על חיידקים ופעילות המוח….

שמעתי על הנושא לא פעם.
אפילו קראתי מאמר מדהים, ששמרתי אותו, על כמה שהחיידקים משפיעים על תפקודנו היומיומי. מדהים אך גם מדאיג, אם איזה מנהיג חולה נפש סמוי יעלה על הרעיון….
בעקבות המידע אפילו עלה בדעתי כי אנשי תל אביב, הנוטים המון להתחבק, להסתחבק, להתנשק, ללחוץ ידיים, גרמו לאיכלוס מערכת העיכול שלהם בחיידק מוכר, בעל יכולות לשנות את התפיסה המרחבית והגיאופוליטית. החיידק עמיד מאד, וגם בעל כושר הדבקה ושכנוע. שמו המדעי- Bacillus Smallanicus. זו הסיבה שבמרכזים שכאלו יש המון בעלי חשיבה שמאלנית. סתםםםםםםםםם.
הנושא של החיידקים ממש רציני. אפילו ד"ר מרקולה כתב בנושא: http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/06/20/gut-brain-connection.aspx?e_cid=20130620_DNL_ProdTest1_art_1&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20130620ProdTest1
נבדקו נשים שאכלו יוגורט לעומת אלו שאכלו דמוי יוגורט ללא החיידקים. עשו להן בדיקות מוח ונמצא הבדל מרשים. לטובת אוכלות יוגורט. המסקנה היא לא שהיוגורט טוב, עם כל הפסולת שהוחדרה בו, אלא שלקיחת החיידקים הפרוביוטיים עשויה לסייע למצב הרוח ולעוד פונקציות הנוטות לדעוך אצל אישה זו או אחרת. מה שנקרא-מרים מאשפתות אביונות/חביונות.
כך שאם בא לכן מדי פעם לקחת חיידקים פרוביוטיים, אני אתכן. קחו למשך חודש ותכתבו לי אם זה השפיע ואם כן, איך. אשמח לצרף את המידע הזה, שלא יסולא בפז, לאתר שלי, לכל מי שיקרא. זו רפואה אמיתית. ניסיון חיים, העשוי לעזור ולו לקורא אחד.
בקשר לסוג חיידקים, עדיפות לאלו השמורים בצורה נוזלית.
אם היו מייבשים אותי, ודוחפים אותי לכמוסה, לא בטוח שבמחשכי המעי הייתי מבצע את מה שידעתי טרם הייבוש.
ייבוש משחית, לא?
בהצלחה

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן