על אספירין.

אני אוהב כל מיני מילים שהרפואה הקונבנציונלית אמצה לחיקה, ממש כמו שמועצת החלב אמצה את המשפט האלמותי שבחלב יש "סידן מן הטבע". איזה מזל שפיל וסוס יאור ולויתן וצב לא שמעו את השטות הזו.
מילים ומשפטים המקסימים כל רופא, המעניקים בטחון לו ולצאן שבתחום המרעה שלו, כמו מניעה, מניעה ראשונית, טיפול הורמונלי, double blind study ועוד. האחרון הוא משפט מקסים שאני מגדיר אותו כמבחן של שני עיוורים.
כבר עשרות שנים הקונבנציונליים עושים את המבחנים הללו, מבחני העיוורון הכפול, ובגדול לא יצא מהם כלום. רק הון לכיסי היצרנים.
אתם בטח לא זוכרים את ההתלהבות של עדרי רופאים קונבנציונליים מהסטטינים, עד כי אפילו הועלתה ההצעה כי יכניסו אותם למים זורמים, למערכת המים, כדי שיגיעו לכולם, באופן שאפילו בעקבות היציאה מהשירותים, כדי לשטוף את הצואה ממעמקי האסלה, נשתמש כולנו בסטטינים עם המים.
משהו היה שיכור ובחלומותיו ראה את השטות בכיוון הגשמה.
וזו רק דוגמה זעירה.
גם ה FDA, שאינו מוסד תורם בריאות, פקח סוף סוף עין קטנטונת.
וכל העסק החל כשחברת באוור, יצרנית אספירין, שהרוויחה (הרוויחה!) השנה מליארד ורבע דולר רק ממכירות כמוסה זו,
ביקשה לרשום על הקופסא כי האספירין מונע התקפי לב באנשים בריאים.
וזה העלה קצת את החום במוחם של משת"פי ה- FDA שהרימו קול- עד כאן. כמו אולמרט, לפני תקופת ריצוי העונש.
הסבירו לנו הרופאים שאספירין, בכמוסה קטנטונת, במשקל מצחיק וזעיר, שגם אם נקח אותה שנה לא ישפיעו על המשקל הגוף שלנו, הוא ההבטחה לעתיד טוב יותר. אין יותר התקפי לב, אין מחלות כלי דם. אין אירועי דם. הכמוסה היא ביטוח חיים. כדאי לבלוע אותה על בסיס יומי גם אם לא היה לכם התקף לב או אירוע מוחי חולף, קצר מועד, שהוא למעשה רמז אלוהי שהבעיטה הגדולה בדרך. מספיק לרופא רמז כי לדוד מצד הסבא רבא שלכם היו מחושים בלב- והרי לכם אינדיקציה ברורה למתן אספירין.
והנה ה FDA רושם כי האספירין אינו המלצה גורפת לכל מי שמגיע לגיל זה או אחר, ורק סיפור אישי של אוטם בשריר הלב ואירוע מוחי ממשי עשויים להיות אינדיקציה למתן אספירין.
כשבאים אלי מטופלים עם אספירין בסל התרופות שלהם אני לא ממליץ להפסיק אותו.
הטמבל שנתן שייטרח להפסיק, אני אומר.
אך אם תשאל/י אותי, כך אני אומר למטופל/ת, הייתי מצמצם באיטיות את כמות הכמוסות השבועיות. לאט. כמובן אם אני הייתי המתפתה לקחת את ה"נוגד- היגיון" זה.
כי כדי לדלל את הדם, בצורה טבעית, ישנן דרכים ללא צרות הקרויות תופעות לוואי. נסו רק לקחת שמן דגים עם האספירין ותבינו מה זה דילול כפול.
בקיצור, ה FDA נכנע סוף סוף להיגיון מעשי והבהיר כי האספירין הוא לא מי יודע מה.
ד"ר  John G. F. Cleland, קרדיולוג, בעקבות סקר נורא מקיף, הגיע למסקנה שהאספירין אכן צמצם קצת את מספר האירועים הלבביים הלא קטלניים, אבל הגביר את מספרי המתים בעקבות אותו אירוע.
ד"ר קלילנד החליט לבדוק את המאמרים שהיללו את האספירין ומצא כי הם היו עבודה בעיניים, רמאות אקדמית. האמינו לי שבעזרת סטטיסטיקאי מתאים, סילוק הנבחנים שאינם מתאימים והחלקת סכום כסף נאות לכיסו של הנכון לכול, מצליחות חברות ייצור הכימיקלים להראות תוצאות המקסימות כל עין. גם של ה- FDA.
הרופאים של היום, במדד היושרה, צנחו פלאים. כמו שופטים, כמו קציני משטרה, כמו עורכי דין, כמו פוליטיקאים. בממוצע.
קרוב לוודאי שאספירין, אם לא לוקחים בחשבון את התכשירים הכימותראפיים, הוא אחת התרופות הרצחניות ביותר.
15,000 מתים בארה"ב כל שנה בגלל תרופות נוגדות דלקת, בעיקר האספירין. 100,000 מתאשפזים ויוצאים.
את האספירין הראשון בעולם ייצר פליקס הופמן, כימאי שעבד בחברת Bayer, בשנת 1897, בשנה, בה אם איני טועה, התכנס הקונגרס הראשון שלנו.
היום האספירין היא תרופת הדגל העולמית מבחינת משקל ייצור שנתי. 40,000 טון!!!
ואם חוזרים למגיפת השפעת של 1918, שבה מתו מיליונים, נראה כי מינון יתר של אספירין, להורדת חום החולים באותה השנה, תרם המון לתמונה הקטלנית.
האספירין עלול לגרום לדימום בריאות, בצקת ומוות.
עבודת מחקר משנת 2010, בחיות מעבדה, שבצעה ד"ר Karen Starko הצביעה כי כאשר נותנים לחיות אספירין לאחר הדבקה בנגיף השפעת, סכוייה של החיה למות גבוהים מזו שלא קבלה כל טיפול. נמצא כי האספירין בכבודו ובעצמו מרוקן את מחסני ויטמין C, ויטמין E, חומצה פולית ומינרלים שונים כמו אבץ וברזל, לדוגמא. מולקולה קטנה זו אפילו מפריעה ביצור מלטונין.
ממצאים נוספים על "תרומת" האספירין לבריאות האדם
1. מעלה שכיחות סרטן שד מהסוג של רצפטורים שליליים לאסטרוגן ולפרוגסטרון.
2. מעלה שכיחות אי ספיקת כליות.
3. תורם לעכור (קטארקט), פגיעה במקולה שבעין ועד עיוורון.
4. ירידת שמיעה וטינטון.
5. פגיעה בזקפה.
אני חושב שזה היה מספיק לערב אחד ובקר אחד,
כי איך שאני גומר לכתוב על נזקי האספירין לבריאות האדם אני נופל על נגיף האבולה ומה הוא עושה לאדם ואיך לצאת מזה…

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן