ברנש מבוייץ, כלומר עם ביצים…

ע.ס. יש לו אופי.
מי שמצליח לחלוץ עצמו ממלכודת ארי נמלים רפואית שווה הערכה והצדעה.

שלום רב.
התלבטתי רבות אם לפנות אליך במייל זה. בסופו של דבר עזרתי אומץ ועשיתי זאת.
כמובן שברור לי שאינך חייב לי דבר ולכן לא אכעס גם אם תותיר אותי ללא תשובה. להלן הפרטים:

בשנת 2004 עברתי ברצף 2 צינתורים בפרק זמן של שבועיים בהם הותקנו לי 2 סטנטים האחד רגיל והשני מסוג סייפר המשחרר תרופה באיטיות. אציין שעקב אורח חיים בהמי שכלל תזונה מהאיכות הירודה ביותר שכלל שומני טראנסים בורקסים פיתות קבאבים סטיקים מוצרים עם שומנים עד 40 אחוזים משקאות עם סוכרים וכמובן הירקות והפירות היו איכס!!!!. גובהי היה 180 ומשקלי נסק ל- 106ק"ג.
בדרך חטפתי לחץ דם גבוה שנשק ל- ל170. זאת גיליתי במקרה כשלא הסכימו לקבל ממני תרומת דם ואז שלחו אותי דחוף לבית החולים כדי לעבור את הצינתורים.
בעקבות הטיפול המשולב חטפתי התקפי דימומים קשים של דיברדיקולים. עמדתי רגע לפני כריתת המעי הגס אצל אחד הפרופסורים הבכירים באיכילוב. הלה הזהיר אותי גם מאפשרות לחיתול בעקבות הסיכון שלאחר הניתוח והכל בגיל 44. הרופאים כמובן קבעו לי תרופות אותן טענו שאני צריך לקחת כל החיים כמו מיקרופירין 100 אחד ביום, כדור ללחץ דם אקספורג במינון הנמוך 1 ביום וסימבסטטין במינון הכי נמוך כדור ביום.
אציין שבחוסר האונים בו הייתי שרוי והאמונה ברופאים גרמה לי לקחת את התרופות הללו ברציפות במשך כל השנים מ 2004 ועד 2013. בשנים האחרונות החלטתי לעבור מהפך ולשנות באופן דראסטי את אורח חיי הן מבחינת תזונה והן מבחינת פעילות גופנית וניצול זמן פנוי. הורדתי משקל מ106 ק"ג
ל- 73, ויתרתי לחלוטין על התזונה הקונבנצונאלית והפכתי מזה כשנתיים לטיבעוני מוחלט כאשר בדרך ויתרתי גם על קמח חיטה ריבות עם סוכר דבש וביצים ושלא לדבר על מוצרי חלב. המהפך שעברתי מבחינה גופנית היה עצום ושמתי לב שהתרופות משפיעות עלי לא לטובה. הסימבסטטין גרם לי לתופעות שיכחה כגון לא זכרתי את הקוד לדלת האינטרקום, שכחתי שמות של אנשים ובנהיגה נתקלתי במצבים של איבוד התמצאות ופעם אפילו ולראשונה מזה 30 שנות נהיגה שיפשפתי דלת מכוניתי בעמוד בעת נסיעה ברוורס. מידית הפסקתי את הסימבסטטין וראה זה פלא- כעבור מספר חודשים הזיכרון חזר ועוד יותר מפתיע רמות הכולסטרול בדמי בבדיקות שוטפות אותן אני עורך הוא 163 בכללי כאשר ערך הטוב הוא 38 והרע 83 והטריגליצרידים בין 120 ל- 143. לפני כשלושה חודשים החלטתי להפסיק באופן חד צדדי ומידי את התרופה ללחץ דם אקספורג כי בעקבות הפעילות הגופנית השוטפת אותה אני עושה במשך שנים הלחץ דם שלי נע בין 90 ל100 והדופק 55 מה שגורם לי להסתובב מעורפל במשך רוב שעות היום ,עושה לי תרדמת ושלא לדבר על עירפול הראייה ופוגע לי באיכות החיים. כאמור לאחר הפסקת נטילת הכדורים הללו התברר לי ולרופא שלי שהלחץ דם שלי בעקבות פעילות גופנית נע בין 100 ל120 במשך רוב שעות ומוקדם בבוקר לאחר השינה בין 75/80-135. הרופא האישית שלי הפסיקה לי גם את כדורי הלחץ דם. אציין שאני מידי יום לוקח תוספי תזונה קואנזים 10 וכדור של חומצה אלפא ליפואית שניהם כדור ליום , כעת נותרה לי הבעיה הקשה שאיתה אני מתלבט וכאן אני צריך עזרתך וברור לי שאינך חייב לי דבר. הבעיה היא כמובן הפסקת נטילת המיקרופירין 100 הכדור האחרון שאני נוטל כיום- כל הזמן מפחידים אותי בגלל הסטנטים שהתקינו לי בינואר 2004 שאני חייב לקחת אספירין כל החיים ואני כרגע קיבלתי החלטה שאני רוצה להפסיק לקחת עקב הנזקים שקראתי שהאספירין גורם. אני ממש לא יודע כיצד לעשות זאת? האם להפסיק במכה אחת או בכל דרך אחרת שאתה מכיר מניסיונך. לתשובתך אודה. בכבוד רב ס. ע.

המלצתי לבחור להוריד באיטיות את האספירין. על אחריותו.

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן