עוד על ויטמין D

התחושה שמיציתי את נושא ויטמין D הייתה תחושה מוטעת. חשבתי שלא אכתוב יותר בנושא. אבל כשד"ר מרקולה שלח לי את המאמר על גב` קרול בגרלי (Carole Baggerly ), העומדת בראש עמותה שחרטה על דגלה לשכנע את העם בחשיבות ויטמין D לבריאות האדם, נשברתי וישבתי לכתוב את עיקרי דבריה, כולל הגיגי העצמאיים.
גב` בגרלי (ממש כמוני ) הבינה שכל משרד הבריאות האמריקאי שווה לתחת ואין למערכת הרפואית שם כל עניין בצמצום התחלואה והתמותה בארה"ב.
נהפוך הוא- פחות חולים פירושו מכה כואבת לתעשית הכימותראפיה!!!
הגברת שלנו  עוקבת אחר כל פיסת מידע הדולפת ממעבדות חוקרי ויטמין D הגדולים בעולם.
לא. היא תודה לאל, לא רופאה. היא ממש חכמה. למדה פיסיקה ומתמטיקה והקימה חברה שעסקה בנושאי טיסות חלל. תסכימו איתי שלשם כך נדרשת מנת משכל שקשה לאתר בשירותי הבריאות.
האהבה שלה לוויטמין D נבעה מניסיון אישי. היה לה סרטן שד. היא משוכנעת שלהחלמתה מהפגיעה הרעה הזו
יד ורגל לוויטמין D שהיא לקחה.
היא משוכנע שבכוחו של וויטמין D למנוע סרטן ויש לו בכלל יכולת להאיט את התפתחות הסרטנים השונים.
רמת וויטמין D גבוהה בדם יכולה למנוע יותר מ 16 סוגי סרטן, ביניהם לבלב,ריאה, שחלה, שד, ערמונית, סרטני עור ועוד לצמוח ולפרוח.
היא מאמינה שחובה לעקוב אחרי רמת וויטמין D לפחות פעם או פעמים בשנה.
היכולות האדירות של וויטמין D מסייעות לחולים עם מחלת לב כלילית כמו גם לחולי סוכרת ודלקות כרוניות  לשפר את מצבם ולצרוך פחות "תרופות", שהן כימותראפיה, ובינינו, הן לא מרפאות איש. אבל, טוענת גב` קרול, וויטמין D הוא הכי האויב של כל סוגי הסרטן. אם אדם בתנאים אידאליים- מנוחה נפשית ותזונה טובה ובלי כלור וברום ופלואור במזון ובמים, מסוגל ליצר כל יום עם שמש  10,000- 25,000 יחידות וויטמין זה, אין ספק שזו המנה הנחוצה לכל אדם החי בתנאים הללא בריאים בארצות המפותחות.
בשנת 2007 פורסמה עבודת מחקר שבה ניתן ויטמין D לנשים בתקופה שלאחר סיום המחזור (תקופת בלות תקראו לסבא שלכם) באופן שהרמה עלתה ל-40 ננוגרם/מ"ל. במעקב 4 שנים נמצא כי בקבוצה שקבלה תוספת וויטמין זה, עד הרמה המצוינת, שיעור שכיחות הסרטן בכלל היתה 77% פחות מאשר בקבוצת הביקורת!!
הדרישה של החוקרים המובילים בשטח היא לדאוג שלאוכלוסיה הכללית תשמור רמה של 50-70ננוגרם/מל.
לחולי הסרטן כדאי לדאוג לרמה מרבית, 70-90 ננוגרם/מ"ל.
לדברי גב` קרול בגרלי מחלת סרטן קשורה לרמת ויטמין D נמוכה. העלאת המינון של וויטמין D יכול למנוע 90% מכלל סרטני השד.
כל התאים בגוף שלנו מוחזקים ע"י חלבונים מיוחדים, המהווים מעין דבק בין תאי. מעין שלד חלבוני בו כלואים התאים, למעשה בלי יכולת לקום וללכת. לצורך יצירת חומר זה נחוץ ויטמין D וגם סידן. האחרון לעולם לא יחסר. רמות נמוכות של ויטמין D פוגעות ביצור "דבק" זה. רמות גבוהות מאפשרות יצור רב, תוך עידוד הגנים הממונים על ייצורו. לחומר קוראים E-Cadherin.
לכן ברמות נמוכות תאי הסרטן קמים ומתחילים לנדוד… וכשהם נודדים, המוות מציץ מעבר לפינה.
משום כך חובה על כל מטפל שרוצה לסייע לחולי הסרטן שבטיפולו לדחוף להם ים של ויטמין D.
מה אני עושה ואף אונקולוג בישראל עוד לא עושה, אבל בטוח יעשה כשהוא באמת ובתמים יאהב את החולים שלו?
מזמין ויטמין D באתר הבא
http://www.vitacost.com/healthy-origins-vitamin-d3-10000-iu-360-softgels
משרד הבריאות ינסה אולי לעשות שריר , אבל הרי לא צריך להתייחס אליו אלא כלבנין ירושלמי שאינו דואג לבריאות העם.
כל כמוסה של הוויטמין מכילה 10,000 יחידות בינלאומיות של ויטמין D. לא טעיתם. קראתם נכון. ריבוא יחידות אהבה ובריאות.
רופא קונבנציונלי יקבל אוטם בשריר החזה בליינד.
כאשר רמת ויטמין נמוכה מ 40 ננוגרם/מ"ל, יש לקחת שני כדורים ממנו כל יום, ביחד, עם כף שמן דגים של חברת גרמסי הישראלית מיוקנעם, במשך חודש. אם אתם בטעות לוקחים מדללי דם, צמצמו את כמותם. את דילול הדם עושה שמן דגים גם.
כעבור חודש קחו רק כדור אחד למשך כל השנה. כעבור כמה חודשים בקשו בדיקת ויטמין D. אם הרופא יתנגד, בגלל ההנהלה, עשו צעדים מתאימים לשבור את ההתנגדות. אני אומר באופן נחרץ- אסור להכות את הרופא או להפוך את השולחן. איש איש ימצא את הדרך. לערך ויטמין D בדם יש חשיבות פרוגנסטית גדולה. אסור לתת להנהלות קופות חולים את האפשרות למנוע מחולי סרטן את הזכות המינימלית של מעקב רמות ויטמין D.
על הבריקדות, חברים.
(כולם שרים את המרסילייזה, במבטא צרפתי. הגיליוטינה ניצבת בפינת הבמה)

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן