונקולוג חכם שבודק ויטמין D ןמשלים את החסר? הצחקתם אותי. דעתי על האונקולוגים רשומה באתר שלי. בגלל זה גמזו הזמין אותי לשימוע. בטח יהיו לי עוד שימועים השנה או שלמען השם יעבירו אותו לנהל איזה בי"ח. הייתי נותן לו את  "מנשה".
פרופ` מתיו שם לב כי החולים במחלקתו וביחידה שלו מחלימים מהר יותר כאשר ממלאים אותם בויטמין D. אלו שיצאו מתאונות דרכים עם רגליים שבורות, מעיכות שרירים, וגם חולים עם זיהומים כמו דלקת ריאות, השכיחה בטיפול נמרץ, מצבם השתפר מהר מאשר קבוצת הביקורת, שקבלו רק "נא".
ויטמין D מעודד את מערכת החיסון להתגונן מפני הזיהומים שהתנחלו קבע, כמו הפלשתינים בארץ ישראל (במקום בירדן, שהובטחה להם), בבתי החולים בכל רחבי ארץ ישראל.
ויטמין D עוזר לקשישים במחלקות, שהשרירים שלהם, אחרי שבועות של אישפוז, שוים לתחת.
אוי. אני חושב שכתבתי די לכבוד פרוץ השנה החדשה.
אלוקים שבשמים, ראה עוניים של בניך, מאמיניך.
שלח אלינו בידי מלאך, בכיר או זוטר, שק גדוש של שכל, והשתל נא מעט ממנו (כדי שלא יעלה להם השתן למרכז היוהרה) במוחם של עשרות אלפי בעלי תעודה, כזו שהייתה משאלתה של אימא יהודיה.
השתל לכולם את המידע על ויטמין D. שכל ילוד וכל ילד חולה וכל נערה ונער מאושפזים וכל מבוגר וקשיש בבתי חולים ובבתי אבות, יקבלו יום יום ויטמין D- בין 1,000 ל- 10,000 יחידות ביום, על פי משקלם.
כי לי, כבוד אלוקים, אין אפשרות להשפיע על ראשי משרד הבריאות והנהלות בתי חולים.
בקושי אני עושה רושם על האזרחים שמחוץ לבתי החולים, בתי האבות, בתי משוגעים.
עשה נא עימי חסד, היושב במרומים ועשה את השנה שנת ויטמין D, כי הד` נמצאה בסיפא של השנה שהחלה אתמול.
מבטיח לשמוע את השופר בעיתו.
מבטיח לעשות את ארוחת הסוכות אצל מוישה, רבינוביץ, מאלקנה, אם תבטיח לי אתה, אלוקי אברהם וכל השאר, שויטמין D, במינון מתאים, יהיה לרוטינה בשנה הבאה עלינו לטובה.
על השנים הבאות אשוחח עמך, כמו אברהם אבינו, כשדברתם על חיסול סדום ועמורה. נעשה עסק. אולי נכניס גם קצת אבץ לתפריט הישראלי. עם אומגה 3 יש לנו הצלחות סבירות. בנושא חיסון הפפילומה אעבוד עם שירי גורמן ועם יעקב. סגרנו?
אמן.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן