דרמטולוגים הם אסון. שמואל האנמן, הומיאופת ה-1.

תראו, תראו.
צעיר בקושי בן 22 וכבר מטיל ספק בגדולתם של הדרמטולוגים. כמעט הייתי אומר שהוא (ואני?) היה מטיל מימיו עליהם, על מומחי הדרמיס והאפידרמיס, כמו אותם חיילים אמריקאים שהשתינו על הטאליבאנים שהלכו לעולמם.
אבל אין מה לומר. הבחור צודק. הם דפקו אותו היטב, הדרמטולוגים, ואפילו שביב הבראה לו נתנו לו. הוא עצמו מצא את הדרך. עור נגוע מבטא גוף נגוע. נקה הגוף והעור יבריק.
אבל הכי טוב, לתת לכם לקרוא מה הצעיר היקר הזה רשם. קראו. אחלה בחור:

שמי ניר, בן 22 מחיפה. לראשונה היום נכנסתי לאתר שלך ועיינתי בעמוד חדשות הבריאות.
נתקלתי בכתבה 018 שמדברת על אקנה.
לי הסטוריה של שימוש בתרופות נגד פצעי בגרות לאורך החטיבה והתיכון. כולל ברואקוטן המפורסם.
לפני גיוסי לצבא סיימתי את הטיפול בתרופות אך המצב חזר לקדמותו והפצעים הופיעו, מה גם שהגילוח לא תרם והחמיר את המצב.
לאחר שביקשתי פטור זקן המצב נרגע אך עדיין היו פצעים מתחת לזיפים.
לאחר שחרורי לפני כשנה וחצי התחלתי גם אני "לחקור" מאמרים באינטרנט כולל של רופאי עור ודיאטנים ורפואה משלימה ואלטרנטיבית, וריכזתי לעצמי תוצאות ומסקנות ממחקרים אלה, ושיניתי הרבה מהתזונה היומית שלי (ליותר טבעית). מאז מצב הפנים שלי השתפר מאוד! אמנם נשארו לי רק מעט אדמומיות אך אם הייתי שם לך תמונה של לפני ואחרי היית מתפלא מאוד לנוכח ה"טיפול" שלי לעומת טיפול דרך רופאים.
השינוי בתזונה מתייחס להפחתה דרסטית בצריכת מוצרי חלב, הפסקת אכילת מאכלים הכוללים קמח לבן, שימוש בסוכר חום, שימוש פוחת בסוכר ומלח, אומגה 3, יותר סלט, יותר פירות, שימוש בסבון פנים וקרם לחות מדיי בוקר וערב ועוד.
מאז השיפור העצום בעקבות השינויים האלה הפסקתי להאמין ברופאי עור ובתרופות שלהם, הבנתי כי התרופות שלהם אולי "מזרזות" את התהליכים בגוף לסיום כביכול של האקנה, אך בו בעת גם פוגעות בנפש וגורמות לדיכאון ועוד. אני מעדיף טיפול טבעי ואיטי ובטוח מאשר לשים את חיי במונופול המזעזע והלא רחום שלהם.
תמשיך בעבודתך המקודשת! בע"ה יגיע היום שבו זעקותינו בנושאים אלה ישפיעו על כולם 🙂

אהבתם את המאמר? שתפו לחברים

דילוג לתוכן